MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.981
Panga/koolvis gebak ja :p

"denk aan dennis woelf"

hahahahh

Leuk filmpje maarten en ibo :D

Respect voor jullie beide Killy en Ibo paar apart. Klasse training.

Op tv ziet dat er altijd heel stoer uit en dan loop jij er als een malloot bij :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 17:16 ----------

Maar goede training wel, ik zou al gestopt zijn na 2 setjes squatten haha.

Ibo, met alle respect, maar als je toch bezig bent, waarom leer je die jongen niet wat techniek bij? Knap dat ie zo kapot gaat op die 100 kilo squat, maar ik zie geen enkele rep op diepte en technisch is t verder ook niet al te best, en dan daarna 10 minuten BW "lunges" (als je t lunges wilt noemen op deze manier, ik zie alleen een hoop gezwaai). Zie niet in hoe Killy hier fatsoenlijke massa mee gaat aanzetten? Dat is toch de bedoeling?

haha nice training lol @ 7:50 ligt die daar met de barbell in ze nek ''auw'' Xd maar die lunges waren niet echt zo heel goed, maar veel respect voor dat doorzettings vermogen!

btw hoe kon het dat je met barbell en all door de rek zakte @ 7:50?

Laatst bewerkt:
Discipline zal hij wel krijgen maar inderdaad, na 3 minuten lunges had ie het ook wel gehad. Squat was zeer sterk imo, maar de latere reps waren nooit op diepte, en als hij op diepte ging bleef hij onderaan steken (mooi die negatieve rep meenemen hehe).

Hij zal ongetwijfeld heel wat aan je hebben als coach, maar heb dezelfde vraag als tymboo betreffende je methodes. Enlighten us.

• #4.993
Ibo, met alle respect, maar als je toch bezig bent, waarom leer je die jongen niet wat techniek bij? Knap dat ie zo kapot gaat op die 100 kilo squat, maar ik zie geen enkele rep op diepte en technisch is t verder ook niet al te best, en dan daarna 10 minuten BW "lunges" (als je t lunges wilt noemen op deze manier, ik zie alleen een hoop gezwaai). Zie niet in hoe Killy hier fatsoenlijke massa mee gaat aanzetten? Dat is toch de bedoeling?

Dit is grenzen verleggen tymen, het is niet alsof ik dit iedere week doe.
De reden van de belabberde squats was het feit dat ik woensdag al benen gedaan had (waaronder 6x150 op par). Mijn benen voelde ik al verzuren tijdens de warming up op de fiets, plus ik had die avond maar 4 slaap gehad.

Ik zat er dus al aardig doorheen, normaal is 100kg squats niks voor mij.

Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat ik alleen maar quarter squats doe.
Zal woensdag anders wel even een vid maken van me normale squats (als ik daar zin in heb, hoef niet perse alles te bewijzen met film :p)

Lekker hoor Killy!!
Ibo is goede coach.
10 min lunges :D
BB zijn gek:p

'Op DBB ben je ook altijd zo'n held' - Haha, wat een baas.

Gaaf log verder :)!

lekkere training killy! even de boel shockeren om een nieuwe spiergroeistimulans te krijgen, niks mis mee.. maar ga je nou een keer spiermassa kweken ofnie? duurt wel lang he voordat we er iets van zien:)

Was een vraag aan Ibo.

• #4.999
XS oversized?

Terug
Naar boven