XXL Nutrition

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom deed hij test tren en bold kuur?

Ik bedoel..De eerste keer een vrij zware kuur voor een beginner.
Heeft niemand van die redactie dan informatie opgezocht daarover?
Heeft die vent in jullie ogen hem gewoon wat aangesmeerd?

Ik vind de resultaten zwaar tegenvallen als ik kijk naar mezelf vorig jaar met alleen een test 500 kuur.
Ok ok...ik had geen buik..maar toch

Ik denk omdat tren grotere kans op meer bijwerkingen heeft, wat interessanter is.

verdiep je eens zelf in goed trainen en loop niet te zeuren. 1> Het is TV. Alles voor de kijkcijfers lijkt het wel.2> Die johnny Fernand heeft klanten zat lijkt het wel. Veel BN-ers huren hem in, ook wedstrijdsporters. De zussen Koers heeft hij ook getraind.3> Die johnny is wel vaker op TV geweest o.a. als PT bij de Roelvinkjes en andere programma's. Je kan kunt niet ontekken dat dries er gewoon geod getraind uit ziet. maar goed die man traint al een paar eeuwen. 4> Ben net nieuw op dit forum en zie allemaal reacties van veelal van wijsneuzen die het allemaal beter weten. Dus niet lijkt mij. Het lijkt hier net You tube, zit blijkbaar vol met piepende kinderen. Zijn shakes lijken tegenwoordig ook goed. Voor al die isolaat. ik heb ze inmiddels al een keer geprobeerd. HAd er wel een goed gevoel bij. Ik ben trouwens beniewd naar die zgn ;lab test uitlag. 5>En wat Arie Boomsma etc. ook zegt het interesseert mij weinig. Arie en Johnny groeten elkaar ook in de stad etc. ons kent ons. Wat dat betreft is het een klef zooitje die (Amsterdamse) (TV) wereld.
Ik beoordeel m'n shakes ook altijd op het gevoel dat ik ervan krijg. Oh nee dat was het blinde agressiegevoel van de tren...

verdiep je eens zelf in goed trainen en loop niet te zeuren. 1> Het is TV. Alles voor de kijkcijfers lijkt het wel.2> Die johnny Fernand heeft klanten zat lijkt het wel. Veel BN-ers huren hem in, ook wedstrijdsporters. De zussen Koers heeft hij ook getraind.3> Die johnny is wel vaker op TV geweest o.a. als PT bij de Roelvinkjes en andere programma's. Je kan kunt niet ontekken dat dries er gewoon geod getraind uit ziet. maar goed die man traint al een paar eeuwen. 4> Ben net nieuw op dit forum en zie allemaal reacties van veelal van wijsneuzen die het allemaal beter weten. Dus niet lijkt mij. Het lijkt hier net You tube, zit blijkbaar vol met piepende kinderen. Zijn shakes lijken tegenwoordig ook goed. Voor al die isolaat. ik heb ze inmiddels al een keer geprobeerd. HAd er wel een goed gevoel bij. Ik ben trouwens beniewd naar die zgn ;lab test uitlag. 5>En wat Arie Boomsma etc. ook zegt het interesseert mij weinig. Arie en Johnny groeten elkaar ook in de stad etc. ons kent ons. Wat dat betreft is het een klef zooitje die (Amsterdamse) (TV) wereld.

Leuk geprobeerd Johnny!

Er is niks naiefs aan je incorrecte opmerkingen te corrigeren. Er werd niks gezegd over onderdosering van PRL, terwijl jij wel die conclusie trekt. Dat staat los van enig waardeoordeel over het merk verder, maar heeft betrekking op correcte informatie en misinformatie.

En XTC wordt gemaakt in UG labs, dus het is UG labs vergelijken met UG labs. Stuk sterkere vergelijking lijkt me.

Ja heb je bij elk UG lab waar je binnen bent geweest gezien dat ze XTC tabs stonden te slaan?

Ja deze vergelijking is heel goed. Er zitten soorten in een product die er absoluut niet
Inhoren.

Je hebt wel eens gehoord? Ga je nu XTC vergelijken met UG labs? Moet niet gekker worden ;)

Blijkbaar ben jij aan het verkeerde adres met je aankopen Waar niks van klopt. wil niet zeggen dat dat in het algemeen zo is.
Jij vergelijkt een underground lab met een fkin melkboer en vindt mijn vergelijking van underground lab met underground lab gek? Hej stront aan de knikker ofzow?

Jij vergelijkt een underground lab met een fkin melkboer en vindt mijn vergelijking van underground lab met underground lab gek? Hej stront aan de knikker ofzow?

Snap je de vergelijking nog steeds niet? heb je de basis school over geslagen? Er zitten soorten steriods in die er niet in horen te zitten.
Lijkt me niet zo moeilijk toch. En jij vergelijkt een xtc lab met een UG lab dat is verre van hetzelfde.

Blijkbaar is dat al iets te moeilijk voor het huidige DBB niveau.

Snap je de vergelijking nog steeds niet? heb je de basis school over geslagen? Er zitten soorten steriods in die er niet in horen te zitten.
Lijkt me niet zo moeilijk toch. En jij vergelijkt een xtc lab met een UG lab dat is verre van hetzelfde.

Blijkbaar is dat al iets te moeilijk voor het huidige DBB niveau.
Een lab is vrijwel hetzelfde, alleen voor andere producten. XTC wordt net zo gedrukt als orale AAS dus zit het wel erg dicht bij elkaar. Je probeert slim en hoog over te komen, door ook nog eens het zogenaamd 'lage' dbb niveau er bij te moeten melden en dat ik de basisschool zou hebben overgeslagen, maar je faalt behoorlijk.

Als je 100% zeker wilt zijn dat je krijgt wat er staat moet je HG nemen, zo simpel is het. UGL's zijn niet zo zorgvuldig en kennen geen strenge regels. Alle producten waren vervuild, alle 12 producten waaronder meerdere merken. En 3 waren er goed gedoseerd, die 3 producten bevatten allemaal meer dan 1 stof, waarom zou iemand 250mg/ml testo maken en er nog 1 tot 6 andere middelen in gooien? Dat is gewoon vervuiling door onzorgvuldig werken.

Het is niet voor niets een underground lab. Je kunt nooit weten waar ze mee bezig zijn en hoe schoon ze werken. En ga er maar niet van uit dat een paar zemmels die illegaal cash willen maken met volle zorg werken voor de zuiverheid en jouw gezondheid. Het enige waar ze meestal op letten is dat je er niet dood aan gaat oid zodat je het kunt blijven kopen. Maar een kleine vervuiling van 0,1-1mg, wie maakt dat nou wat uit?

https://www.google.nl/imgres?imgurl...d=0ahUKEwjZ2sL0197LAhUF7RQKHW_jDqgQMwhnKCkwKQ

nou idd, een lichaam om naar toe te werken ??????

Personal trainer

Er is veel concurrentie. Maar er zijn ook heel veel kwakzalvers. Jongens die denken dat ze meteen fitness instructeurs zijn geworden door personal trainer te worden. Zij denken hiermee het grote geld denken te verdienen. Mensen zijn wel in de loop van de tijd kieskeuriger geworden. Voorheen had iedereen een eigen personal trainer. Dat is een hype geweest vanuit Amerika wat hierheen is over gewaaid. Maar nu zie je wel dat mensen de kosten proberen te besparen. Je moet dus wel kennis hebben over het vak wil je het werk regelmatig kunnen uitvoeren.

Heeft Johnny het over zichzelf?

Want als je op TV komt heb je het gemaakt? :roflol: b*ch, euh Johnny please.

Nee over een aantal forum leden die alles en iedereen lopen af te zeiken.
En dan nog denken dat zij grappig zijn. Gewoon ziekelijk jaloers.
Zelf zullen zij nooit iets bereiken. Misschien moeten die lieden zich maar aanmelden voor Utopia komen zij ook op TV en anders komens zij vast vroeg of laat in opsporing verzocht. Kirjgen deze leiden misschien nog een beetje aandacht.
Ja man echt jaloers, pretty much m'n levensdoel om op m'n 47e nog als gymleraar minus iemand te moeten 'trainen' zodat ik op tv kom bij de margezender npo 3... En dan hebben we het nog niet eens over de samenwerking met Dries Roelvink!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.176
Ja man echt jaloers, pretty much m'n levensdoel om op m'n 47e nog als gymleraar minus iemand te moeten 'trainen' zodat ik op tv kom bij de margezender npo 3... En dan hebben we het nog niet eens over de samenwerking met Dries Roelvink!!

Wat is jouw levensdoel dan?

Als ik een -goed belegde -boterham zou kunnen verdienen als personal trainer met een supplementen lijn, zou ik daar ook voor tekenen.
Dan heeft leeftijd er vrij weinig mee te maken.
Al zou ik wel een andere aanpak hebben hoogstwaarschijnlijk.

Wat is jouw levensdoel dan?

Als ik een -goed belegde -boterham zou kunnen verdienen als personal trainer met een supplementen lijn, zou ik daar ook voor tekenen.
Dan heeft leeftijd er vrij weinig mee te maken.
Al zou ik wel een andere aanpak hebben hoogstwaarschijnlijk.
Het kan ook best iemands doel zijn, en met het vak van PT'er is niets mis. Alleen totaal niet mijn doel dus niet jaloers.

• Like
Waarderingen: Rain
sorry maar wie de f**k zijn de zussen kroes?

ahhhh doutzen.. zit vast aan de anavar van EP

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.180
Wat hij in een uur met PT verdient mocht je willen dat jij dat zou verdienen in een dag. VAn je hobby je beroep maken is voor vele mensen een droom. Jjouw vast niet gelukt.
Menig PT mocht er van dromen dames zoals de zussen Kroes te mogen trainen. Maar jij vast niet omdat je blijkbaar niet in Dames geintereseerd bent. Maakt niets uit hoor.....
Het programma wat jij afkraakt trekt dik 400.000 kijkers dat is meer dan jij met die ziekelijk jaloerse stukjes plaatst op dit forum. Eigenlijk heel jammer dat er op de meeste forums mensen zitten die gefrustreerd zijn en alles en iedereen lopen af te kraken i.p.v. positief bezig om elkaar te helpen beter te worden.

Ondanks het hoge troll alert, toch een reactie.
Volgens mij ben jij het die aardig gefrustreerd overkomt.
Jij haalt frustratie en kritiek door elkaar.

Johnny komt op tv nou niet bepaald over als een motiverende pt.
Eerder als een wannebe pt.
Da's mijn mening en geen feit.

Enne…. Van de 400.000 kijkers kijkt waarschijnlijk de helft uit leedvermaak.
Je weet toch ook dat 400.000 kijkers in omroepland genoeg is….. om te deleten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven