MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Zit nu in straatweg moed te verzamelen om chest te gaan doen :p
Word knallen :)

Lekker man ,knal ze!;)

Aint nothin but a peanut

awhh yeahh

• #1.025
Terug van straatweg meet:
Borst biceps gedaan als een animal maar met social mode on.
Dus lekker zwaar met wat meer pauze om 3-4 zinnen hijgend uit mijn strot te krijgen.

Chest:
Incline dumbbell press:
12x20
12x22
10x24
6x30
8x28
8x28

Flat bp
2x10 60kg
10x80
8x90

Machine press
4x10

Cable flyes
4x12

Dumbbell flyes incline
4x12

Biceps

BB curls met armblaster (oldskool arnie style :D)
3x12
10x34 6x30 6x20

Machine curl
4x10

Andere machine curl
4x10

Hammer curl
5x10

Zat flink vol en biceps deden pijn als een gek!
Was niet heel druk, veel mensen zijn niet opkomen dagen, had gehoord dat robbie de vriend van mascha ook zou komen maar die was er ook niet :(.
Lekker geknalt en lekker kunnen socialize met wat wedstrijd mensen en complimentje gehad van jeff over mijn voordering :D

Geslaagde dag, net terug van de snackbar:
500gr spareribs
2 chickenburgers
+ 100gram volkoren pasta

Omnomnomnom

Uitsloverrrr!!

Lekker getraind bro :)

• #1.027
Moet toch laten zien dat ik de toekomst ben? :p
Probeer mijn huidige fysiek te compenseren met superhard trainen en ijzere discipline, laten zien dat ik niet na de zomer stop :p

Maar Killy jij gaat toch ook voor wedstrijden? Dan zou je toch ook vroeg of laat moeten kuren... Of ga je voor natural wedstrijden?

lekker work out killy.

sterke presses killy! jelly @ food.

• #1.031
Als ik kijk naar wat ik mooi vind moet ik inderdaad gaan kuren, voor mijn streeffysiek zelfs een heleboel wil ik ooit zo biggie worden :p

Maar het is onzin om me nu druk te gaan maken om aas, kan nog zover naturel komen.
Heeft meer voordelen om eerst flink door te stoten als naturel dan te vroeg te gaan kuren.
Als je groter bent reageer je er beter op en heb je een veel sterkere basis.

En komop, ben net 18, de real deal komt pas op je 30ste

Is dat wat zo'n armblaster?
Sterke presses btw, krijg sws de indruk dat je gewichten omhoog gaan?(geen zin om terug te bladeren:p)

• #1.033
Heb zelf een armblaster thuis maar lang niet meer gebruikt, hing er daar toevallig 1 en deed met wat biggie gasten biceps mee.
Blijft toch een erg lekker apparaat die je biceps toch zo anders pakt dan wat dan ook.
Ga hem weer eens mee nemen naar aad de hoog denk :)

Gewichten gaan inderdaad omhoog, licht er ook heel erg aan hoe ik train of ik zwaar ga of niet.
Maar met een glycogeen niveau op 6000kcal zal ook wel helpen.

Volume vind ik veeeeeeeeel te veel voor iemand die niet juiced en ook nog niet zo lang bezig is. Durf te wedden dat je betere gains gaat maken als je je volume een stuk terug schuift. Iemand als jij zou binnen 45 minuten, maximaal een uur klaar moeten zijn. Even zonder deze meet erbij gerekend.

• #1.035
Tja zou je zeggen, maar ik heb erg lang dorian yates style aangehouden met 1/2 werksets.
Ook keer bij mascha tieken schouders zo een keer flink gepakt.

Maar ik ga momenteel even heel lekker op een wat hoger volume.
En ik ben jong en eet t*ring veel dus herstel razend snel en gain ook goed.

Ja klopt zelf wil ik ook nog een paar jaar naturel door, als de ambities er dan nog zijn. Mijn langer termijn doel is dan ook een IFBB pro card:p, alleen weet ik niet wat efficienter is... 5 jaar naturel knallen en dan kuren of vroeger...

• #1.037
Pro card moet geen streven zijn, goed fysiek wel.
Liever een mooie amateur dan een lelijke pro!

Pro card moet geen streven zijn, goed fysiek wel.
Liever een mooie amateur dan een lelijke pro!

maar dat wil ik juist man echt. het lijkt mij zo ****ing gaaf om op een mutant te lijken (srs). het is iig mijn droom, en ik hoop dat ik de motivatie ervoor kan volhouden. Maar wat is jouw doel dan? je zegt dat je wss op langer termijn ook gaat kuren, maar voor wedstrijden of jezelf?

loool waarom vind 99% van DBB je gezicht eigenlijk lelijk Killy, ik hoor dat echt overal omg.

Terug
Naar boven