XXL Nutrition

Keranos's Log

• Topic Starter Topic Starter
Ik luister liever naar mn coach :rolleyes: en naar trasher dan naar jou :D

Is je goed recht jongen, doe je best!

Paljas is een ervaren coach. Zijn beginnersschema wordt wereldwijd succesvol toegepast. Over het hele internet wordt hij de hemel ingeprezen. Serieus!

Nee gekheid.

Maandag - Workout B:

Squat:
5x50Kg
5x50Kg
5x50kg

Military Press:
5x30Kg
5x30Kg PR
5x30Kg PR

BOR:
5x27.5Kg PR
5x27.5Kg PR
5x27.5Kg PR

Chins:
8xBW
8xBW

Squaten ging k*t; ik had vandaag 17.5Kg gefietst met windtegen. Maarja "no pain, no gain" heh. Daarom toch maar ff doorzetten. De rest ging gewoon goed. BOR van 22.5Kg naar 27.5Kg gegaan. Bij MP had ik eerst maar 1x5x30Kg, nu 3x5x30Kg!:D Op naar de volgende training! :D

Keranos. :D

Laatst bewerkt:
Paljas is een ervaren coach. Zijn beginnersschema wordt wereldwijd succesvol toegepast. Over het hele internet wordt hij de hemel ingeprezen. Serieus!

Nee gekheid.

;) Nou een ervaren coach zeker niet. Ik train zelf een jaartje of 12, en heb eea geprobeerd, en dit zijn dingen die bij mij het beste hebben geholpen toen ik begon (zie http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/kom-niet-verder-benchpress-162111/index2.html#post2797925 is alleen gericht op borst). Maar goed dat kan voor ieder anders zijn. Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt!

;) Nou een ervaren coach zeker niet. Ik train zelf een jaartje of 12, en heb eea geprobeerd, en dit zijn dingen die bij mij het beste hebben geholpen toen ik begon (zie http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/kom-niet-verder-benchpress-162111/index2.html#post2797925 is alleen gericht op borst). Maar goed dat kan voor ieder anders zijn. Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt!

hij is noob (sorry nick) dus heeft ie meer baat bij grote compounds dan dingen als flyes waarmee die zn pecs isoleert maar amper massa kweekt

hij is noob (sorry nick) dus heeft ie meer baat bij grote compounds dan dingen als flyes waarmee die zn pecs isoleert maar amper massa kweekt

Ja benches spreken absoluut een groter deel aan dan flyes, maar flyes legt weer extra accent op die stukjes borst die minder te verduren krijgen tijdens de bench. Krijg je een vollere borst van, zeker het deel naar je schouder toe. Die flyes moeten natuurlijk geen hoofdoefening worden.

Maar goed Keranos, ik zal het aan je coach laten :). Succes, je zult zien dat het hard gaat de eerste maanden!

Heil Rippetoe!

Ja benches spreken absoluut een groter deel aan dan flyes, maar flyes legt weer extra accent op die stukjes borst die minder te verduren krijgen tijdens de bench. Krijg je een vollere borst van, zeker het deel naar je schouder toe. Die flyes moeten natuurlijk geen hoofdoefening worden.

Maar goed Keranos, ik zal het aan je coach laten :). Succes, je zult zien dat het hard gaat de eerste maanden!

ja maar als ie special zn borst pakt moet ie ook alles pakken (voor balans) en is zn rippetoe een ordinaire split geworden dus:P

Wat een feest hier! :roflol:

nee, maar hier is ht wel feest:D

ben namelijk jarig:D

ff ontopic:

Rippetoe moet je niet teveel aan toevoegen.

Gefeliciteerd man! :D

zoek aub een leven huntelaar

als je al op je verjaardag achter de pc kruipt..

:eek: Laat hem :)

toch maar even een gelukkige verjaardag wensenxD

bij deze dus huntelaar:)

Compound én veel reps! :thumbs:

Woensdag - Workout A:

Squat:
5x60Kg PR
5x60Kg PR
5x60Kg PR

Deadlift: