Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dank je! Op naar nog meer gewicht! En op naar de "geen ecto-status" !![]()
![]()

Goed bezig Keranos.
Wel is geprobeert te benchen na je squat en voor je deadlift? Voor je dead vind ik zelf fijner. En zie ik het goed dat je squat en deadlift met 10kg per training verhoogt? Je zou ook iets minder gewicht kunnen nemen, zodat je niet over een paar trainingen vastloopt. Bovendien hebben je pezen meer tijd nodig om aan een gewicht te wennen dan je spieren en dat kan ietwat verradelijk zijn. Die grote gewichten komen er wel
![]()

Ik heb 2 trainingen 50Kg gesquat en ook 2 trainingen 35kg gebenched. Dit was gewoon om even te kijken of ik meer kon. En dat kon ik. Ik doe nu weer rustiger aan![]()

Military Press +5Kg. Chins ging niet fantastisch maar toch nog gelukt. Op naar Workout B!! 
Woensdag - Workout A:
Squat:
5x60Kg PR
5x60Kg PR
5x60Kg PR
Deadlift:
5x80Kg PR
Bench Press:
5x37.5Kg PR
5x37.5Kg PR
5x37.5Kg PR
Dips:
8xBW
8xBW
In 3 woorden: Het ging fantastisch!!
Op naar de volgende Workout!
Keranos.
Workout A:
Squad:
5x60Kg
5x60Kg
5x60Kg
Military Press:
5x35Kg PR
5x35Kg PR
5x35Kg PR
Barbell BOR:
5x35Kg PR
5x35Kg PR
5x45Kg PR
Chins:
8xBW
8xBW
Het ging weer lekker. Vandaag voor het eerst BORs gedaan met barbell in plaats van Dumbbells. Alles zou dus een PR zijnMilitary Press +5Kg. Chins ging niet fantastisch maar toch nog gelukt. Op naar Workout B!!
Keranos.
Zondag - Workout A:
Squat:
5x60Kg
5x60Kg
5x60Kg
Deadlift:
5x80Kg
Bench Press:
5x40Kg
5x40Kg PR
5x40Kg PR
Dips:
8xBW
8xBW
Ging goed! Vooral de Bench Press!![]()
Waarom zie ik na een aantal trainingen op rij dezelfde gewichten bij squat en deadlift?
Je verhoogt alleen je bench dan weer wel.

Omdat ik de training daarvoor met 10Kg had verhoogd en jij toen zei dat ik niet te snel moest verhogen omdat de pezen eraan moeten wennen. Daarom bleef ik nog even gelijk. Toch maar verhogen dan?![]()