Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Killy toon een beetje respect voor Robbie, hij is wel de gene die mij heeft aangezet om B&J's te eten.

Dus show that man a llittle respect, or else..... :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.502
Sorry, pappa :(

:P

• #2.504
Ik had keihard commentaar verwacht op mijn post.
Ik ken heel dat spel niet namelijk.
Ik had dat van iemand op facebook gelezen. ;)
Ik ben niet zo van de spelletjes.

is ook niet voor jou, daar ben jij veel te oud voor, dat snap jij niet!
Wie heeft je trouwens leren internetten? :p

Interwatten..? :dunno:

• #2.506
Zo, alle tentamens gehad, 1tje niet gehaald :(
Van de 24 hebben 10 een voldoende mogen ontvangen.

Maarja volgende periode doe ik hem met 9vingers in mijn neus!

Heb mijn gf een nieuwe bijnaam aangeleerd, ik hoor nu iedere keer 'he kanjer' :D
Ik ben de cesar van de bishes!

Fuuu getxxl help me eens...
Ik heb nog windows xp, kan ik windows 7 illegaal downloaden? Is dat makkelijk?

Geen idee, heb hem zelf voor 6 euro gekocht bij m'n studievereniging. En bij mensen aan huis doe ik geen illegale installaties, ben ik klaar mee i.v.m. geklooi. Maar gezien de tijd dat ie uit is zal dat momenteel vrij makkelijk gaan denk ik, weet dat BIE hem destijds vrij snel gecrackt had, nu zal die crack wel gepatched zijn, maar die jongens zitten ook niet stil. Zoek dus 'n BIE release lijkt me. Kan er compleet naast zitten, heb zelf namelijk gewoon legaal en het interesseert me dus eigenlijk niet hehe.

gewoon via surfspot ofzo downloaden killy... zit je hbo waarsch ook wel op aangesloten

Gaat weer over training? :D

dan kun je beter nog 3 meier extra neerleggen en een ps3 kopen :p

• #2.517
Mijn computer nerd raden mij de upgrade aan, dus hoef alleen de download link nog te ontvangen.

Hey killy,

Jij doet een opleiding voor Fysio toch? Zou je misschien een beetje neer kunnen zetten hoe het allemaal ze gang gaat daar? Ik denk er namelijk over om over te stappen en toch sportfysio te worden. Weet jij of dit een directe opleiding is? Of dat je eerst je Fysio mort halen en dan je richten op het sportgedeelte?

En ik las laatst iets over een inloting ervoor, hoe streng zijn die eisen?

• #2.519
Sportfysio is een master opleiding.
Dus eerst fysio dan sportfysio.

Loting kan je op internet vinden en 5-10 pagina's heb ik al de grote lijnen beschreven.

• #2.520
HAd het je graag allemaal verteld, alleen het is allemaal google werk en dat kan je zelf ook :p

Terug
Naar boven