XXL Nutrition

Kevinve's fotolog naar 80kg @ 8%

kevinve

Competitive Bodybuilder
Waardering
178
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Mijn verhaal:

Ik train vanaf April 2010. Ik begon op 55kg, rond de 7%? Pure schatting. Hier is een foto van hoe ik er toen uit zag.

IMG_0109.jpg

Ik ben vrij snel begonnen met een of andere goedkope weight gainer van de decathlon. Ding zat vol suikers, maar ik kwam mijns inziens lastig bij. Raakte toen een jaar later ongeveer de 65kg aan.

April 2011 heb ik echter mijn Voorste kruisband gescheurd en niet getraind tot begin oktober 2011. Ik woog hier ongeveer 64kg en zag er zo uit.
IMG_3025.jpg

IMG_3020.jpg

Ik heb me toen ingeschreven op het forum en ben harder gaan trainen. Tot nieuwjaar heb ik niet op mijn voeding gelet, ben wel aardig snel naar 68kg gegaan. Ik stond er toen zo bij.
IMG_3054-1.jpg

IMG_3062.jpg

Sinds nieuwjaar goed op mijn voeding gaan letten en eind januari tikte ik 71.5 kg aan. Tussendoor nog een foto van mijn benen gemaakt. Deze probeer ik weer in verhouding te brengen met elkaar, aangezien ik in mijn linkerbeen heel veel spiermassa ben verloren door de operatie.
foto1-1.jpg

Eind februari zat ik helaas op 71kg. De week ervoor op 73.5, maar heb op vakantie een voedselvergiftiging opgelopen. Deze foto's zijn 9 Maart gemaakt:
IMG_3612.jpg

IMG_3684-1.jpg

Sinds April ben ik weer goed bezig met dit gewicht terug te halen. Moet bulken met meer dan 4000kcal wat me lastig afgaat. Ik merk wel dat als ik maar 4-5 x per dag een grote maaltijd eet, makkelijker aankom dan 8x per dag kleinere maaltijden. Op het moment weeg ik 74kg @ 9.5%.
IMG_3809.jpg

IMG_3803.jpg

Ik zal hier proberen iedere maand een foto te plaatsen in verschillende poses, die probeer ik ook te verbeteren. Nadruk leg ik op mijn borst, die groeit het slechtste.

Out.

Goede vooruitgang en zeer goed bezig voor je leeftijd! Ga zo door jongen.

Goeie pose die laatste, lekker door vreten!

Lekker hoor! Vooral blijven eten:D

knallen jonguh!.Lekker doorgaan zo;)

• Topic Starter Topic Starter
Goede vooruitgang en zeer goed bezig voor je leeftijd! Ga zo door jongen.

Goeie pose die laatste, lekker door vreten!

Lekker hoor! Vooral blijven eten:D

knallen jonguh!.Lekker doorgaan zo;)

Thanks allemaal, zal natuurlijk blijven eten, heb alweer een pizza inliggen aangezien dat vet er toch niet bijkomt :D

Lekker gezond lol,
succes maat !

45kg :o, goede vooruitgang vergeleken met de eerste! ga zo door

Ziet er goed uit kerel, ik zou je zwaarder schatten.

Ziet er netjes uit. Mooie vooruitgang, wat letten op voeding wel niet kan veranderen hea!
Wel pech van al die kleine dingetjes die je ervan weerhouden nog sneller te groeien. Keep up the good work!

Ziet er inderdaad zwaarder uit. Hoe kom je trouwens op 9,5%? Volgens mij is het eerder iets van 12%...

Ziet er inderdaad zwaarder uit. Hoe kom je trouwens op 9,5%? Volgens mij is het eerder iets van 12%...

Stond in September na 2 metingen met huidplooi en handhouder op 10.5%. In April alleen de handhouder gedaan, gaf 9.5% aan. Alles zit op mijn buik, armen zijn kurkedroog.

Goede vooruitgang, mainnn, ga zo door. Goede biceps ook, how much do you lift, brah

Netjes! Hoe is het met je knie ? Onlangs ook geopereerd aan VKB... ;)

Prima, jammer van alle tegenslagen. Veel succes verder!

Terug
Naar boven