Fitness Seller

Keranos's Log

Als je over 2,4 week je nog zo gedraagd voorspel ik dat je de dag voor je verjaardag wordt aangereden en het niet overleefd. God zal het nooit toestaan dat iemand met zulk kinderlijk gedrag de 16 haalt. Idem for Smink overigens.

:D

Als je over 2,4 week je nog zo gedraagd voorspel ik dat je de dag voor je verjaardag wordt aangereden en het niet overleefd. God zal het nooit toestaan dat iemand met zulk kinderlijk gedrag de 16 haalt. Idem for Smink overigens.

:D

Ik ga gewoon de discussie aan. Heeft niks met kinderlijkheid te maken, "kindje".

wat zijn we weer kinderachtig vandaag, kom op man, ga niet zo zitten zieken omdat de 1 dit beter doet dan de andere.

jullie vinden je allebei echt helemaal geweldig met jullie "grote" armpjes en oh wat zijn jullie toch zo "sterk"

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.025
Net als ik het leuk vind om met kanker te schelden. Het is net zo irritant voor mij als je shrink zegt, en irritant voor jou als ik met kanker scheld.

Nou als ik alle posts van je bekijk en mn berichtgeschiedenis met MSN dan zie ik die woorden toch wat vaker dan "ik zeg het liever niet" :roflol:

Haha zie je het al voor je. 2 Gasten in de sportschool die ruzie met elkaar hebben over wie er breder is. Dit gaat zelfs onder het niveau van wat mijn broertje en ik af en toe halen in de sportschool.

Haha zie je het al voor je. 2 Gasten in de sportschool die ruzie met elkaar hebben over wie er breder is. Dit gaat zelfs onder het niveau van wat mijn broertje en ik af en toe halen in de sportschool.

haha, tsja ze vinden het echt zo belangrijk wie de "grootste" is

Ok we stoppen. Maar je gaat wel foto's posten, of je houd je bek oke?

Ik ga gewoon de discussie aan. Heeft niks met kinderlijkheid te maken, "kindje".
Mijn buurmeisje van 6 haalt qua discussie een hoger niveau dan jij en Keranos. Dat je me uitmaakt voor kindje laat alleen maar zien dat je weet dat ik een punt heb en dat je daar niet tegen kan. :o

Ik wil trouwens ook wel Keranos' h0tbody op de foto zien. :(

Mijn buurmeisje van 6 haalt qua discussie een hoger niveau dan jij en Keranos. Dat je me uitmaakt voor kindje laat alleen maar zien dat je weet dat ik een punt heb en dat je daar niet tegen kan. :o

Ik wil trouwens ook wel Keranos' h0tbody op de foto zien. :(

:nowai:

Denk ook dat Keranos niet echt zit te wachten op beoordelingen zoals ze hier vaak worden gegeven (Ecto, ga eens eten en zo nog wat). Hij is goed bezig voor zijn leeftijd en die foto's komen vanzelf wel, iedereen post toch pas iets aan materiaal als hij/zij tevreden erover...

De filmpjes zijn daarintegen erg leuk! Dus wanneer komt de volgende?

Denk ook dat Keranos niet echt zit te wachten op beoordelingen zoals ze hier vaak worden gegeven (Ecto, ga eens eten en zo nog wat). Hij is goed bezig voor zijn leeftijd en die foto's komen vanzelf wel, iedereen post toch pas iets aan materiaal als hij/zij tevreden erover...

De filmpjes zijn daarintegen erg leuk! Dus wanneer komt de volgende?

Daar wordt ie hard van.

Terug
Naar boven