Robbie1970
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
Mooi mooi, een beetje mannelijkheid in dit log... squatten tot je over je nek gaat... zo mag ik het horen.
Alleen Lilly stopte, want hij had daar geen zin in

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi mooi, een beetje mannelijkheid in dit log... squatten tot je over je nek gaat... zo mag ik het horen.

Jongen...?Squat challange (lost)
10x9x90kg
4x90kg
Bij elfde set was ik zo misselijk dat ik gestopt ben, geen zin om over mijn nek te gaan (/flame on)
Daarna na wat rust nog even single leg exstenstion
4x10x75kg erg traag.

Kotsen tijdens beentraining ligt meer aan het feit dat je te zwaar gegeten hebt voor de training,
dan aan de intensiteit zelf van de training. Ik ging vorig jaar over mijn nek tijdens het joggen.
Dankzij Superpump 250. Was anders geen hardcore training hoor
Had niet bizar veel gegeten, dus misschien viel het gewoon een keer niet lekker.
En tja, pl-ers die gaan joggen.... Dat kan toch ook niet goed gaan!

Haha, ja daar heb je wel gelijk in
Maar over je nek gaan tijdens een training is dan wel heel 'hardcore', maar neemt het niet meer negatieve gevolgen met zich mee dan positief?
Kotsen op een training is gewoon dom.
Als het een keer voorkomt, oké...
Maar het moet geen doel op zich worden zoals sommigen dat wel plegen te hebben...
Jij moet gewoon een keer af van die maffe gedachte dat je iets gaat hebben aan die leg extensions enzo ipv de oefeningen die er iets toe doen.
Of je doet nog een set Squats, of RDL, of Swings, Hack squats, front squats, of weetikveelwat.
Of je doet niks, hersteld maximaal en heb de volgende keer weer een mega monster compound training.
Je staat je eigen doelen in de weg.![]()
Vorige week kwam er een meisje op me af die vroeg of ik haar kon helpen met haar sixpack
Ik heb mijn roeping gevonden![]()