Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En daar gaat het fout.
Als je meerdere keren per week wil trainen kun je nu eenmaal niet elke keer volle bak gaan.
Volgende keer: gewoon ff stoppen en zeggen dat het te hard gaat, simpel toch. Betekent niet dat je een mietje bent, betekent gewoon dat jij laat zien dat je meer verstand hebt.
Als hij dan nog steeds hard blijft komen, gewoon 2-3 technieken kanon hard teruggeven, dan snapt ie het wel.
Dank je wel voor je info, vandaag had ik hem 1x goed geraakt, maar ik heb wel een beetje een rode lichte wond op mijn rechter voorhoofd.
Volgens mij krijg je een beetje teveel klappen op je hoofd.Want ik houd gewoon van vechten daarom. Niet om stoer te doen ofzo. Zoals veel mensen op de sportschool al zeggen. Die jongen raakt zich eigen kwijt tijdens het sparren (omdat hij te hardt spart).
noemt "punchshy"
Als die jongen zoveel beter is dan jou en nog voluit gaat, en je trainer zegt er niks op, andere gym zoeken. Je bent er om te leren, niet om in elkaar geslagen te worden. Zeg dat die kerel aan zijn techniek moet werken en openingen moet zoeken, maar rustig aan slaagt.
Voluit gaan kan, maar dan moet dat vooraf afgesproken worden en de trainer moet er een oog in houden of het goed gaat of niet.
als je weer met hem gaat sparren. gewoon zoveel mogenlijk tijd te rekken met je been beshermers recht trekken. en dan naar de tijd klok kijken waneer je nog 20 sec hebt vol gaan.![]()

Nu heb ik gister mijn eerste kickboksles gehad en heb ik gemerkt dat ik toch wel redelijk slecht ben.