Fitness Seller

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Worden Arie Boomsma en Waldemar Torenstra steeds indirect beschuldigd van AAS gebruik, of hebben zij ergens bekend dat ze dit gedaan hebben?

Denk dat het van de ene kant wel een goed programma is, ongeacht hoe representatief of hoe serieus z'n training/AAS is, omdat het wel de drempel in de media iets verlaagd verwacht ik. Wat denken jullie?

Zit net even een stukje te kijken. Van het filmpje, die intro, omfg!

"In 5 maanden van een....bescheiden lichaam ..." <> "naar een gespierde....breed torso...killer body"

KILLER BODY? GESPIERD? WHAT THE ACTUAL f**k? Heeft ie alleen zn armen marginaal getraind ofzo? Zn buik...er zit niks! Ik zie geen een buikspier definitie. Ik zie alleen een potbelly die, toegegeven, wat kleiner is dan toen ie begon. Idem op zn rug, nauwelijks definitie. En dat publiek fluit al. Bi-zar.

Okee, uiteindelijk toch het hele stuk maar afgekeken en aan het eind van het liedje vond ik hem toch wat sympathieker dan ik verwacht had. Hij snápt het tenminste. Een beetje. Overigens denk ik dat zijn relatieve gebrek aan resultaten te wijten zou kunnen zijn aan zn PT-er. De clipjes die je er tussendoor ziet zijn allemaal van die bootcamp dingen, ik heb hem niet 1 keer gewoon met ijzer zien smijten in de sportschool. Deze aanpak was meer om het vet er af te krijgen dan het spier eraan, gok ik.

Okee, uiteindelijk toch het hele stuk maar afgekeken en aan het eind van het liedje vond ik hem toch wat sympathieker dan ik verwacht had. Hij snápt het tenminste. Een beetje. Overigens denk ik dat zijn relatieve gebrek aan resultaten te wijten zou kunnen zijn aan zn PT-er. De clipjes die je er tussendoor ziet zijn allemaal van die bootcamp dingen, ik heb hem niet 1 keer gewoon met ijzer zien smijten in de sportschool. Deze aanpak was meer om het vet er af te krijgen dan het spier eraan, gok ik.
Aan het verschil in BF te zien was het ook gewoon een dikke cut. Heel erg zonde dat ze het zo hebben aangepakt. Als ze hem nou eens eerst natty lieten cutten tot 10% en dan een flinke bulk kuur zonder op/afbouwen had er veel meer uit gekund.

Aan het verschil in BF te zien was het ook gewoon een dikke cut. Heel erg zonde dat ze het zo hebben aangepakt. Als ze hem nou eens eerst natty lieten cutten tot 10% en dan een flinke bulk kuur zonder op/afbouwen had er veel meer uit gekund.

Hebben we straks nog meer zomerkuur topics op DBB :roflol:

als het srs zijn dieet is hele kip 15 eieren en meer dan vind ik de personal trainer echt bagger
ook afbouwen en anabolen werken nog 5 weken door
ik had nog beter zijn personal trainer kunnen zijn had die veel meer bereikt

grappige is, dat zijn hele "motivatie om dit te doen verhaal" was dat ie een sixpack wilde en dat ie die nog steeds niet heeft op "7%" vet :roflol:

Bij 7% moeten je Abs toch wel zichtbaar zijn?

Hoe kan het dan dat je geen abs bij hem ziet als hij op 7% zit?

Dan moet je toch veel droger zijn en een veini look hebben (als je AAS) gebruikt. Of zie ik dat verkeerd?

Worden Arie Boomsma en Waldemar Torenstra steeds indirect beschuldigd van AAS gebruik, of hebben zij ergens bekend dat ze dit gedaan hebben?

Denk dat het van de ene kant wel een goed programma is, ongeacht hoe representatief of hoe serieus z'n training/AAS is, omdat het wel de drempel in de media iets verlaagd verwacht ik. Wat denken jullie?
Vraag ik me ook wel af, die Waldemar lijkt toch best natty[emoji6]

Dit is nooit 7%

Dat is dichter bij 17% dan 7%

op 7% ben je een spinnenweb..

Wat een ongelofelijk bout gebeuren weer. De hoeveelste keer is dit nou eigenlijk dat programmamakers aan de haal gaan met bb en anabolen en er zo'n kutverhaal van maken?
Wat is dat ook weer voor PT? Heeft die filemon überhaupt wel gewichten aangeraakt? Vijf maanden trainen en meteen aan de AAS en als het programma afgelopen is en de kijkcijfers zijn gescoord stopt ie gewoon weer.
Dat publiek dat ook helemaal wild wordt van een ecto met nul massa, man man man

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven