XXL Nutrition

Kieskompas Provinciale Statenverkiezingen 2011

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
Dichtst bij 50+ partij, verst van de PVV.

Dichtbij PvdA, verste weg VVD.

zit het dichtst bij de SP en verst van de VVD.

Dichtst bij PVV, verste van SP

die site doet het niet meer?

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij wel, misschien even herladen?

De site wel maar de vragen niet.. op me laptop niet en ook niet op me tel

Ligt het aan mijn iPad? Of zijn ze Utrecht vergeten bij de provincies?

Slechte vragen zoals: mogen er nieuwe bedrijventerreinen bijkomen in NB? Ja maar ligt eraan waar. Ben je dan mee eens of neutraal. Zijn geen duidelijke antwoorden op te geven

^^^ Is vaak zo.

Ik sta het dichts bij D66, verst van PVV.

Ik mis mn provincie daar...

Dichtst bij PvdA, verst van PVV. Beetje jammer, alhoewel D'66 in de buurt zit geldt dit ook voor de SGP (kots), ouderenpartij en 50plus (idem).

Ik vind dit echter wel een beetje onzin, omdat ik op heel veel van die vragen geen gefundeerde mening heb. Ik ken de voors en tegens niet. En als iemand met mijn kennis dat al niet kan, hoe kan de gemiddelde jan lul op DBB dat dan?

eerlijk gezegd boeien provinciale onderwerpen mij te weinig om hieraan mee te doen

Dichtst bij PvdA, verst van PVV. Beetje jammer, alhoewel D'66 in de buurt zit geldt dit ook voor de SGP (kots), ouderenpartij en 50plus (idem).

Ik vind dit echter wel een beetje onzin, omdat ik op heel veel van die vragen geen gefundeerde mening heb. Ik ken de voors en tegens niet. En als iemand met mijn kennis dat al niet kan, hoe kan de gemiddelde jan lul op DBB dat dan?

:roflol: Maar ik geef toe, veel van die provinciale issue vereisen een grondige kennis van de zaken waar het om gaat. Op macroniveau hoef je wat minder diep in de materie te zitten, ook al is achtergrondkennis dan ook nog steeds onontbeerlijk.

platform lokale partijen mmkey

Veel stellingen kun je op verschillende manieren bekijken en zijn aan semantische interpretatie onderhevig.
Soms heb ik 'helemaal oneens' geantwoord en zie ik in de toelichting dat bepaalde partijen de stelling vanuit
een heel ander perspectief hebben beantwoord, zowel t.o.v. elkaar als t.o.v. mijzelf.

Terug
Naar boven