Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon sparren man. Niet bang voor zijn. Die angst moet verdwijnen.
Gewoon rustig blijven en goed opletten. Nooit je ogen sluiten.
Hij doet hard, jij nog harder![]()
En daar gaat het fout.
Als je meerdere keren per week wil trainen kun je nu eenmaal niet elke keer volle bak gaan.
Volgende keer: gewoon ff stoppen en zeggen dat het te hard gaat, simpel toch. Betekent niet dat je een mietje bent, betekent gewoon dat jij laat zien dat je meer verstand hebt.
Als hij dan nog steeds hard blijft komen, gewoon 2-3 technieken kanon hard teruggeven, dan snapt ie het wel.

Een wedstrijdvechter MOET elke wedstrijd/training volle bak gaan. Als je dat niet aan kan. Moet je aan je conditie werken. Veel gevechten worden beslist door conditie.
De rest heb je gelijk in. Als jij vind dat het tijdens sparren te hard gaat. Gewoon aangeven.
Met volle bak bedoel ik: wedstrijd echt, dus gewoon echt de ander uit proberen te schakelen. Je kunt echt niet elke avond een wedstrijd draaien.
Wat een vuile idioot dat ie voluit gaat sparren. Sparren gaat ook om elkaar beetje gunnen en niet elkaar in elkaar rammen. goede trainer dat ie er niks van zegt....Je wordt natuurlijk wel beter van sparren met iemand die beter is. hou gewoon je dekking hoog en dan kan je niet veel gebeuren

Ik heb het vandaag gedaan, ik moest sparren met die jongen en ik zij tegen hem kom rustig aan sparren, we gingen gewoon met techniek sparren er zijn geen harde combos uitgedeeld deze keer, maar ik heb ze deze keer wel van een andere man gekregen van 28 jaar , maar ja pijn is voor ons het begint een beetje te wennen