Fitness Seller

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ze hebben bedacht dat zo afgebeult worden leukere TV is dan iemand die squats en deadlifts doet. Ben je snel uitgekeken. Misschien heeft hij dat achter de schermen meer gedaan. Of ben ik te optimistisch over het verstand van TV makers?

Ik denk dat ze hebben bedacht dat zo afgebeult worden leukere TV is dan iemand die squats en deadlifts doet. Ben je snel uitgekeken. Misschien heeft hij dat achter de schermen meer gedaan. Of ben ik te optimistisch over het verstand van TV makers?

Denk dat laatste

Nee, ze hebben het gewoon gedaan omdat ze niet beter weten waarschijnlijk. Ken genoeg mensen die buikspierwartiertjes doen elke dag want je buikspier hersteld sneller. En dan beweren dat ze daardoor een sixpack kregen terwijl ze gewoon niet genoeg eten. Een gemiddelde sportschoolganger heeft geen flauw idee waar die mee bezig is en pakt de eerste beste pro bb schema van internet gevolgd met wat broscience.

Ik hoorde rond 18:45 een interview met Filemon op Radio538.
Hierin vertelde hij oa dat z'n ballen nog maar 1/3 van het oorspronkelijke formaat zijn (dus geen hCG gebruikt). Daarnaast is hij al klaar of bijna klaar met z'n kuur; gezien hij ook vertelde al helemaal droog en gespierd te zijn en heden middag een foto shoot heeft laten doen.
Inhoudelijk zal het programma licht schijnen op de diverse anabole, merken, bronnen en de organisaties die deze producten fabriceren en op de markt brengen.

Daarna de auto uitgezet dus verder niet het hele interview geluisterd.
http://www.538.nl/gemist/29538/filemon-gaat-aan-de-anabolen

Voor de mensen die geinterreseerd zijn.. Hier het interview. Vind wel dat ze beetje overdrijven betreft de testicles..

Heb trouwens een stukje in het ad gelezen dat die filemon voorbeelden had als waldemar torenstra en arie boomsa.. Nou moet ik wel zeggen dat zij wel echt slechte voorbeelden zijn.. Vind ik dan. Om daar een kuur voor te pakken.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/1002/Show/ar...jgt-kleine-ballen-van-anabole-steroiden.dhtml

Hier de link van ad..

Ik hoorde dat @YannickLB ook geinterviewd is in het programma (correct me if im wrong) maar hoop dat hij ze beetje duidelijk heeft kunnen maken dat AAS niet de boosdoener is bij een geval van hartaanvallen, of kleine ballen gewoon weer normaal worden, als ze slim zijn HCG mee laten lopen etc.

Klopt.
Ik heb onder anderen die dingen toegelicht, weet natuurlijk niet wat ze allemaal wel en niet gebruikt hebben.

• Topic Starter Topic Starter
http://www.538.nl/gemist/29538/filemon-gaat-aan-de-anabolen

Heb trouwens een stukje in het ad gelezen dat die filemon voorbeelden had als waldemar torenstra en arie boomsa.. Nou moet ik wel zeggen dat zij wel echt slechte voorbeelden zijn.. Vind ik dan. Om daar een kuur voor te pakken.
.

Arie Boomsma een slecht voorbeeld?
Grappig.
Waldemar heeft imo ook geen mooi fysiek.
Maar Arie heeft een beter fysiek dan de meesten na meerdere kuren.
Qua verhouding en athletic ans aesthetic dan he.
Tenzij je de massamonsters als graadmeter neemt.

Maar ik ben de enige hier waarschijnlijk die vindt dat Ronaldo wel een topfysiek heeft. :)

Grappig.

Maar ik ben de enige hier waarschijnlijk die vindt dat Ronaldo wel een topfysiek heeft. :)
Voor voetbal is ronaldo de perfecte atleet

aan het einde van het filmpje als je filemon staat strak ziet staan zie je een foto waar die wat gespierder is, ik denk dat dat zijn eind resultaat is ofzo met fotoshop:o

EDIT:

als die er echt zo is geworden mag die niet klagen als dat echt zijn training was.

foto.jpg

Laatst bewerkt:
Grappig.

Jaa okee hij heeft een tof fysiek. Maar om hem als doel te stellen met een kuur? Als je een goede trainer hebt en je gebruikt je kuur goed, kan je meer er uithalen denk ik.

En ja ronaldo heeft een top fysiek, maar dat is voor voetbal. Zet hem in de gym.. Kan je niet veel verwachten denk ik. Komt ook wel doordat hij droog af is haha

aan het einde van het filmpje als je filemon staat strak ziet staan zie je een foto waar die wat gespierder is, ik denk dat dat zijn eind resultaat is ofzo met fotoshop:o

EDIT:

als die er echt zo is geworden mag die niet klagen als dat echt zijn training was.
Enorm verschil als die foto echt is. Als zn armen van 30cm naar 45cm zijn gegaan in die weken, dan zal hij wel vol met striae zitten...

Ze hebben mij hiervoor ook benaderd via DBB (kreeg een PB). Heb meerdere malen met ze aan de telefoon gezeten en werd er steeds van verzekerd dat ze echt geen "zie je wel, AAS is slecht" stukje wilden maken. Ze waren volgens hem juist op zoek naar de nuance en meer inhoud dan alleen het vingertje-wijzen. Gezien mijn medische historie was ik erg interessant voor ze, maar mijn leven stond al genoeg op zn kop op dat moment dus ik heb er maar van afgezien. Ze wilden me dan ook (onherkenbaar) in beeld brengen maar daar had ik sowieso al niet zo'n trek in. Voel me bepaald niet droog genoeg om een positief beeld van AAS neer te zetten. Bovendien ben ik nou ook niet echt de posterboy voor AAS gebruik; wat ik neem, neem ik op medische gronden (TRT).

Het zal mij benieuwen wat ze er van maken. Wel jammer dat ze uitgerekend die misselijke kl***zak van een Filemon nemen hiervoor. Als iemand het prototype luie kutstudent is, is hij het wel.

Oh enneh sorry voor het niet terugbellen, Ronald van BNN, maar nu weet je dus waarom ;)

No way dat dat zijn fysiek is geworden.

Dat is ook de reden dat hij geen hcg gebruikt, omdat ze "liever hebben dat je het niet gebruikt"
Onzin, ik ga zelf meedoen aan de Haarlem studie en navraag gedaan over het gebruiken van hCG. Je staat volledig vrij in hoe je de kuur uitvoert op de randvoorwaarden na, ze willen namelijk 0,0 invloed uitoefenen op hoe je de kuur uitvoert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven