MuscleMeat

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gok dat het 2 strips nolva waren van Balkan..

Mijn nakuur is ook wel eens 250 testo 200 tren geweest hoor. Wat is er gek aan test tren bold?

Vind 10 dagen nakuren erg kort voor 9 weken test tren bold

Zo zie je maar dat kuren echt enorm wordt overschat... kijk naar zijn progressie de eerste 3 maanden en de progressie de laatste twee maanden.

komt gwn door shitgear

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

&voeding

Vond het wel een vermakelijke serie. Vraag me af wat hij met een fatsoenlijke cut en cleanbulk en trainingsschema had kunnen bereiken. Mooi om te zien dat zo'n a-sportief persoon toch verliefd kan worden op de sport.

Tren gezet omdat de meeste bijwerking kan opleveren, is interessantere TV.

komt gwn door shitgear

Al was het ondergedoseerd.. Hij zette volgens mij twee keer per week 2ml.. das toch op papier minimaal een gram AAS per week.. Stel er zit 50% in van wat er op het label staat.. Dan zou er nog veel meer in hebben gezeten qua gains.. Maar ook met een shitty PT is het mogelijk om op een redelijke eerste kuur, de helft van je potentie in het water te gooien.. Men vergeet ook nog eens zijn beginners gains die hij had kunnen maken.. Het is gewoon een recomp geweest.. Volgens mij woog hij begin 73kg met een VP van 18 oid.. Na die 5 maanden 69KG op een VP van rond de 11%.. Op zich helemaal geen gek resultaat en ik denk dat wij AAS gebruikers blij mogen zijn dat hij niet 15KG is aangekomen, waardoor pietje en jantje zonder verstand meteen kunnen roepen; zie je nou wel met die anaboluh is het allemaal een eitje..

Momenteel ig

Oh nee ben natty grapje

..en nu wachten op de eerste site die een "filemon kuur" aan gaat bieden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven