beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Ohh ff opnieuw kijken dan, heb met half oor zitten luisteren
gaat lastig op wintersport streamen en bagger wifi..Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohh ff opnieuw kijken dan, heb met half oor zitten luisteren
gaat lastig op wintersport streamen en bagger wifi..Aan het verschil in BF te zien was het ook gewoon een dikke cut. Heel erg zonde dat ze het zo hebben aangepakt. Als ze hem nou eens eerst natty lieten cutten tot 10% en dan een flinke bulk kuur zonder op/afbouwen had er veel meer uit gekund.Okee, uiteindelijk toch het hele stuk maar afgekeken en aan het eind van het liedje vond ik hem toch wat sympathieker dan ik verwacht had. Hij snápt het tenminste. Een beetje. Overigens denk ik dat zijn relatieve gebrek aan resultaten te wijten zou kunnen zijn aan zn PT-er. De clipjes die je er tussendoor ziet zijn allemaal van die bootcamp dingen, ik heb hem niet 1 keer gewoon met ijzer zien smijten in de sportschool. Deze aanpak was meer om het vet er af te krijgen dan het spier eraan, gok ik.
Aan het verschil in BF te zien was het ook gewoon een dikke cut. Heel erg zonde dat ze het zo hebben aangepakt. Als ze hem nou eens eerst natty lieten cutten tot 10% en dan een flinke bulk kuur zonder op/afbouwen had er veel meer uit gekund.

Haha wtf man
Heb hem al gereport bij @Big-T voor fakestats dus komt goedgrappige is, dat zijn hele "motivatie om dit te doen verhaal" was dat ie een sixpack wilde en dat ie die nog steeds niet heeft op "7%" vet![]()
Vraag ik me ook wel af, die Waldemar lijkt toch best natty[emoji6]Worden Arie Boomsma en Waldemar Torenstra steeds indirect beschuldigd van AAS gebruik, of hebben zij ergens bekend dat ze dit gedaan hebben?
Denk dat het van de ene kant wel een goed programma is, ongeacht hoe representatief of hoe serieus z'n training/AAS is, omdat het wel de drempel in de media iets verlaagd verwacht ik. Wat denken jullie?
Hoe kan het dan dat je geen abs bij hem ziet als hij op 7% zit?
Dan moet je toch veel droger zijn en een veini look hebben (als je AAS) gebruikt. Of zie ik dat verkeerd?
Lol true