Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

:( maak het me nou is makkelijk joh ^^. Een kameraad van mij die doet een cursus Fysio ofso, die volgt maar 1 dag cursus en loopt de rest bij een Fysio. Vind ik vaag want dacht dat het een voltijd opleiding is? Ik zal vanavond is even rondspeuren, als ik vragen heb hoor je ze nog wel :')

Edit: waar heb je dat verhaal getypt? Heb 10 pagina's teruggespeurt en de 1ste 10. Can't find it ;(

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.522
Zover ik weet kan je geen 'cursus' fysiotherapie doen, is inderdaad een fulltime opleiding.

Lijkt me ook nog niet mogelijk omdat je het eerste jaar weinig kan. Maar goed, google fysiotherapie duaal en je weet het.

De inlotings cijfers verschillen per instelling dus dat kan ik je niet vertellen, opleidings manier is ook heel anders per opleiding.

• #2.523
Net benen gedaan niet heel intensief omdat op 2/3 van de training we aangesproken werden door ed de haan.
Leuke gast en we hebben er toch bijna een uur (of misschien wel langer) mee staan praten.
Hoop tips gegeven over training en tegen mijn trainingspartner nog een hoop over aas gebruik.
Ook even over zijn verleden gehad en zijn atleten.

Dus super vet en ik hoop nog veel van hem te kunnen leren.

Squat
2x10x70kg
8x100
8x120
140 fail, voordat ik begon zei mijn trainingsmaatje 'pas je wel op? Dit is wel erg zwaar' toen had ik net zo goed niet kunnen doen :p
8x100

Sissy squat
4x8

Hacksquat
4x8x60 (erg smal)

En toen kwam ed dus daarna gestopt omdat we al zo goed als koud waren.
Pfff ed liet wat foto's zien van zijn wk en foto dat hij naast ronny stond onstage, super bruut!!!

60kg hacksquat???

8x120kg squat is wel nice !
of waren het halve reps?

• #2.525
60kg hacksquat???

8x120kg squat is wel nice !
of waren het halve reps?

Pffff zeker niet! Gewoon tot minimaal 90graden.
60kg hacksquat is alleen de schijven, geen flauw idee hoe dat ding zelf is.

Ed de haan liet hem ons daarna zo uitvoeren (20kg) dat hij echt super zwaar was, quads stonden op knappen :eek:

• #2.526
Ik ben geen lelijke powerlifter!!!!

Alleen lelijk.... :(

nette squats dan
wel raar van 140kg fail...

It's not about the weigths jonggeleerd:D.

Netjes Sintmaarten.

haha dat is waar, k*t als ze dat doen.
als je mentaal sterk zou zijn had je het gewoon gedaan maarja...

@ alistair
It's all about the weights :D

• #2.531
Zoals hummer zou zeggen:

'Bodybuilders zijn onzeker en hebben een ego probleem, daarom moeten ze zich dwangmatig oppompen'

Als je een echte baas was, had je gewoon tegen die Ed gezegd dat die op kon tyfen. Want je bent aan het trainen!

Nice training(kje) hoor. :D

• #2.535
Als je een echte baas was, had je gewoon tegen die Ed gezegd dat die op kon tyfen. Want je bent aan het trainen!

Nice training(kje) hoor. :D

Haha, ik geef met plezier een training op voor kennis.
Korte tijd toch flink wat info binnen gekregen, dus kan geen kwaad.

Zoals hummer zou zeggen:

'Bodybuilders zijn onzeker en hebben een ego probleem, daarom moeten ze zich dwangmatig oppompen'

Powerlifters zijn minstens zo onzeker, alles moet zwaar als iemand zegt dat ie meer drukt of trekt wil de ander dat ook.

:)

Hey powerlifter, hoeveel pull ups kan jij? :D

kan iedereen aanraden, eerst een powerlift ondergrond op te bouwen, voor je bodybuilding gaat doen.

Pull-ups daar zal je versteld van staan, ik doe ze nooit max. maar trek toch zo me bw met 50kg 12-15 keer.

• #2.540
Vind ik eigenlijk stom, zelfde om te zeggen dat als je gaat basketballen je beter kan beginnen met korfbal :rolleyes:

Zijn 2 heel verschillende sporten die wel overeenkomsten hebben maar ook totaal andere aspecten.

Terug
Naar boven