XXL Nutrition

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat publiek bewonderd waarschijnlijk z'n fatloss omdat ze daar ook geen verstand van hebben:o.

Is er bekend wat ie heeft gebruikt?

Net even op de site van het aankomende programma wezen kijken ,,, Ik zie eigenlijk alleen shit-training (cardio met zo'n schreeuwende coach) voorbij komen... zonde. http://programma.bnn.nl/filemonstaatstrak

Ja.
Redelijk oppervlakkig, zoals verwacht.
En kan uiteraard niet verwachten dat hij er ongetraind en na 1 kuur uitziet als Arie Boomsma.
Of is dat een slecht voorbeeld ?:)

Zal Arie Boomsma ook AAS hebben gebruikt? zoja dan mag hij toch niet doen i.v.m.zijn strenge geloof?

• Topic Starter Topic Starter
Zal Arie Boomsma ook AAS hebben gebruikt? zoja dan mag hij toch niet doen i.v.m.zijn strenge geloof?

Dat weet ik niet, ik vermoed van niet.

Je mag de bijbel/koran wel een klein beetje interpreteren zoals je zelf wilt natuurlijk.
Die boeken zijn eeuwen geleden geschreven.
Dan is het toch niet meer dan logisch dat er wat verandert.
Als de bijbel nu geschreven zou worden, zouden anabolen, pillen en coke er op zeker in voorkomen.
Stilstand is achteruitgang

Dus ja, anabolen gebruiken mag in mijn ogen, :)

Laatst bewerkt:
in welke vorm zou er moeten staan dat je geen anabolen mag gebruiken?
lijkt me sterk dat ze dat al hadden toen dat boekie geschreven werd

Ach man geloof my ass:o. Ben zelf ook turks, alhoewel ik meer in wetenschap geloof en niet in sprookjesverhalen van mensen die toentertijd in heksen geloofden en niet wisten wat psychoses waren. Vast ooit een vent met een psychose geweest die dingen zag/hoorde en iedereen het vervolgens geloofde.

Maar on point, vele moslims drinken alcohol en roken wiet, maar ze gaan helemaal ham als ze weten dat ik varkensvlees eet. Want ja, varken is niet halal, maar wel verdomd lekker:o. Er zijn nog maar vrij weinig mensen die doen wat er in de heilige boekjes beschreven staat. Vooral bij de moslims zie je dat veel, die hebben dan ook wel wat meer regels naar mijn gevoel. Maar varkensvlees eten is nog wel absoluut uit den boze bij ze.

Ach man geloof my ass:o. Ben zelf ook turks, alhoewel ik meer in wetenschap geloof en niet in sprookjesverhalen van mensen die toentertijd in heksen geloofden en niet wisten wat psychoses waren. Vast ooit een vent met een psychose geweest die dingen zag/hoorde en iedereen het vervolgens geloofde.

Maar on point, vele moslims drinken alcohol en roken wiet, maar ze gaan helemaal ham als ze weten dat ik varkensvlees eet. Want ja, varken is niet halal, maar wel verdomd lekker:o. Er zijn nog maar vrij weinig mensen die doen wat er in de heilige boekjes beschreven staat. Vooral bij de moslims zie je dat veel, die hebben dan ook wel wat meer regels naar mijn gevoel. Maar varkensvlees eten is nog wel absoluut uit den boze bij ze.

Dat woordgrap tho

smith machine squats zonder gewicht.

is deze trainer niet gewoon een DDBer die hard getrollt heeft?

Heb ik het gemist of heeft hij al verteld waar z'n kuur uit bestond?

Die trainer is duidelijk geen 5%er goddammit

Grappig dit, ik ben nieuwsgierig naar AAS en wil binnenkort graag een kuur gaan doen. Dit ziet er echter uit als de slechtste reclame voor AAS ooit.
Klagen over sides maar er totaal NIET uitzien alsof je überhaupt gewichten hebt aangeraakt. Ergo, met AAS heb je last van bijwerkingen (nee Filemon, je kán er last van hebben) maar je groeit, eeh.. Niet.

Ik heb in 5 maanden tijd meer bereikt zonder AAS.

Laatst bewerkt:
Hij heeft wel waterhoofd gains gemaakt... Dat dan weer wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven