Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Squat challange (lost :()

10x9x90kg
4x90kg

Bij elfde set was ik zo misselijk dat ik gestopt ben, geen zin om over mijn nek te gaan (/flame on)

Daarna na wat rust nog even single leg exstenstion
4x10x75kg erg traag.
Jongen...?
Had dan nog een setje gesquat. ;)

En dit wil een keertje zo graag met Yates trainen :)
"Sorry Dorian....maybe I have to puke...." daar had ik dan bij willen zijn als Dorian dat had gehoord.
Dorian kennende had ie op de klok gekeken ze geld gevraagd en gauw naar de Jamaicaanse toko gegaan om wat kip en rijst te eten :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.404
Haha, ja daar heb je wel gelijk in :D

Maar over je nek gaan tijdens een training is dan wel heel 'hardcore', maar neemt het niet meer negatieve gevolgen met zich mee dan positief?

jep, wordt door verstandige mensen afgeraden :) kotsen is een van de meest katabole dingen die je kunt doen

Kotsen op een training is gewoon dom.
Als het een keer voorkomt, oké...
Maar het moet geen doel op zich worden zoals sommigen dat wel plegen te hebben...
Jij moet gewoon een keer af van die maffe gedachte dat je iets gaat hebben aan die leg extensions enzo ipv de oefeningen die er iets toe doen.
Of je doet nog een set Squats, of RDL, of Swings, Hack squats, front squats, of weetikveelwat.
Of je doet niks, hersteld maximaal en heb de volgende keer weer een mega monster compound training.
Je staat je eigen doelen in de weg. ;)

• #2.407
Ik squat 10x9x90 en waar begint hummer over....
Die leg exstenstions die ik er nog even bij had gedaan :mad:

Je Squats waren goed. :thumb:
Maar je had nog wel een setje gekund bodybuilder.
Everybody wants to be a BB but no one wants to lift them heavy weights.
Dan doen ze liever extensions... ;)
Snappie..? :D

• #2.409
Nou.... Dat is niet aardig....

uploadfromtaptalk1320656983732.png

Kotsen tijdens beentraining ligt meer aan het feit dat je te zwaar gegeten hebt voor de training,
dan aan de intensiteit zelf van de training. Ik ging vorig jaar over mijn nek tijdens het joggen.
Dankzij Superpump 250. Was anders geen hardcore training hoor

• #2.411
Kotsen tijdens beentraining ligt meer aan het feit dat je te zwaar gegeten hebt voor de training,
dan aan de intensiteit zelf van de training. Ik ging vorig jaar over mijn nek tijdens het joggen.
Dankzij Superpump 250. Was anders geen hardcore training hoor

Had niet bizar veel gegeten, dus misschien viel het gewoon een keer niet lekker.

En tja, pl-ers die gaan joggen.... Dat kan toch ook niet goed gaan!

Superpump innemen voor het joggen?

Superpump innemen voor het joggen?

Nee man, voor de KT

Maar lag me al heel de training op mijn maag ... dus ja, tijdens de cardio kwam het door klutsen er terug uit ;)
Moest ik toen benen hebben gedaan, kwam het er tijdens het squatten uit. Hardcore? Ik dacht het niet :p

Oh zo :D ja het kan weleens verkeerd vallen.
Kotsen met trainen heb je gewoon vaak verkeerd gegeten of zoals sommige mensen dat ze slecht ademen, dan gast het ook weleens mis.
Maar ook met die pre workout sups zie je ze vaak kotsmisselijk worden.

Haha, ja daar heb je wel gelijk in :D

Maar over je nek gaan tijdens een training is dan wel heel 'hardcore', maar neemt het niet meer negatieve gevolgen met zich mee dan positief?

Tuurlijk, het heeft ook helemaal geen zin... de enige keren dat ik gekotst heb tijdens of na trainingen, was wanneer er wat verkeerd op de maag lag, zoals Robke al zei. Ik moet wel heel vaak schijten trouwens tijdens het trainen, maar daar lijkt me dan weer weinig mis mee...
Ja, en na een strongman training ook wel eens onmeunig over mn nek gegaan, maar dat was toen even een andere gradatie van gesloopt zijn.

Kotsen op een training is gewoon dom.
Als het een keer voorkomt, oké...
Maar het moet geen doel op zich worden zoals sommigen dat wel plegen te hebben...
Jij moet gewoon een keer af van die maffe gedachte dat je iets gaat hebben aan die leg extensions enzo ipv de oefeningen die er iets toe doen.
Of je doet nog een set Squats, of RDL, of Swings, Hack squats, front squats, of weetikveelwat.
Of je doet niks, hersteld maximaal en heb de volgende keer weer een mega monster compound training.
Je staat je eigen doelen in de weg. ;)

Eensch!

goddamned Killy ... now I'm horny again !

• #2.419
Vorige week kwam er een meisje op me af die vroeg of ik haar kon helpen met haar sixpack :)

Ik heb mijn roeping gevonden :D

Terug
Naar boven