MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.961
train je ooit.nog wel eens echt zwaar? zie je nooit meer deadliften of iets? in t begin van je log trainde je nog zwaarder:p

intensiteit licht nu echt bizar hoog, reps zijn zeer langzaam uitgevoerd en weinig rust tijdens de set.
Dingetjes wat ed de haan ons verteld had, vind het opzich erg prettig, super belasting op je spieren, weinig op gewrichten.

Maar wil op zich wel weer wat nieuws proberen, alleen vind het "zware compounds zijn de enigste manier" beetje kort door de bocht

intensiteit licht nu echt bizar hoog, reps zijn zeer langzaam uitgevoerd en weinig rust tijdens de set.
Dingetjes wat ed de haan ons verteld had, vind het opzich erg prettig, super belasting op je spieren, weinig op gewrichten.

Maar wil op zich wel weer wat nieuws proberen, alleen vind het "zware compounds zijn de enigste manier" beetje kort door de bocht

daar heb je gelijk in. wat je ook kunt doen is zwaar op de compounds gaan en dan verder de andere oefeningen op de manier die je nu doet;)

Als ik zou was zou ik giga non clean eten, pak chocomelk, koek etc.. (srs)

Ik geef je trouwens tot april, dan moet ik je wel dwarfen qua massa :trollface:

• #2.964
ALs zelfs dubbelglas beslaat :cool:

uploadfromtaptalk1323353557921.jpg

leuk dat het super zwaar is maar volgesmij zijn die trainingen zo niet heel nuttig, gewoon alle compounds doen en de rest eromheen

log wordt steeds interessanter, dubbelglas...

hahaha wat zei die tegen je

jezus ik zei tegen hem dat die moest zeggen, dat hij met destrey traint :D

hij zei dat jij het beest van hro bent

Killy, zou je ajb even mijn voedingsschema willen bekijken?

• #2.975
800gr runder hamburgers

1 kleine komkommer
Blikje ananas
450gr volkoren pasta
300gr rijst
840 gr witte bonen in tomaten saus

Junk day :)

uploadfromtaptalk1323423543177.jpg

kijk es an witte bonen in tomatensaus, ik zie dat je nu eindelijk serieus bezig bent met je voeding :lick:

Lijkt mij eerder dat de intensiteit omlaag gaat als je alles langzaam uitvoert en weinig rust laat tussen de sets?

• #2.979
Lijkt mij eerder dat de intensiteit omlaag gaat als je alles langzaam uitvoert en weinig rust laat tussen de sets?

Op de manier hoe ed het mij verteld heeft kwam het toch als een mooie methode over.

Vertrouw hem wel, zijn cv liegt niet, krachttraining gegeven bij sparta, op het podium gestaan met ronny... Allemaal dingen waarbij ik toch verwacht dat het enige kennis met zich mee brengt.

killy suc6 met je podiumambities, ik wil ook mee gaan doen aan klasse D. Enig idee hoe het daar zit met gewichtsklasses en hoe die gasten er daar opstaan? Wil wel pas in 2013 voor de eerste keer meedoen, nog een lange weg te gaan haha. Wat zijn je stats nu?

Terug
Naar boven