Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.142
Mmmm

uploadfromtaptalk1345026721657.jpg

• Like
Waarderingen: kix
killy doe's normaal met pannekoeken fotos..
krijg zin om een stapel weg te vreten nu :janken:

Ik ben al aan het bakken nu :(

• #6.149
Budddyyy

uploadfromtaptalk1345046914788.jpg

• #6.150
Onderweg naar ibo :D

uploadfromtaptalk1345052675305.jpg

Looking good! :D

• #6.152
Met benen gedaan met ibo :eek:

Warmup
Leg extension vs lunges 2x

Squat small (erg smal :()
12x70
10x100
10x100
2x6x129

Leg press
12x140
3x12x180

Lunges
1 set van 50 reps ofzo

Stiff legged deadlift
3x12x24kg

Leg curl
3x12
10x
9x

Volgens mij klopt hij zo

SLDL met barbell? Of met dumbbells?

:roflol: die foto van jou in reflectie van trein :roflol:

Ja, killy moet oefenen voor poses, dus elke spiegel of ruit die hij tegen komt gebruikt hij natuurlijk! ook pannekoeken geteten 12 stuks :rolleyes: :)

2nsal94.jpg

• #6.157
Pffff... Door een jumper voor de trein 2.5u later thuis dan normaal..... Plus.45 minuten moeten lopen omdat de metro's al niet meer reden....

Ns vond het blijkbaar niet nodig om wat te regelen voor haar problemen.
Lopen was wel gezellig, met 3 andere wildvreemde naar alexander gelopen.
Zo leer je nog eens mensen kennen.

toch ff 45min gelopen he :) goeie zaak

haha

• #6.160
Ben trouwens alpha.geweest!

Zat rustig in de trein toen er ineens een kleine marokkaan/turk binnen kwam lopen.
Die gast gaat zitten en haalde dood leuk zijn oordopjes uit zijn telefoon zodat iedereen mee kon luisteren naar zijn gangster rap.
Daarbovenop ging hij ook nog eens.zitten roggelen op de vloer.

Dus ik zei er wat van en het zou geen k*t marokkaan/turk zijn of hij ging uit zijn dak.
Heel verhaal over hoe hij van ****** nederlanders zoals ik steelt en hopen dat hij ooit bij mij thuis zou binnen komen en me dood ging maken... Blablabla

Op dat moment had ik echt.geen zin in ruzie, zo'n gast heeft altijd wel iets bij zich om te gebruiken als hij een gevecht niet kan winnen.

Dus na een hoop bullshit wil ik op staan om weg te lopen, zie ik dat hij wilt uithalen.
Ik geef hem toch een ontiegelijk harde mep tegen zijn hoofd :mad:
Meneer viel op de grond, ik liep weg en hoorde hem van de andere kant van de trein nog tijdje schelden over nederlanders en hoe hij ze dood ging maken.

Het verbaasde me dat ik me kon inhouden om hem niet helemaal te verbouwen of wurgen.toen hij kop de grond lag... Maar het laatste waar ik op zat te wachten was problemen, omdat ik nog steeds geen id kaart in.bezit heb (verloren week geleden).

Toch maar weer een teken dat ik niet groot genoeg ben, mensen zoeken nog steeds ruzie. :(

Terug
Naar boven