MuscleMeat

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koffer vol EP wil ik wel winnen hoor

Ik was vandaag in het Spaarne Gasthuis voor intake onderzoek van de Haarlemstudie en "Filemon staat strak" leeft daar in ieder geval ook flink :D
Werd meermaals gevraagd of ik het ook volgde.

P.S. Mochten er trouwens nog mensen geïnteresseerd zijn in deelname aan de Haarlemstudie, ze kunnen nog wel wat deelnemers gebruiken!

Ik was vandaag in het Spaarne Gasthuis voor intake onderzoek van de Haarlemstudie en "Filemon staat strak" leeft daar in ieder geval ook flink :D

P.S. Mochten er trouwens nog mensen geïnteresseerd zijn in deelname aan de Haarlemstudie, ze kunnen nog wel wat deelnemers gebruiken!
Sponsor jij mijn gear?

Ben niet aware van de haarlemstudie... Anyone?

Goed topic wel als ik het zo even terugscroll en hier en daar wat lees. Ook leuk dat mensen zo gretig happen op de trolls.

Wat ik alleen niet begrijp is de drang van o.a. die Yannick om in allerlei topics ( hier en bijv op fb ) zo van zich te willen laten horen en zo nodig ff een statement te moeten maken ofzo. Je hebt je prime time gehad op de tv, is het dan niet overdreven om overal waar er iets over gezegd wordt er bovenop te willen zitten. Ik kan daar nooit zo goed bij. Maar dat is misschien ook wel mijn misvatting van hoe het allemaal zogenaamd moet tegenwoordig. Het is wel een verademing dat ze niet weer zon volstrekt dropje hadden gestrikt om met zn kop voor de camera even wat onzin uit te slaan, wat dat betreft denk ik dat het in de aflv er redelijk helder en begrijpelijk uitkwam voor de leek. God wat is dat wel eens anders geweest de laatste jaren. Die blonde knul met zn winnie injects ingebracht door stiefpapa, en die getinte gynoboy, jesse. Oi oi, krijg nog migraine als ik daar aan terug denk.

Verder heeft Galen het eigenlijk perfext samengevat.

Wel leuk hoe ze die handen van een volstrekt willekeurig iemand hebben gebruikt in die montage waar Filemon die gear krijgt (wat een beginnersstsck trouwens zeg man man). ik vraag me af of dat bij iemand al was geland. Ooit zo iemamd zien "praten" met zijn handen? Kon die blondie uit de 1e afl wel eens zijn. Ook altijd aardig die marketing voor UG merken met dit soort items. Leuke propaganda!
Test tren bold inderdaad vet vreemd.

Wat marketing betreft was het niet echt goeie reclame. Jammer dat er geen IG in zat

Eens kijken wat Johnny ons deze week voor Spartaanse trainingssessies mee geeft!
Ik hoop na meubilair, nu iets met bestek en servies. Gewoon voor meer pomp uit de oestrogene zones.

Poe zo ri gym word voor mij uitzending gemist.

hij staat weer aan hoor!

Koekoek

Als ik het gewicht zo zie traint hij nou nietbepaald zwaar voor iemand die bijna 5 maand bezig is +aas erbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven