MuscleMeat

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor iemand die geen AAS gebruikt, of uberhaupt traint, is test juist zeer boeiend. 999 van de 1000 mensen die dit programma gaan kijken sporten niet en gebruiken al helemaal geen AAS.

ik vraag me alleen af hoe deze docu zal worden gemaakt of dat het alleen maar sensatie zoeken word

niemand is echt geintreseerd in een documaintaire waaruit blijkt dat er op 500mg testo niet zo heel veel geks gebeurd

• Topic Starter Topic Starter
ik vraag me alleen af hoe deze docu zal worden gemaakt of dat het alleen maar sensatie zoeken word

niemand is echt geintreseerd in een documaintaire waaruit blijkt dat er op 500mg testo niet zo heel veel geks gebeurd

Denk jij dat er niet zoveel geks gebeurt op 500mg test?
Het is maar wat je graadmeter is, maar ik denk dat dag nog aardig zal meevallen.

Ik ben wel benieuwd wie zijn coach/begeleider wordt.
Ruben Baars zou zeer geschikt zijn.

Denk jij dat er niet zoveel geks gebeurt op 500mg test?
Het is maar wat je graadmeter is, maar ik denk dat dag nog aardig zal meevallen.

Ik ben wel benieuwd wie zijn coach/begeleider wordt.
Ruben Baars zou zeer geschikt zijn.

ik bedoel dat qua sides het vaak wel mee valt. Dat je niet opeens het hele huis aan gort slaat. Ik vraag me af of er ook ruimte voor zulke gematigheid zal zijn in deze docu.

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoel dat qua sides het vaak wel mee valt. Dat je niet opeens het hele huis aan gort slaat. Ik vraag me af of er ook ruimte voor zulke gematigheid zal zijn in deze docu.

Ok, ik begreep je verkeerd.
Leroid Kakiay zal hier binnenkort wel op inhaken.

Interessant, gvd wat een reacties op nu.nl:o. Wss 90% van ze rookt, drinkt alcohol en is regelmatig bij de turk of mac te vinden. MAAR DAAR KOMEN ZE NA HUN 50E WEL ACHTER!!!!11

Hoop experts op het gebied van endocrinologie zie ik :roflol:

Interessant, gvd wat een reacties op nu.nl:o. Wss 90% van ze rookt, drinkt alcohol en is regelmatig bij de turk of mac te vinden. MAAR DAAR KOMEN ZE NA HUN 50E WEL ACHTER!!!!11

Het is nou eenmaal een feit dat het op de lijst met verboden middelen staat en veel politieke agenda's en media dit in stand houden. De meeste mensen weten niet beter dan wat ze voorgeschoteld wordt, stelletje tamme schapen die ze zijn...

Ik kwam zo'n 14 kilo aan.
Best gek

Als je in z'n shape als hem bent, en je hebt je genen een beetje mee en voeding/training perfect. Gaat 500mg test e hem echt wel veel brengen hoor.

Het is nou eenmaal een feit dat het op de lijst met verboden middelen staat en veel politieke agenda's en media dit in stand houden. De meeste mensen weten niet beter dan wat ze voorgeschoteld wordt, stelletje tamme schapen die ze zijn...
Het zijn vooral de verhalen van pro-bbers waarschijnlijk en types zoals zyzz. AAS op zich zijn zo erg nog niet in fatsoenlijke doseringen, maar doe daar 5x van + 20iu hgh + slin + diuretics + clen/dnp en al die zooi en het is een ander verhaal. En coke, staat er ook aardig om bekend niet zo lief voor je hart te zijn. En dan heb je nog mensen met aangeboren hartafwijkingen.

Ze lezen eens in de krant dat een pro-bber dood ging op zijn 50e door een hartaanval en gelijk gaat dat 99% van de AAS gebruikers overkomen volgens de bekende endocrinologen in de comment secties. Die mensen valt ook niks te leren over AAS, maakt niet uit hoe mooi Yannick het zal maken. Zij blijven bij hun standpunt dat Filemon en alle andere AAS gebruikers complicaties gaan krijgen na hun 50e(en een kleine piemol), het bekende Dunning-Krugereffect.

lol, op nujij "Heeft hij geen voorbeeldfunctie?" Want zoveel mensen kijken naar Filemon op, ofzo.

waarom zijn de meeste hier positief
ongetraind aas gebruiken zet waarschijnlijk veel jonge mensen tot het verkeerde aan
maar wie weet hoe het gaat uitpakken

ongetraind aas gebruiken zet waarschijnlijk veel jonge mensen tot het verkeerde aan

jij denkt dat ze een TV programma gaan maken waarin je ziet dat je op 500 test ongetraind opeens groeit als een mthfker maar niet veel meer sides krijgt dan acne, haargroei en misschien gyno.

grote kans dat het weer een groot knip plak en lieg feest word waardoor mensen denken dat AAS in de zelfde lijst hoort als crack heroïne cristal meth en crocodile.

maar zou me ook niets verbazen als hij oral only of op TRT dose gaat kuren.

zou wel fking baas zijn als die opeens 600 test 400 tren en dbol gaat pakken ofzo.

Ach, als ze het resultaat zien zullen ze gelijk anders denken:o. Veel jonge mensen denken dat je na 1 kuur al hulk bent.

jij denkt dat ze een TV programma gaan maken waarin je ziet dat je op 500 test ongetraind opeens groeit als een mthfker maar niet veel meer sides krijgt dan acne, haargroei en misschien gyno.

grote kans dat het weer een groot knip plak en lieg feest word waardoor mensen denken dat AAS in de zelfde lijst hoort als crack heroïne cristal meth en crocodile.

Precies. Dit zal geen docu worden over hoe je het beste AAS kan gaan gebruiken.

een onderwerp zoals doping wat zo verbonden is met persoonlijke gevoelens (onze dafne is natty maar al die chinezen en russen zijn vieze valsspelers etc.), waar zo'n taboe over heerst en waar zo veel misinformatie over bestaat gaat zo'n docutje gewoon nooit fatsoenlijk objectief kunnen benaderen. dat vergt veel te veel tijd, moeite, onderzoek en expertise en die hebben ze daar niet.

beter zouden ze het gewoon met rust laten want een tv documentairetje van 45 minuutjes kan de lading nooit dekken, maarja het is een cool en edgy onderwerp dus ik snap de appeal voor televisiemakers wel.

Ik hoorde rond 18:45 een interview met Filemon op Radio538.
Hierin vertelde hij oa dat z'n ballen nog maar 1/3 van het oorspronkelijke formaat zijn (dus geen hCG gebruikt). Daarnaast is hij al klaar of bijna klaar met z'n kuur; gezien hij ook vertelde al helemaal droog en gespierd te zijn en heden middag een foto shoot heeft laten doen.
Inhoudelijk zal het programma licht schijnen op de diverse anabole, merken, bronnen en de organisaties die deze producten fabriceren en op de markt brengen.

Daarna de auto uitgezet dus verder niet het hele interview geluisterd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven