MuscleMeat

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha wtf wat een ruk programma
Zo jammerlijk dit weer dat filemon geen goede begeleiding heeft gekregen op voeding en training gebied.

Ook jammer dat er rood-wit gebruikt wordt, zorg dan gewoon voor een goed int. merk (mag hier vgm geen merken noemen). Was een stuk beter geweest.

niks aan gephotoshoped

echt t*ring veel filters er over heen

Hij wilde laten zien wat annabolen met de mensen doet :roflol: yeah right, compensatie voor 3 maanden aankutten.

Erg goede progressie gemaakt!

Maar ik ga gewoon door hoor!! Jawel ik ben n echte die hard!!

Het is weer zo'n typisch bnn pauperprogramma geworden

Mat zou hem nu zeker wel doen.

Wat een aflevering weer. Hoeveel beginnersfouten hebben wij wel niet gezien in deze 4 afleveringen, laat staan die ze ons niet hebben laten zien :rolleyes:

Anabolen hebben hem volgens mij geen ene reet geholpen met spiergroei, geen goede reclame voor EP en tweede merk..

Lolol hij zet 2x per week een inject? Eerste kuur 500 test 400 tren 400 bold:o.

iemand een pic van het eindresultaat van file 'jestaathelemaalstrakman' mon

Je ziet wel aan zijn delts dat ie tren heeft gehad :D

Zag ik nou goed na laatste spuit direct pct?

Yep.

Nou wat een waardeloos programma weer.

Wowowww.. je kunt zo het podium op! :roflol: Wat een dude zeg die PT.
Ik vind het wel mooi hoe Filemon is bijgetrokken over sporten e.d. Hij vond het eerst maar belachelijk en ijdelheid enz. En nu geeft hij toe dat hij zelf ook steeds in de spiegel staat te kijken en meer wil.

Wat ik wel weer dom vind is dat ie alles gewoon maar voor waar aanneemt wat hem verteld wordt door z'n PT of die idiot die hem helpt met zijn kuur. Gelijk met z'n nakuur beginnen terwijl de laatste spuit er net in gezet is.. Why is the world so full of idiots :(

Straks de hele aassectie overlopen met lui die hebben gekuurd en gelijk nakuren want "Filemon deed het toch ook zo!!!!!@!".

Ook wel een beetje lullig dat hij een half jaar heeft lopen afzien en dat dan in 4 afleveringen is gepropt.. :P

was een leuke serie, maar wel flink geergerd aan oa die pt.

wel geleerd dat ik voor ik selfies ga maken mezelf met de plantenspuit ga onder sprayen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven