Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Mooie benen idd (homo)

vandaag schouders, ben nog steeds ziek dus niks bijzonders.
we waren wel een beetje melig met mijn camera.

http://www.youtube.com/watch?v=TqUS3x1Xv1E&feature=channel_video_title

IMAG0127.jpg

IMAG0128.jpg

IMAG0129.jpg

crap foto's + crap pose :p

dit waardeer ik wel ;)

Het moet bwel k*t voelen om ecto te zijn man, hoeveel press is dat 20kg ofzo?

als het 20kg is waardeer ik het weer niet, lijken mij zwaardere dumbbells..

en ja wtf lees ik net dat het ook niet te poten zijn van Killy.

wtfffff

Laatst bewerkt:
lol, die benen had ik naar 1maand trainen wtfffff voelt echt k*t om ecto te zijn, maar als je oud genoeg bent voor de AAS haal je me vierkant in

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.827
lol, die benen had ik naar 1maand trainen wtfffff voelt echt k*t om ecto te zijn, maar als je oud genoeg bent voor de AAS haal je me vierkant in

Hij heeft best dikke benen mijn maat hoor, komt alleen niet over op mijn k*t foto camera van mijn htc desire z

Press op vid is 22
Daarna kwam nog 24x6

Niks bijzonders, ben zwak, ziek en zielig :(

Laatst bewerkt:
zulke benen na 1 maand op een lengte van 180? gtfo man, die poten zijn gewoon netjes.

En nee, ik ben geen fan van killy.

''Nog lelijker'':roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: Waarom vind iedereen jouw hoofd lelijk behalve ik echt epic xDDD

Goed gewerkt op de ecto press man.

• #1.835
''Nog lelijker'':roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: Waarom vind iedereen jouw hoofd lelijk behalve ik echt epic xDDD

Bij ons in de gym zitten we elkaar altijd uit te schelden, noem hem ook altijd lelijk/homo.
Volgens mij heel normaal toch?
Zou pas eng zijn als je in een gym alleen maar mensen gaan zeggen hoe knap en sexy je wel niet bent :gay:

en op DBB wil iedereen het met elkaar ''doen'', de ''would hit'' reacties zie je overal hier:( soms snap ik het niet meer

Bij ons in de gym zitten we elkaar altijd uit te schelden, noem hem ook altijd lelijk/homo.
Volgens mij heel normaal toch?
Zou pas eng zijn als je in een gym alleen maar mensen gaan zeggen hoe knap en sexy je wel niet bent :gay:

stoer, ik zeg andere dingen maar die zal ik hier niet posten voordat ik me laatste kaart heb heheheeh

• #1.838
Wij mogen ook niet meer (hard) schelden in de gym :(,
Maar stiekem doen we het wel als de baas even de hoek om is.

**** de baas, wij doen altijd als er wat geyle chicks komen cardioen door de zaal he wie wilt er een beurt. Cardio is tegenover kracht en zit 20meter tussen, is altijd wel lachen.

Zonnenbank doet me trouwens goed Killy, moet jij ook eens proberen dan zie je er meteen 3-5kg zwaarder uit (srs)

• #1.840
Eigenlijk wel he

Terug
Naar boven