- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deadliften om je core te verstevigen? Het is niet voor niets een compound oefening, je traint er zowat je hele lichaam mee. Ik probeer ook altijd zo lang mogelijk te deadliften zonder belt, maar op een bepaald percentage van je 1rm is het gewoon verstandiger om een belt te dragen.
.
Ja je hebt gelijk, alleen is het in dit geval beter om 10kg minder tepakken aangezien zijn form
Killy je moet veel meer spanning op je rug krijgen. Door die spanning moet als het ware je rug je kont naar beneden drukken en je haast de bar al een stukje liften. Dan heb je bij de liftoff je rug al in een betere positie t.o.v. je lockout en kan je veel meer met je benen trappen.

je deadift begin je goed van uit positie, maar bij het tillen verplaats je direct je kont weer naar voren en omhoog. Je kont moet op de begin positie blijven en eerst volledige gewicht vanuit je benen tillen voordat je maar iets anders verplaatst.
Waarom doe je niet meer compounds zoals die dl, inplaats van al die iso shit. Gaat je zoveel meer opleveren.
At zwarte panter; wat is jouw training geschiedenis?
Iso shit??
waar zie jij die iso shot dan?
de row's zijn geen iso en de pulldown vind ik eigenlijk ook niet.
En voor de schouders, ik heb een hele lange tijd zelfs alleen maar flyes gedaan voor schouders. Het is er nou niet echt aan af te zien dat ze daardoor erg achterlopen.
lat pulldowns, flyes, heel je log staat er vol mee, je weet wat ik bedoel. Je kan ook voor de grotere compounds kiezen als basis en enkele ondersteunende oef. in de vorm van isolatie oef toevoegen. Maar goed, dat is mijn mening.
Die deadlift lijkt echt veel op die van mij, ik maak er ook een soort SLDL van en krijg het nog niet echt verholpen.
Dat hoor ik al meer dan een maandze komen er aan heb ik vernomen uit vertrouwelijke bron![]()

die gekke panter he!ik heb de preview versie al gezien.. zit ook een strip act bij, maar van wie het is verklap ik nog niet