Fitness Seller

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet 500mg, maar tussen de 500 en 400mg.
Onder de 80% wordt gezien als onderdosering, maar ze had erbij vermeld dat er in zat wat er op het label vermeld was. Geen idee of je met 80% mag zeggen dat er in zit wat er op het label staat. Als er 250 staat en er zit 200 in is dat wel een behoorlijk verschil, al is het dan volgens hun niet onder gedoseerd zou je niet kunnen zeggen dat er in zit wat op het label vermeld is.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Filemon reeds is gestopt met trainen. Resultaten van de Johnny Fernand formule zijn dus niet levenslang.

Ah, dat specifieke dat erin stond wat er op het label zat kan ik me niet herinneren. Maar dat zal dan wel.

Man, waarom maken ze die labresultaten niet effe bekend. Het is niet alsof dat negatief is, mensen kunnen er alleen maar hun voordeel mee doen.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Filemon reeds is gestopt met trainen. Resultaten van de Johnny Fernand formule zijn dus niet levenslang.
Trainen moet:
1. leuk zijn;
2. voldoening geven;
3. liefst ook resultaten opleveren.

De Johnny Fernand formule:
1. is hartstikke kut met al die cardio;
2. je PT kraakt je bloed, zweet en tranen compleet af waar je bij staat;
3. laat je er na 6 maanden 5x/week trainen + alleen maar hondenvoer eten + een aardige beginnerskuur, nog steeds als een ondervoede ecto uitzien.

Geen wonder dat hij zijn trainen niet doorgezet heeft.

Negative feedback no results mental breakdown coaching is een wetenschappelijk bewezen formule. Filemon is gewoon een outlier. De rest van Johnny's succesverhalen spreken voor zich.

Altijd maar die Chinese eiwitten...

Goddammit dat kan toch niet serieus zijn:o:o, door ezels zoals hem zullen newbies weer denken dat voeding supplementen zijn en supplementen de basis.

Srs wtf? Dit slaat echt alles. Hoe kan je nou zo'n droevig slecht filmpje maken.

In for 10 euro analyse johny knuppel whey
Ook in voor 10. Indien gespiked resultaten naar BNN en de schuld van fillies z'n matige fysiek bij Johnny neerleggen. Epic rel!

Altijd maar die Chinese eiwitten...

Heb ik net mijn Chinese eiwitten met tot wel 50% bindmiddel gedronken, kots ik alles weer uit na het zien van dat filmpje. Ja, zo is duurkoop nog duurkoper. Bedankt hé.

Zet ff een crowdfund op, als iedereen die hier gereageerd heeft even een euro stort dan moet dat goed komen :)

Waar kan ik storten en waar zijn die jongens van supplementenlabtest?

Was dat filmpje serieus van hem?

Ja, komt van z'n site. Zoals @Galen het al zei: hoe kan het dat iemand met zo weinig kennis dit soort functies kan uitvoeren.
Omdat mensen snel geloven wat een ander zegt, maak een beetje reclame, zorg voor een fit figuur en mensen doen alles wat je zegt. Gezien ik momenteel nog bij F4F sport kom ik dit dagelijks tegen:o. Die PTers daar zijn ook niet altijd even helder, wel een stuk beter dan die r*tard van een Johnny.

Ja, komt van z'n site. Zoals @Galen het al zei: hoe kan het dat iemand met zo weinig kennis dit soort functies kan uitvoeren.
Je kunt mensen alles verkopen met een beetje marketing (bv. zijn eigen lichaam), vooral deze desperate mensen die 'gezond' willen worden. Daarnaast snap ik het ook niet, zijn er geen keurmerken, licenties of diploma's nodig hiervoor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven