Fitness Seller

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Weer terug naar Filemon dan maar weer.
Hoe heet zijn pt'er?

ik ga beter op zilvervlies rijst dan op basmati :roflol:

ik geloof dat jij een correlatie meent te hebben vastgesteld tussen bepaalde periodes en hoe 'goed je toen ging' en welke soort rijst je toen at. maar om daaruit te concluderen dat rijst 1 'beter is' dan rijst 2 lijkt me wat kort door de bocht.

Ik wist niet dat het een serie werd. Hoeveel afleveringen (en wanneer de volgende, ken imenad dat opzoeken :) )

Bromance

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

Hoe word je sneller droger als de macro's van voeding X 'beter 'zijn dan van voeding Y?
Zou een kcal deficit daar niet de oorzaak van zijn?

Niet per definitie nee. Als jij meer proteine je lichaam in mikt dan er noodzaak voor is, wordt het overschot opgeslagen in de vetcellen (grove oversimplificatie, I know). Hetzelfde geldt voor koolhydraten. Dus nee, een kcal deficit is een simplificatie van wat er werkelijk gebeurt en hoeft niet altijd waar te zijn.

aminozuur -> vetzuur draagt amper bij aan fat gain. dietary fat heeft veruit de hoogste affiniteit om opgeslagen te worden als vet, met redelijk ver daarachter carbs.

aminozuur -> vetzuur draagt amper bij aan fat gain. dietary fat heeft veruit de hoogste affiniteit om opgeslagen te worden als vet, met redelijk ver daarachter carbs.
Ik meen zelfs een onderzoek gelezen te hebben tijd geleden waarin stond dat hogere eiwit inname bijdraagt aan vetverlies.

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

Beetje logisch toch dat je iets in vet aankomt als je boven onderhoud eet? Maakt niet uit welke macro's.

hoger dan nodig is voor onderhoud + spierbouw?

Het was meer een retorische vraag, maar ik kan me niet voorstellen dat er een wetenschappelijk stuk is wat bewijst dat alles wat wij nu begrijpen over onze fysiologie verkeerd is, en dat niemand anders hier dit werk niet meteen citeert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven