Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op naar de volgende training! 

Paljas is een ervaren coach. Zijn beginnersschema wordt wereldwijd succesvol toegepast. Over het hele internet wordt hij de hemel ingeprezen. Serieus!
Nee gekheid.
Nou een ervaren coach zeker niet. Ik train zelf een jaartje of 12, en heb eea geprobeerd, en dit zijn dingen die bij mij het beste hebben geholpen toen ik begon (zie http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/kom-niet-verder-benchpress-162111/index2.html#post2797925 is alleen gericht op borst). Maar goed dat kan voor ieder anders zijn. Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt!Nou een ervaren coach zeker niet. Ik train zelf een jaartje of 12, en heb eea geprobeerd, en dit zijn dingen die bij mij het beste hebben geholpen toen ik begon (zie http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/kom-niet-verder-benchpress-162111/index2.html#post2797925 is alleen gericht op borst). Maar goed dat kan voor ieder anders zijn. Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt!
hij is noob (sorry nick) dus heeft ie meer baat bij grote compounds dan dingen als flyes waarmee die zn pecs isoleert maar amper massa kweekt
. Succes, je zult zien dat het hard gaat de eerste maanden!Ja benches spreken absoluut een groter deel aan dan flyes, maar flyes legt weer extra accent op die stukjes borst die minder te verduren krijgen tijdens de bench. Krijg je een vollere borst van, zeker het deel naar je schouder toe. Die flyes moeten natuurlijk geen hoofdoefening worden.
Maar goed Keranos, ik zal het aan je coach laten. Succes, je zult zien dat het hard gaat de eerste maanden!

ja maar als ie special zn borst pakt moet ie ook alles pakken (voor balans) en is zn rippetoe een ordinaire split geworden dus![]()
Woensdag - Workout A:
Squat:
5x60Kg PR
5x60Kg PR
5x60Kg PR
Deadlift:
5x80Kg PR
Bench Press:
5x37.5Kg PR
5x37.5Kg PR
5x37.5Kg PR
Dips: