AndroidHealthClinic

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Buiten het feit dat er onwaarheden worden verspreid en dat de manier van trainen niet de beste manier is.

Is het wel vermakelijk om naar te kijken, programma's over bb komen tegenwoordig niet vaak meer voor.

Ik zie er vrij weinig BB in tbh:o.

3 onderzoekt deed dat 1 of 2 jaar terug ook. Volgens mij was Joop Kasteel toen de trainer van Johan de presentator.
Was ook een ongetraind persoon maar na 10 weken wel goed afgetraind. Zonder kuur.
Maar die zeurde niet zo erg over zijn eten als Filemon. Lekker eten en droog worden gaat niet samen. Maar het went op den duur wel.

3 onderzoekt deed dat 1 of 2 jaar terug ook. Volgens mij was Joop Kasteel toen de trainer van Johan de presentator.
Was ook een ongetraind persoon maar na 10 weken wel goed afgetraind. Zonder kuur.
Maar die zeurde niet zo erg over zijn eten als Filemon. Lekker eten en droog worden gaat niet samen. Maar het went op den duur wel.

hoezo gaat dat niet samen? Je kan toch gewoon eten wat je lekker vind (tot op zekere hoogte als het in je macro's past)

bij bodybuilding horen nou eenmaal bigorexia dietary zelfkastijding

no pain no gain!!!

hoezo gaat dat niet samen? Je kan toch gewoon eten wat je lekker vind (tot op zekere hoogte als het in je macro's past)
Misschien vind jij meer dingen lekker of andere dingen dan mij.
Voorbeeld rijst. Ik ga beter op zilvervlies dan basmati. Maar vind zilvervlies geen feestje. En dan met (kool)vis of andere wit gaat ook weer harder dan met kip of rund.
En dit geldt voor de meesten denk ik. Maar kip of rund is toch wat smakelijker.

Misschien vind jij meer dingen lekker of andere dingen dan mij.
Voorbeeld rijst. Ik ga beter op zilvervlies dan basmati. Maar vind zilvervlies geen feestje. En dan met (kool)vis of andere wit gaat ook weer harder dan met kip of rund.
En dit geldt voor de meesten denk ik. Maar kip of rund is toch wat smakelijker.
ja van voedsel x wordt je magisch droger dan van voedsel y

Laatst bewerkt:
ja van voedsel x wordt je magisch droger dan van voedsel y

heb je hersenschade?

Ehrmm, als de macro's van voeding X beter zijn dan die van voeding Y, dan is het toch vrij logisch dat je op voeding X inderdaad sneller droog bent? Een calorie is geen calorie he. Waar het uit bestaat doet ertoe.

• Topic Starter Topic Starter
Ehrmm, als de macro's van voeding X beter zijn dan die van voeding Y, dan is het toch vrij logisch dat je op voeding X inderdaad sneller droog bent? Een calorie is geen calorie he. Waar het uit bestaat doet ertoe.

Hoe word je sneller droger als de macro's van voeding X 'beter 'zijn dan van voeding Y?
Zou een kcal deficit daar niet de oorzaak van zijn?

Vreemde reactie. Ga er maar niet op in.
Merk duidelijke verschillen bij verschillende voedingsmiddelen. Bij zelfde aantal kcal.

een beetje lomp was het wel van me maar je kan toch niet met je volle verstand zulke broscience uiten in een topic waar dat een paar paginas eerder nog belachelijk wordt gemaakt :roflol:

Hahaha woow als je dat tegen mij gezegd had had ik je botten in je magere lichaam gebroken :roflol:

maar ik bedoel het dan vooral met eten van dezelfde voedingswaarde. Waarom rijst eten als je dat echt vreselijk vind om te eten, dan kan je toch gewoon pasta of aardappelen doen.

Hahaha woow als je dat tegen mij gezegd had had ik je botten in je magere lichaam gebroken :roflol:

jij ben ook wel een raar mannetje he

maar ik bedoel het dan vooral met eten van dezelfde voedingswaarde. Waarom rijst eten als je dat echt vreselijk vind om te eten, dan kan je toch gewoon pasta of aardappelen doen.

jij ben ook wel een raar mannetje he

Only joking maar als ik naar je profielfoto kijk weet ik al precies op welk geslacht jij valt :o

• Topic Starter Topic Starter
De zgn vooroordelen over bodybuilders worden hier toch dagelijks weer bevestigd.

Laatste pagina zeker. Geen reclame dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven