Ruffryder16
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 13%
Killy ga je nog keer nieuwe pics schieten? Ben benieuwd naar je progressie.
ja killy , schiet is op joh

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Killy ga je nog keer nieuwe pics schieten? Ben benieuwd naar je progressie.

Snap niet dat mensen daar over zeuren, zie jeffrey en alle andere gasten hem ook doen.
Voel geen problemen in schouders, ben nog jong en soepel!![]()

Je zal het wel merken ooit als er massa op je frame zit.
Doel je hiermee op je eigen massa?Je zal het wel merken ooit als er massa op je frame zit.
Snap niet dat mensen daar over zeuren, zie jeffrey en alle andere gasten hem ook doen.
Voel geen problemen in schouders, ben nog jong en soepel!![]()
Niet alleen is het niet goed voor je schouder. Het is ook niet effectiever voor de lattissimus dorsi. Laat dat nou net de spier zijn waar je de oefening voor doet. Dus kortom naar je nek trekken is nergens voor nodig en heeft alleen verhoogd risico op schouderproblemen.
En het is een goede oefening, omdat andere hem doen gaat ook nergens over.

mijn argument ging over het blessure feit, niet of het een goede/slechte oefening was.
Ik las dat je 6000 kcal nodig hebt om te bulken. Prijs jezelf gelukkig!

He robbie, wat lees ik nu?
Als ik woensdag hard schreeuw als mascha langs loopt maak ik kans op een sponsor?![]()

dat ben ik pas als ik eens wat minder hoef te gaan eten![]()

Hij heeft ze net getraint, dan is het logisch dat er geen definitie inzit.Jep wij raken daar nooit af van dat label
Massa op de benen is netjes hoor!
Mist alleen wat lijntjes, misschien moet je jeffrey daar even naar laten kijken.
tijd voor de spuit Killy, als je echt pro ambities hebt moet je echt geen 10 jaar wachten.