MuscleMeat

Killy in puberruil

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha
lol

Zou skinnie niet de hele familie verkrachten en ze daarna neer meppen met een 50kg dumbbell ? :P

op welk zender is dit /g/edoe?

wordt toch pas een jaar later ofzo uitgezonden :(

wanneer zijn de opnames dan?

Ga de hele dag kei hard gerard joling draaien, nodig constant dikke lelijke vriendinnen uit en ga met ze shoppen. Vervolgens ga je naar de gym en ga je lopen (dus niet hardlopen) op de loopband.

Verzin zaken die indrukwekkend zijn. Vertel op tv dat je een 180kg benchpress hebt en dat dat best veel is. Vertel er ook bij dat veel mensen het vaak faken als ze zeggen veel te benchpressen.. Respect gegarandeerd.

Zelfmoord plegen op nationale tv lijkt me wel gepast.

• Topic Starter Topic Starter
ergens in december januari

Oke, nice. Dan kan je van die gigantische dikke wollentruien dragen waardoor je groot lijkt. Gewoon zeggen dat je aan de AAS zit, en zoals gezegd 180kg bankdrukt etc. Kamer vol met potten, posters van jersey shore, gaat helemaal goed komen. U mirin'?

Haha prachtig

Oke, nice. Dan kan je van die gigantische dikke wollentruien dragen waardoor je groot lijkt. Gewoon zeggen dat je aan de AAS zit, en zoals gezegd 180kg bankdrukt etc. Kamer vol met potten, posters van jersey shore, gaat helemaal goed komen. U mirin'?

180kg gaat toch niemand geloven :P, poten en posters worden geregeld.

come at me brah!

Lijkt me ook echt epic hoe die andere puber (altijd een tegenovergestelde) dan reageert op die potten en posters, en het trainen xD Je moet serieus fixen dat skinnie zogenaamd je vaste trainingsbuddy is, en hij met dat jochie gaat trainen.

Gewoon de meest rare oefeningen laten doen zoals:
teen-aanrakingen
ellebogen tegen elkaar aan tikken
achterwaarts gehurkte pushups
heel hard en agressief naar jezelf zwaaien in de spiegel
jongleren met 2kg dumbbells

Dat zou echt epic zijn

hahaha idd, daarom herhaal ik mijn vraag

ZIJN ER NOG GIGANTISCHE ANABOLE SNUIVENDE BODYBUILDER FREAKS IN DE OMGEVING ROTTERDAM (SPIJKENISSE)???? die super graag mee willen werken aan het verzieken van een tv programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven