XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Nice pics killy.

Ziet er goed uit!

5x160kg (pff zwaar, heb deze gefilmd)
Je mag nog wel aan de slag volgens mij heb je nog wel 15 filmpjes die je moet uploade he!

1zgwylj.jpg

Heeft me broer gemaakt.

Mesut ik ga er ZEKER van uit dat jij vrijdag wat meeneemt uiteraard.
Enne killy neem jij maar extra rijstewafels mee, want zie nog steeds geen filmpje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.284
Net even laten meten op de gym door een elektrische weegschaal (op zich wel een goede, althans een dure :p)

92kg op 10%
Nuchtere maag weeg ik 89KG+ vaak net geen 90.

Schat dat mijn vet misschien nog wel procentje lager is als ik kijk naar mijn buik en benen. Maar het is een richtlijn, ze hadden helaas geen tang.

ik heb wel een tang voor je, een kniptang

Ibo....Zweep of knuppel nodig....ligt gewoon in mijn auto...dus roep maar...:D

Ik denk dat jullie die dan maar moeten pakken. Op zijn werk was de helft sowieso al naar een collega gegaan. En de rest heeft me broer verdeeld over de familie. Dat wordt een zware training voor mij:eek::(

dikke:trollface:

• #6.290
Brrr, bagger techniek op de deadlift 3x160....
Gaat altijd goed tot ik op een bepaald gewicht kom (onder de 6 reps), dan ga ik er een stiff legged deadlift van maken..

Gewoon meer naar achter leunen en meer gaan zitten?

http://www.youtube.com/watch?v=G2WuMtMstPY&feature=share

Wat is dit nou killy????

Laatst bewerkt:
Wie is die malloot die op je youtube filmpje heeft gereageerd met: 'First! Waaaaaaaaazaaaaaaaaaaa'

Shit, dat ben ik. :D

gewicht omlaag, vorm verbeteren imo
en gebruik is dead stops tussen je reps.
en WTF draag je belt killy ?

succes met je rug problemen

Deadlift is tog bedoeld om de core versterken ( onderug) belt+ deadlifts snap ik niet

je trekt vol met je rug man

• #6.298
Deadlift is tog bedoeld om de core versterken ( onderug) belt+ deadlifts snap ik niet

Deadliften om je core te verstevigen? Het is niet voor niets een compound oefening, je traint er zowat je hele lichaam mee. Ik probeer ook altijd zo lang mogelijk te deadliften zonder belt, maar op een bepaald percentage van je 1rm is het gewoon verstandiger om een belt te dragen.

Killy je moet veel meer spanning op je rug krijgen. Door die spanning moet als het ware je rug je kont naar beneden drukken en je haast de bar al een stukje liften. Dan heb je bij de liftoff je rug al in een betere positie t.o.v. je lockout en kan je veel meer met je benen trappen.

houd je hoofd neutraal tov je rug

Terug
Naar boven