XXL Nutrition

Killy's way to 105kg clean

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
sinds wanneer is dat de enigste spier die een rol speelt bij bewegingen in de schoudergordel?

Of wil je zeggen dat retractie van de scapula door de rotary cuff wordt uitgevoerd?

---------- Post toegevoegd Wed 9 Jan 2013 om 10:01 ----------

wil je trouwens zeggen dat de rotary cuff uberhaupt een grote rol speelt bij een beweging van het schouderblad? :P

gvd. heb een jaar fysiotherapie gevolgd maar begrijp geen **** meer van wat je zegt:D

Moet van sibil ook clean grip gaan gebruiken, alleen kan dat nog amper.
Dus ga nu gewoon heel veel rekken en strekken met mijn polsen/onderarmen zodat ik het straks wel kan.

clean grip zodat je niet kan smokkelen en je rug rechter kan houden?
of andere reden?
 
gvd. heb een jaar fysiotherapie gevolgd maar begrijp geen **** meer van wat je zegt:D



clean grip zodat je niet kan smokkelen en je rug rechter kan houden?
of andere reden?

om mijn rug rechter te houden, ik heb de neiging naar voren te leunen waardoor de bar gaat schuiven.
 
'mooi' schema vind ik persoonlijk. Met rug dikte enzo, bedoel je dan een dag met nadruk op rowing en de andere op pulling?
 
'mooi' schema vind ik persoonlijk. Met rug dikte enzo, bedoel je dan een dag met nadruk op rowing en de andere op pulling?

jup, ik heb wijdte genoeg maar mijn dikte op de rug ontbreekt nog flink
 
Vandaag borst armen:

Incline db press
4x10x33kg

Incline bench press
4x12x50kg

hammer strenght incline press
3x8x40kg (per arm)

cable flyes
4x10x???

wide incline press/fly
4x10x22kg

Dip machine (voor triceps)
2x12x50
3x12x60kg

overhead extension
met stang
3x20kg

dumbbell
2x10x9kg

cable extension
3x10xzwaar

reversed grip cable extension
3x10xzwaar

staande dumbbell curl
10x12
10x14
8x16
8x18
8x20
6x20kg

incline dumbbell curl
4x10x10kg

Tevens een bericht met mixed feelings:
Ik heb besloten om te stoppen met de begeleiding van Ibo en over te stappen naar Sibil 'oma'.
Het is niet dat ik ontevreden ben met de resultaten die ik behaald heb met ibo (in tegendeel zelfs) of dat ik hem geen goede coach vind.
Echter is het feit dat de 2.5uur reistijd toch wel erg tegen zit en ik geen tijd heb om iedere week naar deventer te gaan. Sibil daar in tegen zie ik zo beetje iedere dag.

Ik ben van mening dat ik behoefte heb aan een wat meer intensievere coaching en dit is ivm de drukke agenda's van ibo en mij en de andere factoren die niet mee werken niet mogelijk.

Tevens heeft sibil weer een andere trainings filosofie en wil op zich ook graag veel leren dus is een andere aanpak ook wel eens interessant.

Dus ik wil bij deze ook op het forum Ibo bedanken voor het goede resultaat dat hij heeft geleverd en hoe hij me op de flex cup heeft gezet. Nu is het tijd dat ik hem in ga halen, dus mag hij niet spieken bij mijn trainingen :D
 
Graag gedaan Kilster. Er komt een tijd dat ik je moet laten gaan en jij op je eigen benen moet staan :D
Nee zonder gein, met oma ben je in goede handen en ik weet zeker dat ze jouw tot een hogere level kan brengen.
Succes ermee. Ik heb nog nog een paar goede jongens die jouw straks wederom serieuze concurrentie gaan geven, so i'll be watching you closely.

@ Oma, je kan hem af en toe op zijn plek zetten door simpelweg een schop onder zijn kont te geven.
 
Of door hem in de ring te laten met een meisje! :D




Dit wil toch niet zeggen dat we die vids nooit te zien krijgen? :eek:
 
Oh jawel hoor, moet ze alleen nog ff via wetransfer versturen.
 
Welke vids? Die van Killy als ballerina?
 
Killy, weet je hoeveel spieren er aanhechten op de scapula... zonder op te zoeken?
quizvraag bro

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 23:20 ----------

Beetje je skills op peil houden
 
Killy, weet je hoeveel spieren er aanhechten op de scapula... zonder op te zoeken?
quizvraag bro

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 23:20 ----------

Beetje je skills op peil houden

niet eerlijk, dat was pas stof van het 2de jaar...

Oke, dan ga ik nu even gokken aangezien ik het niet weet:

Lats (tel je de verschillende delen als 1?), rhombodieus major/minor, trapezius, alle schouder koppen, volgens mij niet alle spieren van de rotary cuff.

Eumhhhh ik gok dan 9?

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 23:39 ----------

Oh jawel hoor, moet ze alleen nog ff via wetransfer versturen.

en dan moet ik ze nog verwerken... Dus ergens eind december 2013 zijn ze online :D

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 23:46 ----------

oh... zijn er 18 volgens mijn sobotta :(

Toch maar weer eens gaan leren!
 
haha.. terug de boeken in killy!! ;)

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 23:59 ----------

niet eerlijk, dat was pas stof van het 2de jaar...

Oke, dan ga ik nu even gokken aangezien ik het niet weet:

Lats (tel je de verschillende delen als 1?), rhombodieus major/minor, trapezius, alle schouder koppen, volgens mij niet alle spieren van de rotary cuff.

Eumhhhh ik gok dan 9?

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 23:39 ----------



en dan moet ik ze nog verwerken... Dus ergens eind december 2013 zijn ze online :D

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 23:46 ----------

oh... zijn er 18 volgens mijn sobotta :(

Toch maar weer eens gaan leren!

btw... 2de jaar. Al vraag je dat aan mensen die 10 jaar afgestudeerd zijn, de meeste weten het niet;)
 
aanvulling op Killy:

biceps, lange kop triceps

(voorste schouderkop hecht toch aan op clavicula?)
levator scapulae
rotator cuff spieren
pect minor
teres major

edit: coracobrachialis

ben ik er nog vergeten? :o
In België btw leerstof van 1e jaar hoor. (alle anatomie). Nu 2 jaar later ken ik ze wel bijna allemaal, maar bezenuwing ern bekkenbodem etc zit er ietsje minder in :p
 
Krijgen we hier vanaf nu dan ook muscle confusion te zien?
 
Krijgen we hier vanaf nu dan ook muscle confusion te zien?

Nee, alleen foto's van mijn armen die langzamerhand even groot worden als die van roelly :D
 
Nee, alleen foto's van mijn armen die langzamerhand even groot worden als die van roelly :D

you gonna need some site injections for that :p
 
Nu ligt de bal bij Killy, want hij heeft de bestanden ontvangen. Maak er iets moois van zou ik zeggen :D
 
ging je elke week langs Ibo?

Zou die fijn hebben gevonden:p
 
Nee gelukkig niet man, heb ook een leven :D
 
ging je elke week langs Ibo?

Zou die fijn hebben gevonden:p

nee, maar ik whatsappde hem in de weken dat ik niet langs kwam wel tot diep in de nacht :trollface:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven