XXL Nutrition

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Roid rage? :D

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Met een beetje fatsoenlijk eten en 5 maanden Stronglifts had hij al meer bereikt dan met die hele BS training en AAS. Een beetje meer "journalistieke" research op Google had hem dat al kunnen leren. Echt, f*cking boksmoves met dumbbeltjes...serieus?

Zo zie je maar dat kuren echt enorm wordt overschat... kijk naar zijn progressie de eerste 3 maanden en de progressie de laatste twee maanden.
Op basis van dit 'experiment' zou je de conclusie kunnen trekken dat kuren een enorm verschil maakt. Als je kijkt waar hij halverwege stond, lijkt het wel of 90% van de progressie in de laatste 10 weken is gemaakt.

Arie Boomsma :roflol:. Extremistische islamknuffelaar

Een voorbeeld ter illustratie;
'Ik ben blij dat we geïnformeerd worden zodat we horen dat ISIS niets met de islam te maken heeft.’

Gutmensch die in verwarring is en met hooghartig toontje tekeer gaat, blije christelijke engnek.

Laatst bewerkt:
Ik zit die laatste aflevering met plaatsvervangende schaamte te kijken. Ongelooflijk genant.

conclusie: die 5 minuten met yannick was het enige goede van deze show.

Ik snap je punt wel.. Maar ik denk dat ze wel enigszins gelijk heeft. Ze speelde niet een enorm slachtoffer, ze zegt dat het dom is geweest dat ze niet zelf info er over heeft uitgezocht..

Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je zo intensief met je lijf bezig bent en je dagelijks in de spiegel kijkt je niet ziet dat je gezicht zo'n bizarre verandering ondergaat. Het is niet zo dat je wakke wordt en BAM je hoofd is anders.. Dat gaat geleidelijk waardoor het je pas opvalt als je bijv. foto's met elkaar gaat vergelijken van vroeger. En natuurlijk is er niemand die tegen haar zegt van "Goh, je kop is wel een beetje mannelijk geworden zeg". Dus wordt je er ook nooit mee geconfronteerd.

Ik vond het echt tof dat er uberhaupt eens een vrouw is die de moeite neemt om te laten zien wat voor risico's 't heeft voor een vrouw. Hoor alle vrouwelijke BB'rs op niveau.. Iedereen roept dat het natuurlijk behaald is. Er is maar heel weinig vrouwen die toegeven dat ze aan de aas zitten.. laat staan dat ze vertellen wat ze gebruiken. Het blijft voor vrouwen een heel erg grijs gebied.

Ja kijk die vrouwen, ja sorry, maar dat is ook wat lachwekkend. Kijk dat bij mannen veel mensen naief zijn en denken dat beeschten natty zijn, ok. Maar een vrouw die er uit ziet als man met pruik met dito stem, dat is niet meer echt grijs gebied. Dat is wel echt een beetje een freakshow niche markt waarvan meeste mensen wel zien dat het draait op hormonen.

Maar ok kan me voorstellen dat het niet van de ene op de andere dag gaat. Zelf vind ik dat je wel echt erg naief/dom moet zijn om niet te beseffen dat het injecteren van monster hoeveelheden hormonen effecten op je gaan hebben. Als je er aan begint zie je om je heen toch wel de dames op podium en wat voor gelaatstrekken zij vertonen? Maar goed, vond het wel beetje karig overkomen.

Overigens had Pun wel gelijk: ergens moeten we blij zijn dat hij geen superhero gains gemaakt heeft want dan hadden we nooit meer van dat misplaatste AAS beeld afgekomen.

Dit dus wel ja. Maar van de andere kant, mensen zien Filemon en denken: dit is hoe iemand er uit ziet met 1 kuur. Dusja, kan je nagaan wat ze van een ieder gaan denken die een beetje degelijk fysiek heeft.

Hahaha, man die Johhny Fernand is wel het mooiste van dit programma.

uploadfromtaptalk1458909965152.jpg
uploadfromtaptalk1458909965152.jpg

Dit moet zijn schema geweest zijn. Heb hem er weinig van zien doen voor der rest maar goed.

Wss hebben ze het commentaar gelezen overal en maar snel wat in elkaar geflanst.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hmmz dat is minder erg dan verwacht. Weighted squats zelfs.

Ik vind alleen de Johnny Fernand pattented furniture hill push niet terug.

Ja kijk die vrouwen, ja sorry, maar dat is ook wat lachwekkend. Kijk dat bij mannen veel mensen naief zijn en denken dat beeschten natty zijn, ok. Maar een vrouw die er uit ziet als man met pruik met dito stem, dat is niet meer echt grijs gebied. Dat is wel echt een beetje een freakshow niche markt waarvan meeste mensen wel zien dat het draait op hormonen.

Maar ok kan me voorstellen dat het niet van de ene op de andere dag gaat. Zelf vind ik dat je wel echt erg naief/dom moet zijn om niet te beseffen dat het injecteren van monster hoeveelheden hormonen effecten op je gaan hebben. Als je er aan begint zie je om je heen toch wel de dames op podium en wat voor gelaatstrekken zij vertonen? Maar goed, vond het wel beetje karig overkomen.

Dit dus wel ja. Maar van de andere kant, mensen zien Filemon en denken: dit is hoe iemand er uit ziet met 1 kuur. Dusja, kan je nagaan wat ze van een ieder gaan denken die een beetje degelijk fysiek heeft.

Hahaha, man die Johhny Fernand is wel het mooiste van dit programma.

:roflol: Dat is inderdaad geen grijs gebied meer nee.. En sowieso logisch. Maar kijk eens naar de fitness modellen.. Michelle Lewin, Paige Hathaway, Lauren Drain.. Allemaal hele knappe dames, absoluut geen mannelijk gelaat, maar daar gaat echt wel aas in hoor. Dat the obvious one dan er voor uitkomt, is misschien ook wel logisch.. bij haar valt het niet meer te ontkennen.. maar toch wel knap dat ze er daadwerkelijk voor uit komt.

Verder ben ik het helemaal met je eens hoor, het is mega dom en naief om niet door te hebben dat mannelijke hormonen je gaan veranderen. Maar ik wilde maar zeggen dat ik het wel kan begrijpen dat wanneer je zo gefocust bent op je doel je niet in de gaten hebt wat voor invloed het verder op je heeft. Ik zie het zeker meer gebeuren..

:roflol: Dat is inderdaad geen grijs gebied meer nee.. En sowieso logisch. Maar kijk eens naar de fitness modellen.. Michelle Lewin, Paige Hathaway, Lauren Drain.. Allemaal hele knappe dames, absoluut geen mannelijk gelaat, maar daar gaat echt wel aas in hoor. Dat the obvious one dan er voor uitkomt, is misschien ook wel logisch.. bij haar valt het niet meer te ontkennen.. maar toch wel knap dat ze er daadwerkelijk voor uit komt.

Verder ben ik het helemaal met je eens hoor, het is mega dom en naief om niet door te hebben dat mannelijke hormonen je gaan veranderen. Maar ik wilde maar zeggen dat ik het wel kan begrijpen dat wanneer je zo gefocust bent op je doel je niet in de gaten hebt wat voor invloed het verder op je heeft. Ik zie het zeker meer gebeuren..

Enige wat paige gedaan heeft is een cursus photoshop genomen

Lees net in de mens health dat hij als nakuur nolvadex en clomid tegelijkertijd nam voor 4 tot 5 weken. Daarnaast heeft hij ook nog clen gebruikt.

De Johnny Fernand Formule Whey vanille is besteld en wordt rechtstreeks bij het lab afgeleverd. Donaties staan open voor een volledig analyse (stikstofanalyse ruw eiwit + koolhydraten en suikers + aminozuurprofiel).

Er is gekozen voor een volledige aminozuuranalyse ipv vrije aminozuren meting omdat zo ook toegevoegde stikstofbevattende stoffen zoals collageen uitgesloten kunnen worden. Dit is iets duurder, maar geeft meer zekerheid over de kwaliteit van het product.

Wanneer het bedrag van 150 euro is bereikt wordt er al een stikstofanalyse + koolhydraten en suiker meting uitgevoerd. Bij de donatie kan u JFF Whey of Johnny Fernand Whey als opmerking toevoegen. Er is momenteel 1 donatie van 10 euro ontvangen.

Ter herinnering: Er kan nog altijd gedoneerd worden.

Momenteel zijn er 2 donaties ontvangen (20 euro totaal), minder dan aangegeven in dit topic.

Pics van je broertje

Nohomo

..en nu wachten op de eerste site die een "filemon kuur" aan gaat bieden
Gaaf waar

Maar eerlijk ik geloof dat het een markt is...en dan aanbieden met goede pt.
Kun je gewoon infuusvloeistof verkopen voor de prijs van aas. Maak een serieus full body schema drie keer in de week en gaan...

Ver dien je geld als water

'Hee kleine broer, mag ik even een foto van je ontblote torso maken? Er is namelijk een gozer (die geen homo is hoor) op een forum die erg benieuwd is.'

'Hee kleine broer, mag ik even een foto van je ontblote torso maken? Er is namelijk een gozer (die geen homo is hoor) op een forum die erg benieuwd is.'
Hoeft niet persee van zn ontblote torso, mag ook van een rear glute spread

N-n-n-nohomo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven