- Waardering
- 109
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 20%
ik doe ook mee met puberruil, rond de kerstvakantie doe ik mee vertelden ze
slechte lemming
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe ook mee met puberruil, rond de kerstvakantie doe ik mee vertelden ze
Ja dat zouden jullie allemaal doen natuurlijk, de mannen van het internet. Maar zodra die camera draait en alle poespas er om heen, staan ze onwennig en hakkelend te vertellen dat ze ja ik weet niet ik hou er gewoon van om gespierd te zijn en daar moet je wat voor over hebben terwijl je onhandig richting je supplementenkastje loopt op je slaapkamer bij je ouders of niet jongens?
Lijkt me ook echt epic hoe die andere puber (altijd een tegenovergestelde) dan reageert op die potten en posters, en het trainen xD Je moet serieus fixen dat skinnie zogenaamd je vaste trainingsbuddy is, en hij met dat jochie gaat trainen.
Gewoon de meest rare oefeningen laten doen zoals:
teen-aanrakingen
ellebogen tegen elkaar aan tikken
achterwaarts gehurkte pushups
heel hard en agressief naar jezelf zwaaien in de spiegel
jongleren met 2kg dumbbells
Dat zou echt epic zijn

zou vet zijnWas je echt zon mislukkeling vroeger? ben je daarom gaan trainen en op een Forum de almighty uit te hangen? Klaaswitz toch wil je erover praten?
waarschijnelijk is hij gewoon een troll en heeft hij jullie allemaal laten geloven dat hij echt mee gaat doen.
Hoi (privé),
Het is een hele tijd geleden dat jij je hebt opgegeven voor Puberruil.
Ik vroeg me af of jij nog steeds geïnteresseerd bent in eventuele
deelname aan het programma?
We zijn momenteel begonnen aan een speciale serie van Puberruil.
Bijgaand een nieuwe vragenlijst, zou je
deze opnieuw willen invullen mochten er veel veranderingen zijn?
Alvast bedankt en ik hoor graag van je!
Groetjes,
Nicole
(privé)@visibletv.com
hahaha idd, daarom herhaal ik mijn vraag
ZIJN ER NOG GIGANTISCHE ANABOLE SNUIVENDE BODYBUILDER FREAKS IN DE OMGEVING ROTTERDAM (SPIJKENISSE)? die super graag mee willen werken aan het verzieken van een tv programma
Ja dat is dus helemaal niet cool.Nog een leuke tip: doe alsof je Giles de la Tourette hebt!
Eerst rustig opbouwen en dan later in de uitzending helemaal los gaan!
Ja dat is dus helemaal niet cool.
OT: Je mag de sport ook wel serieus promoten, als dat niet lukt:
Om 2 uur 's nachtst ineens gaan 'trainen' Trainen als ineens kei hard muziek en volop meezingen met nummers als '**** the pain away'. terwijl je constant crunches doet...............promote **** the pain away als het bodybuilding themesong.................
Kijk of je pleegvader oud/ecto is en geil zijn eventuele dochter en vrouw op waar hij bij is. (wat wil jij eraan doen bejaarde ecto, come at me bro)
Net als de camera's het emotionele afscheid willen vastleggen en je omhelste je partime moeder. Haar shirt/blouse van haar milflichaam afscheuren. Is ze lelijk (dat bepaal ik) doe je dat met de minderjarige dochter die ze ongetwijfeld heeft.
neem crack suplement, en laat de naam crack zien. Paar seconde helemaal all-out gaan en iets door de tv smijten.
Iedere aflevering het kleine broertje in elkaar slaan en zegge dat je hem gaat vermoorden tenzij de moeder met je naar bed gaat.
Tijdens het avondeten een van de string van die moeder of dochter tevoorschijn halen (uit hun kamer stelen) en daar op gaan fappen.
too much...Kies dan wat uit.