AndroidHealthClinic

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar moeten die barkies heen?

Ik bewonder vooral Johnny's motivational-skills, met quotes als:

Het ziet er niet uit vriend... Hoe langer ik er naar kijk, hoe misselijker ik er van wordt.”
“Ben je stiekem niet gewoon een vrouw?”

ja precies :P kheb hypotheek, eten en nog meer vaste lasten, gelukkig dokt me meissie mee als ik roids bestel :)
Oh handig, doe mij daar ook maar 1 van:D. Ik betaal alles mooi zelf, tot dat ik een baan heb heb ik nog even geen geld voor wat dan ook behalve voor huur, eten, aas:o.

De Johnny Fernand Formule Whey vanille is besteld en wordt rechtstreeks bij het lab afgeleverd. Donaties staan open voor een volledig analyse (stikstofanalyse ruw eiwit + koolhydraten en suikers + aminozuurprofiel).

Er is gekozen voor een volledige aminozuuranalyse ipv vrije aminozuren meting omdat zo ook toegevoegde stikstofbevattende stoffen zoals collageen uitgesloten kunnen worden. Dit is iets duurder, maar geeft meer zekerheid over de kwaliteit van het product.

Wanneer het bedrag van 150 euro is bereikt wordt er al een stikstofanalyse + koolhydraten en suiker meting uitgevoerd. Bij de donatie kan u JFF Whey of Johnny Fernand Whey als opmerking toevoegen. Er is momenteel 1 donatie van 10 euro ontvangen.

Not sure if serious or trolling.

10 euro gedaan onder "De Johnny Fernand Formule Whey vanille"
45 euro voor 80/100gr eiwit concentraat :roflol:

Ben benieuwd naar de aflevering morgen. Zou er stilaan wat meer krachttraining in beeld komen? :)

Laatste aflevering morgen toch?
Ben benieuwd

Ja je hebt gelijk, dacht dat er 5 waren maar zie er maar 4 op site staan...

Ja jammer. Eindelijk iets leuks op tv naast alle talentenjachten. Al heb ik vandaag toch weer hartelijk gelachen om Idols :o

Vanavond gaan we de grote transformatie zien. Filemon gaat beast mode, light weight yup.

Laatst bewerkt:
Gaat hij een koffer vasthouden of komt hij op de cover?

Filemon blijft dus sporten? Wie verwijst die arme jongen even naar DBB om echt ergens te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven