- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan z'n bolle hoofd te zien iig high test.
wie is eigenlijk die coachNet even op de site van het aankomende programma wezen kijken ,,, Ik zie eigenlijk alleen shit-training (cardio met zo'n schreeuwende coach) voorbij komen... zonde. http://programma.bnn.nl/filemonstaatstrak
Ja.
Redelijk oppervlakkig, zoals verwacht.
En kan uiteraard niet verwachten dat hij er ongetraind en na 1 kuur uitziet als Arie Boomsma.
Of is dat een slecht voorbeeld ?![]()
Zal Arie Boomsma ook AAS hebben gebruikt? zoja dan mag hij toch niet doen i.v.m.zijn strenge geloof?

Genoeg moslims die we kuren en idd net hoe je dingen wilt interpeteren. Hoe dit in de bijbel geschreven staat zou ik niet wetenZal Arie Boomsma ook AAS hebben gebruikt? zoja dan mag hij toch niet doen i.v.m.zijn strenge geloof?

. Ben zelf ook turks, alhoewel ik meer in wetenschap geloof en niet in sprookjesverhalen van mensen die toentertijd in heksen geloofden en niet wisten wat psychoses waren. Vast ooit een vent met een psychose geweest die dingen zag/hoorde en iedereen het vervolgens geloofde.
. Er zijn nog maar vrij weinig mensen die doen wat er in de heilige boekjes beschreven staat. Vooral bij de moslims zie je dat veel, die hebben dan ook wel wat meer regels naar mijn gevoel. Maar varkensvlees eten is nog wel absoluut uit den boze bij ze.Ach man geloof my ass. Ben zelf ook turks, alhoewel ik meer in wetenschap geloof en niet in sprookjesverhalen van mensen die toentertijd in heksen geloofden en niet wisten wat psychoses waren. Vast ooit een vent met een psychose geweest die dingen zag/hoorde en iedereen het vervolgens geloofde.
Maar on point, vele moslims drinken alcohol en roken wiet, maar ze gaan helemaal ham als ze weten dat ik varkensvlees eet. Want ja, varken is niet halal, maar wel verdomd lekker. Er zijn nog maar vrij weinig mensen die doen wat er in de heilige boekjes beschreven staat. Vooral bij de moslims zie je dat veel, die hebben dan ook wel wat meer regels naar mijn gevoel. Maar varkensvlees eten is nog wel absoluut uit den boze bij ze.
Hahaja je was me net voor
http://www.npo.nl/filemon-staat-strak/BNN_101378069
Vanaf 3 maart, squat in Smith machine zijn jullie dol op.
Heb ik het gemist of heeft hij al verteld waar z'n kuur uit bestond?