AndroidHealthClinic

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat Filemon en zijn trainer niet wisten....

201405_2221_gaeab_sm.jpg

Kan de eerste aflevering al online bekeken worden?

Haha fantastische memes

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

Jezus, wat n faal weer dit. Heb me kapot gelachen om de manier van trainen, vooral dat stuk dat die door de heide rende al zwaaiend met z'n handen

Wat afgrijselijk om aan te zien de manier van trainen. En waar ik me ook aan irriteerde was Ajouad El Miloudi, die moest weer even melden dat hij: "jongens in de sportschool kende die hem niet meer omhoog kregen op hun 26ste die er echt goed uitzagen". Direct AAS weg doen als een impotent maker. Het laat wel weer zien dat hij over AAS het benul heeft van een natte krant.

Wat afgrijselijk om aan te zien de manier van trainen. En waar ik me ook aan irriteerde was Ajouad El Miloudi, die moest weer even melden dat hij: "jongens in de sportschool kende die hem niet meer omhoog kregen op hun 26ste die er echt goed uitzagen". Direct AAS weg doen als een impotent maker. Het laat wel weer zien dat hij over AAS het benul heeft van een natte krant.
Want? Er zijn op deze website en elders genoeg mensen die melding maken van een laag (of juist torenhoog) libido. Dus het klopt toch gewoon?

Inb4 ja maar AI, ja maar tren, ja maar als je het goed doet? Nou en, het gaat om of het lariekoek is of niet en dat is het duidelijk niet.

Want? Er zijn op deze website en elders genoeg mensen die melding maken van een laag (of juist torenhoog) libido. Dus het klopt toch gewoon?

Inb4 ja maar AI, ja maar tren, ja maar als je het goed doet? Nou en, het gaat om of het lariekoek is of niet en dat is het duidelijk niet.
Ik zeg ook niet dat het niet klopt, maar gelijk het feit dat iemand die er niets over weet er niets van kent zoiets als dat zegt. Zijn mening telt, want hij komt op televisie en hij is bekend, dus dat is dan het eerste wat mensen over AAS horen, dan zijn mensen al direct negatief bevooroordeeld. En het feit dat libido problematiek niet het eerste is wat er gebeurt zodra je 1x 250mg test e in je lichaam spuit. En het is niet permanent.

Sinds wanneer is er sowieso sprake van een erectiestoornis bij een laag libido?

En daarnaast is dit weer het typische verhaaltje: gaat het over bodybuilding/aas/shakes zijn er wel altijd weer enkele mensen die gasten kennen die ook aan bodybuilding doen en 'hem niet meer omhoog krijgen'. Meestal is dat from hearsay evidentie en wordt dit gewoon naverteld.

Want komop nou, ga jij tegen andere gasten in de gym zeggen: 'ej ik ben 26 en ik neem anabolen en ik krijg hem niet meer recht'? Ik denk het niet hé, als er al gevallen zijn, gaan ze dat hoogstwaarschijnlijk gewoon voor zichzelf houden en niet tegen Jan en alleman gaan rond bazuinen in de fitness.

Laatst bewerkt:
al niet meer boeiend na de eerste 2 minuten

Ajouad El Miloudi had zn training in Ethiopië gevolgt volgens mij, damn wat was die dude small.

Wat een negativiteit. Vond dat ze best goed lieten zien dat een goed fysiek hebben echt veel vergt. Wat loze uitspraken over kleine AAS pik of niet omhoog krijgen, die gasten waren zelf ook 'on', die doen beetje of hun neus bloed en gooien er een cliche'tje in. Beste manier om zelf onschuldig te lijken. En die filemon heeft gewoon echt shit genetics. Als ik een gozert met 25% bf en 0 trainingservaring in shape zou moeten krijgen zou ik hem ook 4x 60-90 minuten hardcore laten trainen, iedere dag 45 minuten cadio of een soort interval en 7 cleane maaltijden. Je kan dan bij iemand met een beetje aanleg tot massa bouwen echt wel beginner spiergains maken en vetpercentage droppen.

Filemon moet niet janken met wat wel/niet lekker is. Je gaat deze uitdaging aan, iemand gaat jou trainen en je wilt het maximale uit de korte tijd halen die je hebt. Ga je dan je voeding basseren op wat iemand 'lekker' vind? Als dat je insteek is ga dan iets anders doen. Niet b**chen, eten en knallen. Als dat het enige is wat je hoeft te doen op een dag, dan heb je nog een luizenleventje.

Er was dus ook een ander programma een keer wat iemand hier ook noemde toen ging een BN'er soortgelijke uitdaging aan. Bij hem was na 2 maanden echt al epic resultaat zichbaar. De 'gemiddelde persoon' moet na 10 weken training wel iets of wat zien, bij filemon was het echt bijna niets. Dat ligt voornamelijk aan mega shit genetics met zijn skinny fat bodytype.

Verder denk ik dat dadelijk de spuit er in gaat en dat hij dan nog wel een deftig fysiek krijgt. Hele insteek van programma is dat hij aan de roids gaat. Niemand zit te wachten om 10 weken lang filemon te zien bankdrukken. De kids van BNN willen vanuit hun veilige stoel hun vooroordelen bevestigd zien worden. Alsof die Filemon ooit overwoog 5 maanden natty te beulen. Die wilt gewoon snoepen.

Laatst bewerkt:
Dat andere programma wat je noemde was iemand die al wel wat spiermassa had, veel vet, en intensief ging body recompen. Dat hij al wat spiermassa had werd niet belicht maar kon je zien, dus dat programma deed ook een beetje oplichterij. Maar goed...

Ben iig blijf dat de kansloze mensen om me heen eindelijk een keer gezien hebben dat je van een paar maanden trainen niet groot word en alles er omheen niet makkelijk is.

Die loze uitspraken moet je beetje langsheen kijken, want die mocro had ook gewoon gebruikt voor zijn film.

Wat een negativiteit. Vond dat ze best goed lieten zien dat een goed fysiek hebben echt veel vergt. Wat loze uitspraken over kleine AAS pik of niet omhoog krijgen, die gasten waren zelf ook 'on', die doen beetje of hun neus bloed en gooien er een cliche'tje in. Beste manier om zelf onschuldig te lijken. En die filemon heeft gewoon echt shit genetics. Als ik een gozert met 25% bf en 0 trainingservaring in shape zou moeten krijgen zou ik hem ook 4x 60-90 minuten hardcore laten trainen, iedere dag 45 minuten cadio of een soort interval en 7 cleane maaltijden. Je kan dan bij iemand met een beetje aanleg tot massa bouwen echt wel beginner spiergains maken en vetpercentage droppen.

Filemon moet niet janken met wat wel/niet lekker is. Je gaat deze uitdaging aan, iemand gaat jou trainen en je wilt het maximale uit de korte tijd halen die je hebt. Ga je dan je voeding basseren op wat iemand 'lekker' vind? Als dat je insteek is ga dan iets anders doen. Niet b**chen, eten en knallen. Als dat het enige is wat je hoeft te doen op een dag, dan heb je nog een luizenleventje.

Er was dus ook een ander programma een keer wat iemand hier ook noemde toen ging een BN'er soortgelijke uitdaging aan. Bij hem was na 2 maanden echt al epic resultaat zichbaar. De 'gemiddelde persoon' moet na 10 weken training wel iets of wat zien, bij filemon was het echt bijna niets. Dat ligt voornamelijk aan mega shit genetics met zijn skinny fat bodytype.

Verder denk ik dat dadelijk de spuit er in gaat en dat hij dan nog wel een deftig fysiek krijgt. Hele insteek van programma is dat hij aan de roids gaat. Niemand zit te wachten om 10 weken lang filemon te zien bankdrukken. De kids van BNN willen vanuit hun veilige stoel hun vooroordelen bevestigd zien worden. Alsof die Filemon ooit overwoog 5 maanden natty te beulen. Die wilt gewoon snoepen.

'Hardcore trainingsschema' en '7 cleane maaltijden'. Je moet dus per se eten wat je niet lekker vindt en helemaal kapot gaan iedere training om het meeste resultaat te boeken?

Met starting strength en de juiste macro's zou je veel verder komen

'Hardcore trainingsschema' en '7 cleane maaltijden'. Je moet dus per se eten wat je niet lekker vindt en helemaal kapot gaan iedere training om het meeste resultaat te boeken?

Je moet niet per see eten wat je niet lekker vind, maar je zal toch aan je kcals moeten komen en het zal de juiste macro's moeten hebben. En dan denk ik niet aan 2.2 gram eiwit/kg v en 1 gram vet / kg vvm, de rest aanvullen met worstenbroodjes.

Filemon zal wel kapot gaan bij half uurtje joggen als je zijn lichaam ziet. Natuurlijk kan die niet van ene op het andere full r*tard in de gym gaan, maar het zal sowieso wel afzien worden.

Idd niet perse eten wat je niet lekker vind, maar dan nog is het wel even wennen om alleen maar clean te eten. In het begin was het voor mij ook flink forcefeeden omdat ik niet gewent was veel en clean te eten, en dat haalt het genieten al weg(en zonder toegevoegd zout was ook wel wennen):p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven