AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

He gatver, van die magere, houterige types die zo heel onhandig vanalles met je proberen... :kots:
Doet me denken aan mijn tijd bij de patertjes.
Daar was ook zo'n knokige kle**lijer bij die dan 's nachts met zijn koude handen je derde beentje pakte als je sliep... :kots:

:jk: voor de duidelijkheid!!!! :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443
Oke, vanaf nu geen pedofiele gay shit meer! This is a serious log :mad:

Oh, is dat dit log op DBB..? :dunno:
Ik had al zo'n gerucht gehoord... :rolleyes:

hoi ik had gehoord dat hier meer geouwehoerd dan geloged en getrained wordt dus ik kom ook even gezellig mee doen.

• #2.447
Borst biceps

Incline flyes en db presses
8x12 10x22
8x12 10x24
8x12 8x28
10x30 (:))

Bp press
10x50
3x90 :mad: 8x50
10x70

Cable flyes
3x12

Hammerstrenght press
3x8 lekker zwaar

Db curl met armblaster (oldskool!)
10x14
8x16
8x18
7x20

Straight bar curl
10x30kg
8x40kg
8x50kg 3 negatieve reps

High pully cable curl
4x10

Voelde me best sterk vandaag, energie zat er goed in :)
Ben op de fiets naar de gym gegaan om even de spierpijn in mijn benen wat te doorbloeden, ter compensatie een kapsalon gegeten :)

Killy zal zich voortaan wat vaker laten zien bij ons, dus dan wordt idd alles gefilmd.
En nee geen finger in the ass pranks uithalen jij :D:D

DBB is geen dating bureau hé jongens !

:p

nice armblaster stuff Killy !

Die "flyes/presses" de volgende keer wat zwaarder want dit waren wat veel herhalingen.
Voor de rest een goede training hoor.

• #2.455
Kijk nou wordt het helemaal gezellig.
Een training met Kuki en Killy, epic training time:D
Sorry, ik train alleen met A atleten! :trollface:

DBB is geen dating bureau hé jongens !

:p

nice armblaster stuff Killy !
vind de armblaster echt heerlijk! ze drukken ze triceps plat zodat het net lijkt alsof je hele grote armen hebt! :D

Die "flyes/presses" de volgende keer wat zwaarder want dit waren wat veel herhalingen.
Voor de rest een goede training hoor.
volume!! :P

hahaha, na het zien van een paar foto's van je maaltijd en spareribs weet ik gelijk wie je bent! Studentje haha.

he killy weet jij misschien een beetje de percentages van inloting van fysiotherapie??

En is killy in het echt ook zon held als online?

he killy weet jij misschien een beetje de percentages van inloting van fysiotherapie??
% kans op inlotting. Dit gaat uit van je gemiddelde eindcijfer (5 hoogste cijfers bijvoorbeeld). Ongeveer:

12.5% in klasse E (6.0 gemiddeld)
32% in klasse D (6.5 gemiddeld of hoger)
50% in klasse C (7.0 gemiddeld of hoger)
90% in klasse B (7.5 gemiddeld of hoger)
100% in klasse A (8.0 gemiddeld of hoger)

Ikzelf zat in klasse C, maar er zijn 50 mensen uit klasse C, 50 uit D en 50 uit klasse E gekozen. Het ligt dus aan hoeveel mensen er hoge cijfers hebben gehaald op havo/vwo.
Het had dus voor mij qua kans niet uitgemaakt of ik in klasse B of C zat. Maargoed dat weet je niet van te voren (anders had ik havo met 2 vingers in mijn neus kunnen halen).
Killy jij zat in welke klasse? E? :D

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 19:17 ----------

En is killy in het echt ook zon held als online?

Hij zit altijd met zijn brinta milkshakes of met bakjes met rijst en kip college te volgen. Een held dus!

• #2.460
Rug

Tbar row (gewichten zonder stang)
10x25
10x50
10x50
8x60
(Stang zal iets van 10-12kg gewogen hebben ofzo)

Pulldown
Onderhands ss bovenhands
4x8 4x8

Dumbbell row
10x22
10x24
10x24
8x28

Pulldown hammerstrenght
3x8

Deadlift
Super irritant, komt er zo'n oude vet klep.
'He stop eens! Wil jij een hernia! Stop man, daar ben je veels te lang voor! Mensen zoals jij mogen helemaal niet deadliften, ook squaten is afschuwelijk. Ik train al 35 jaar en train nog steeds, maar heb er zien komen en gaan door al dat deadliften! Vroeger squatte ik 150kg 25x!!!!'

Nou die bleef dus bij iedere set boos te doen en zeggen dat ik moest stoppen, dus &%#*!)#*! Vervelend en werd er helemaal gek van.

10x70
10x90
10x110

Niet zwaar gegaan omdat die gast maar bleef zeiken, stond echt op het punt om die gast vol te schelden...

Terug
Naar boven