Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

ik ook, ik wil je buikvet zien dikke

Snap niet dat mensen daar over zeuren, zie jeffrey en alle andere gasten hem ook doen.
Voel geen problemen in schouders, ben nog jong en soepel! :D

Psies, het is geen zeuren het is gewoon een feit dat het geen goeie oefening dat latpully in je nek, ik zal het wel aan je uitleggen als je hier bent, dan leer je nog eens wat over trainen etc ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.146
Benen pics:
Zal voor de lol morgen ochtend nog wat foto's schieten, want na benen is het gewoon een bolletje bloed :p

uploadfromtaptalk1312394455955.jpg

uploadfromtaptalk1312394483683.jpg

Nice Killy, is al stukken buffer dan die van je galerij.
Ziet er ook wat vettiger/vochtiger uit, nu nog even je UB eens aankijken :)

Misschien ben je van het label ecto af :D

Snap niet dat mensen daar over zeuren, zie jeffrey en alle andere gasten hem ook doen.
Voel geen problemen in schouders, ben nog jong en soepel! :D

Niet alleen is het niet goed voor je schouder. Het is ook niet effectiever voor de lattissimus dorsi. Laat dat nou net de spier zijn waar je de oefening voor doet. Dus kortom naar je nek trekken is nergens voor nodig en heeft alleen verhoogd risico op schouderproblemen.

En het is een goede oefening, omdat andere hem doen gaat ook nergens over.

• #1.149
Niet alleen is het niet goed voor je schouder. Het is ook niet effectiever voor de lattissimus dorsi. Laat dat nou net de spier zijn waar je de oefening voor doet. Dus kortom naar je nek trekken is nergens voor nodig en heeft alleen verhoogd risico op schouderproblemen.

En het is een goede oefening, omdat andere hem doen gaat ook nergens over.

mijn argument ging over het blessure feit, niet of het een goede/slechte oefening was.

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 20:17 ----------

Misschien ben je van het label ecto af :D

dat ben ik pas als ik eens wat minder hoef te gaan eten :(

mijn argument ging over het blessure feit, niet of het een goede/slechte oefening was.

Maar een blessure hoeft niet altijd direct op te spelen he. Die kan ook door langere tijd een verkeerde oefening doen komen. Maar er is geen reden om hem naar je nek te trekken. In dit onderzoek is aangetoond dat de latissimus dorsi niet meer geactiveerd is als je hem naar de nek trekt onderzoek

Ik heb maar even wat gebladerd door je log, heb wel respect voor je inzet hoor, top :thumbup:

Ik las dat je 6000 kcal nodig hebt om te bulken. Prijs jezelf gelukkig!

• #1.153
He robbie, wat lees ik nu?
Als ik woensdag hard schreeuw als mascha langs loopt maak ik kans op een sponsor? :p

He robbie, wat lees ik nu?
Als ik woensdag hard schreeuw als mascha langs loopt maak ik kans op een sponsor? :p

Als jij denkt de nieuwe Arnold of het nieuwe Fitnessmodel te zijn, kan je je ervoor opgeven...weet niet of schreeuwen indruk maakt :)

• #1.156
Trek de zelfde kop als arnie :)
+ word liever nieuwe jay of heath

Laatst bewerkt:
tijd voor de spuit Killy, als je echt pro ambities hebt moet je echt geen 10 jaar wachten.

Jep wij raken daar nooit af van dat label :cool:

Massa op de benen is netjes hoor!
Mist alleen wat lijntjes, misschien moet je jeffrey daar even naar laten kijken.
Hij heeft ze net getraint, dan is het logisch dat er geen definitie inzit.

• #1.160
Terug
Naar boven