MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

21 sets voor borst :rolleyes:

Wel goede training brah;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Voor mezelf, wedstrijden doe ik namelijk ook voor mezelf.
Zou me niet kunnen indenken hoe ik goed zou moeten voorderen en me gemotiveerd houden zonder wedstrijden.

Doelstellingen heb ik niks mee, die kan je aanpassen en uitstellen.
Wat ik nodig heb is een opdracht die totaal buiten mijn invloed staat, plus het feit dat ik erg competitief ben.
Mijn doel is om zo groot mogelijk te worden wat ik mooi blijf vinden.
Zijn een hoop grote pro's die ik prachtig vind en een hoop die ik afschuwelijk vind.
Hoe groot ik dus kan worden met een mooi fysiek is niet aan mij maar aan mijn genen.

Ik hoop dat ik een mooi fysiek kan neerzetten op wedstrijden in de toekomst, zal mij geen worst uit maken of ik in america of in een boerendorp op een podium sta.
Zolang ik goede concurentie heb en een felle strijd kan leveren ben ik tevreden.

• #1.045
Btw, alles voor de 30kg dumbbell press was meer warming up.

• #1.046
Mijn benen beginnen op die van een zebra te lijken (maar dan roodkleurig), waar komen al die striae vandaan? :p

Morning,

striae op je benen?:o nice nice

Terug van straatweg meet:
Borst biceps gedaan als een animal maar met social mode on.
Dus lekker zwaar met wat meer pauze om 3-4 zinnen hijgend uit mijn strot te krijgen.

Chest:
Incline dumbbell press:
12x20
12x22
10x24
6x30
8x28
8x28

Flat bp
2x10 60kg
10x80
8x90

Machine press
4x10

Cable flyes
4x12

Dumbbell flyes incline
4x12

Biceps

BB curls met armblaster (oldskool arnie style :D)
3x12
10x34 6x30 6x20

Machine curl
4x10

Andere machine curl
4x10

Hammer curl
5x10

Zat flink vol en biceps deden pijn als een gek!
Was niet heel druk, veel mensen zijn niet opkomen dagen, had gehoord dat robbie de vriend van mascha ook zou komen maar die was er ook niet :(.
Lekker geknalt en lekker kunnen socialize met wat wedstrijd mensen en complimentje gehad van jeff over mijn voordering :D

Geslaagde dag, net terug van de snackbar:
500gr spareribs
2 chickenburgers
+ 100gram volkoren pasta

Omnomnomnom

Mijn hondje was ziek Killy, heeft een oogoperatie gehad dus vind dat belangrijker dan trainen....eigenlijk vind ik alles belangrijker dan trainen :D
Misschien moet je maar eens hier weer komen trainen, dan kan je me wat motiveren ;)

Moet wel zeggen dat je stukken sterker bent geworden dan dat ik je hier zag trainen, top!! :cool:

• #1.053
eigenlijk vind ik alles belangrijker dan trainen :D

Misschien moet je maar eens hier weer komen trainen, dan kan je me wat motiveren ;)

Moet wel zeggen dat je stukken sterker bent geworden dan dat ik je hier zag trainen, top!! :cool:
Begon bijna met je mee te leven tot ik die zin er na zag!

Kom zeker weer een keer langs in het mooie rustige hillegom, train jij dan mee of kijk je alleen maar toe? :D

Begon bijna met je mee te leven tot ik die zin er na zag!

Kom zeker weer een keer langs in het mooie rustige hillegom, train jij dan mee of kijk je alleen maar toe? :D

Heb maar geen medeleven met mij hoor :D

Nee dan train ik wel met je mee gozer, zeg maar wanneer je wilt trainen.
En wat wil je gaan trainen?Alles behalve benen, want dat is drama bij mij hahaha, naja ik doe ze wel maar ik kan niet veel(heb geen kruisband meer en geen meniscus en is dus een beetje versleten) :rolleyes:

10-12 werksetjes is zat rookie. ;)
Goed bezig.

• #1.056

En wat wil je gaan trainen?Alles behalve benen, want dat is drama bij mij hahaha, naja ik doe ze wel maar ik kan niet veel(heb geen kruisband meer en geen meniscus en is dus een beetje versleten) :rolleyes:
eumh, rug of schouders triceps?
of borst, maakt mij eigenlijk helemaal niks uit.
weet niet hoe kort dag je kan? heb volgende week dinsdag-woensdag-zondag vrij.

10-12 werksetjes is zat rookie. ;)
Goed bezig.
ik ben jong, kan zo'n training tussen door wel eens hebben :p

Wanneer ga je kuren killy

Anders mag Killy met mij benen trainen:)

Terug
Naar boven