MuscleMeat

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoorde rond 18:45 een interview met Filemon op Radio538.
Hierin vertelde hij oa dat z'n ballen nog maar 1/3 van het oorspronkelijke formaat zijn (dus geen hCG gebruikt). Daarnaast is hij al klaar of bijna klaar met z'n kuur; gezien hij ook vertelde al helemaal droog en gespierd te zijn en heden middag een foto shoot heeft laten doen.
Inhoudelijk zal het programma licht schijnen op de diverse anabole, merken, bronnen en de organisaties die deze producten fabriceren en op de markt brengen.

Daarna de auto uitgezet dus verder niet het hele interview geluisterd.
Nou, in ieder geval een paar mensen die eens zullen snappen dat je pinda's krijgt en geen kleiner stuk worst. Ben benieuwd naar het resultaat en of die het gaat behouden. Ze zouden 3 a 4 maanden na z'n PCT eens terug moeten komen.

Nou, in ieder geval een paar mensen die eens zullen snappen dat je pinda's krijgt en geen kleiner stuk worst. Ben benieuwd naar het resultaat en of die het gaat behouden. Ze zouden 3 a 4 maanden na z'n PCT eens terug moeten komen.
Ik ben vooral benieuwd hoe zn kuur in elkaar steekt. Voor het zelfde geldt wordt hij begeleid door iemand met kennis van 25 jaar geleden en bestaat zn nakuur uit pregnyl en clomid tezamen :rolleyes:

Ik hou mijn hart vast :D

Fillemon gaat GAINS maken aan z'n training te zien :penis:

Haha, reactie onder dat filmpje ook:

"jullie nemen de moeite om een hele documantaire op te nemen maar nemen niet de moeite om uit te zoeken dat deze trainingen helemaal nergens op slaan als je doel gespierd worden is."

Very interesting misschien dat dit een wat minder negatief beeld geeft en de zogenaamde bijwerkingen van ana's uit de wereld helpt

Haha, reactie onder dat filmpje ook:

"jullie nemen de moeite om een hele documantaire op te nemen maar nemen niet de moeite om uit te zoeken dat deze trainingen helemaal nergens op slaan als je doel gespierd worden is."

ik kon het niet laten om te reageren :o

WIe the f**k is God Of The Internets nou weer :o :o

Je kan lezen in het artikel dat hij mee doet aan een "groot Nederlands onderzoek" dat kan alleen maar de Haarlem-studi zijn van dokter van de Ronde. Daar houden ze alles voor herstel in de gaten. (Dat is ook de reden dat hij geen hcg gebruikt, omdat ze "liever hebben dat je het niet gebruikt")

Dus met zijn kuur moet het wel goed komen.

AD Comments:

heel dom,het is bewezen dat je psycho-sociale problemen krijgt van anabool gebruike,en een verminderd libido.Plus dat hij niet veel gains gaat krijgen, want anabolen werken pas als je je natuurlijke potentie hebt bereikt. Dus pas als je minstens 3 jaar schoon hebt getraind met resultaten zou je dit kunnen overwegen om nog wat extra resultaat te bereiken.

Je lichaam is immuun voor anabolen als je niet 3 jaar lang massa gepakt hebt. :o (En 'krijgt', niet eens 'kunt krijgen', én na 3 jaar zit je al aan je natuurlijke grens -- maar goed,dat hoef ik hier niet uit te leggen

Filemon . . . denk er maar eens goed over na ! . De reguliere anabolen , die je hedendaags kan kopen zijn synthetisch . . . en de uitwerking op je lichaam daarvan is nog niet bekend ! . Het echte spul is moeilijk te krijgen ! . 1 jecco van deze shit kan over 10 jaar gevolgen hebben . . . . Het ene doet het goed . . . en het andere niets ! . Dit is dan weer afhankelijk van je receptoren . . . . Suc6 !!!

Niet-synthetische anabolen dus... :o

Laatst bewerkt:
Verminderd libido en geen gainz :roflol:

Denk jij dat er niet zoveel geks gebeurt op 500mg test?
Het is maar wat je graadmeter is, maar ik denk dat dag nog aardig zal meevallen.

Ik ben wel benieuwd wie zijn coach/begeleider wordt.
Ruben Baars zou zeer geschikt zijn.
anabolen + ananas = uit je vel knappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven