MuscleMeat

Killy in puberruil

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha idd, daarom herhaal ik mijn vraag

ZIJN ER NOG GIGANTISCHE ANABOLE SNUIVENDE BODYBUILDER FREAKS IN DE OMGEVING ROTTERDAM (SPIJKENISSE)???? die super graag mee willen werken aan het verzieken van een tv programma
Woonde sniperx daar niet in de buurt?

Ik blijf er toch bij om avonds bij dat filmpje wat jezelf moet maken gewoon keihard te gaan fappen en dan je je fantasieën keihard opzegt. Zoals bijvoorbeeld dat konijntje dat verpletterd word door zon chick. en idd zoals eerder al genoemd een paar tikken er in, zoals je hoofd naar je schouders enzow. :D:D

DBB op z'n best :roflol:

Ben benieuwd of dit een epic troll is of dat we killy echt in puberruil gaan zien.

Killy, ik wil trouwens ook mee helpen met het verzieken. :roflol:

Ben helaas geen beest. :(

Doe creatine snuiven zeg dat dit de officieele manier van in name is.

Of gewoon een DBB-meeting en met z'n alle achterlijk doen. :o

ik doe ook mee met puberruil, rond de kerstvakantie doe ik mee vertelden ze

Of je combineert dat fitness typetje met een verkrachter, je doet gewoon alsof je roidrage hebt en sleurt je nieuwe zus je bed in, waarnaar je haar keihard neemt. Als je dat eenmaal gedaan hebt snij je haar tong eruit zodat niemand erachter komt totdat het uitgezonden word.

Edit: daarna doe je gewoon alsof alles komt door je slechte jeugd en dat je vader dat ook dagelijks bij jou deed. Dan heb je iemand kunnen verkrachten en je vader verdwijnt achter de tralies. Win-win situatie dus.

Hahahah deze moet je uitvoeren, deze is echt geniaal. Kaas is groen is echt ****ing grappig.

ik zou ook gewoon echt gewoon mezelf als smeerlap opzetten ook, niet doortrekken naar het schijten enzo.. boeit toch niet na 1 week ben je daar toch weg.
wat is je plan nu killy

srs klaaswitz

Laatst bewerkt:
Ja dat zouden jullie allemaal doen natuurlijk, de mannen van het internet. Maar zodra die camera draait en alle poespas er om heen, staan ze onwennig en hakkelend te vertellen dat ze ja ik weet niet ik hou er gewoon van om gespierd te zijn en daar moet je wat voor over hebben terwijl je onhandig richting je supplementenkastje loopt op je slaapkamer bij je ouders of niet jongens?

Oh zeker, ik ga zyzz representen, 100% srs

Dat moet ik zien. :o

Je kan zijn 'dancemoves' na doen en als die gasten die filmen kijken van 'wtf' zeg je 'u mirin?' :o

Maar ben je ook van plan om met de hulp van DBB het te gaan verzieken? :D
Bijv. dat Skinnie jou voor de camere anaal gaat vernederen. :)

Dat moet ik zien. :o

Je kan zijn 'dancemoves' na doen en als die gasten die filmen kijken van 'wtf' zeg je 'u mirin?' :o

Maar ben je ook van plan om met de hulp van DBB het te gaan verzieken? :D
Bijv. dat Skinnie jou voor de camere anaal gaat vernederen. :)
de moves van zyzz kan ik al ja, heb ik geoefend enzo, miss dat ik keertje gewoon doe idd :p

natuurlijk ga ik niet irl zeggen dat skinnie me anaal vernedert
maar om het leuk te houden op forum, ja tuurlijk :D

• Topic Starter Topic Starter
de moves van zyzz kan ik al ja, heb ik geoefend enzo, miss dat ik keertje gewoon doe idd :p

natuurlijk ga ik niet irl zeggen dat skinnie me anaal vernedert
maar om het leuk te houden op forum, ja tuurlijk :D

Ik ga zo lachen als wij straks worden uitgewisseld, je blijft met je klauwe van mijn mijn crack supps af!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven