Fitness Seller

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grappig dit, ik ben nieuwsgierig naar AAS en wil binnenkort graag een kuur gaan doen. Dit ziet er echter uit als de slechtste reclame voor AAS ooit.
Klagen over sides maar er totaal NIET uitzien alsof je überhaupt gewichten hebt aangeraakt. Ergo, met AAS heb je last van bijwerkingen (nee Filemon, je kán er last van hebben) maar je groeit, eeh.. Niet.

Ik heb in 5 maanden tijd meer bereikt zonder AAS.
Hij heeft ook geen gewichten aangeraakt :roflol:

up vandaag checken

Ik heb het gemist! Kan ik het ergens terugzien?

Ik werk heel veel :mad: toch maar even googlen dan haha leuk voor zaterdag

Thx!

Op welke zender komt dat? Ik heb geen verstand van teevee enzo

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

Ze zoeken bij Spuiten en Slikken ook nog iemand die anabolen gebruikt en in de studio wil komen vertellen!

[Link niet meer beschikbaar]

Om vervolgens slappe grappen aan te horen van de kansloze presentatoren en schaapachtig gelach van het hele publiek. Ik passeer. Zou uit woede die tafel ompleuren

pff wat een kansloze gast weer,
nooit getraind meteen aan de anabolen.

Wat maakt t uit? Laat hem lekker denken dat hij 'The Man' is, dat was een droom voor hem. Hij wilde 1x keer in zijn leven een goed lichaam hebben, laat hem lekker dromen :)

Hij mag wel als een grote nerd overkomen bij velen, maar ik zeg toch ongeacht ieder zijn mening, dat het een redelijk slimme gozer is.

• Like
Waarderingen: Vonk
Gaat een wereld voor je open. Tegenwoordig heb je gewoon kleuren teevee enzo :D Ned3.
Haha ik heb wel een giga televeej maar ik gebruik m nooit en kijk er amper naar. meer aangeschaft zodat mn wijf een beetje afgeleid blijft en mij dusdanig met rust laat ;)

• Topic Starter Topic Starter
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven