AndroidHealthClinic

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Omdat "wij vrouwen" misschien ook graag in balans blijven? Lijkt me geen goed idee om je rug hard te trainen en je borst te verwaarlozen. Zo snel krijgen vrouwen geen mannelijke borst. En persoonlijk vind ik een beetje definitie daar bij vrouwen helemaal niet verkeerd. Kim draait wel graag hoog volume, maar het werkt goed voor haar, zo te zien :)

Sorry Kim, voor deze break-in :D

Definitie krijg je van je dieet

Ja uiteraard, alleen jammer dat als je op een laag bf zit en je de rest van je lichaam zo mooi getraind hebt, dat je dan bij je borst enkel naar graatjes zit te kijken.

Omdat "wij vrouwen" misschien ook graag in balans blijven? Lijkt me geen goed idee om je rug hard te trainen en je borst te verwaarlozen. Zo snel krijgen vrouwen geen mannelijke borst. En persoonlijk vind ik een beetje definitie daar bij vrouwen helemaal niet verkeerd. Kim draait wel graag hoog volume, maar het werkt goed voor haar, zo te zien :)

Balans?Oke, bedankt voor deze uitleg, ook weer wat geleerd, dat de borstspier die opzich best klein is zoveel oefeningen nodig heeft.
Dankjewel :)

Lekker getraind Kim!

4 oefeningen voor borst valt nog best mee. Deed er wel eens 5 of 6. Heerlijk is dat:)
Zo snel krijg je niet zo'n dikke chest.

Lekkere training hoor;)

Ja uiteraard, alleen jammer dat als je op een laag bf zit en je de rest van je lichaam zo mooi getraind hebt, dat je dan bij je borst enkel naar graatjes zit te kijken.

Oke, dus als je minder oefeningen doet, zeg 3 oefeningen, dan gebeurd er niks?
In mijn ogen word een fysiek bepaald door ronde en wijdere/rondere schouders, V shape en smalle taille, een vrouw met dikke borst verpest het hele beeld, daarom doen ze vaker borst na schouders en alleen de isolerende oefeningen en soms 1 press beweging.Een borst mag gevormd zijn maar niet dik bij een vrouw, maar wie weet is je mening daarover anders :)

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Zie je dat dit forum toch wel leerzaam is Robbie:D

Nou idd :)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom doe je als vrouw zoveel borstoefeningen?

ben ik het helemaal mee eens:D

Als vrouw heeft het zeker wel zin om de bovenste spieren te trainen, die eronder (die je toch niet ziet) train je dan mee. De man die daar werkt zei van vooral incline (met bench press en flyes) zin heeft voor vrouwen.

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Om dikke chest te kweken natuurlijk :p

Dat is eigenlijk de reden ja :D

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Nice train!
Je zal nu wel kapot zijn. :D
Het kan ook zeker geen kwaad om zo nu en dan even te praten. Je leert mensen kennen. Mijn ervaring is ook dat je met de tijd toch steeds dezelfde mensen weer ziet als je gaat trainen.

Kim, je gaat goed! En mooie foto op insta van je armen!

Dankjewel nog!

Je borsten worden daardoor ook steviger en een beetje gelift :)

Lekkere training!! En idd die foto van je armen is zeker nice!!:)

4 oefeningen voor borst valt nog best mee. Deed er wel eens 5 of 6. Heerlijk is dat:)
Zo snel krijg je niet zo'n dikke chest.

Lekkere training hoor;)

Thanks!

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Je borsten worden daardoor ook steviger en een beetje gelift :)

Dat geloof ik dan weer niet zo

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Vandaag met iemand getraind, niet veel gedaan want heb alles al gehad deze week. Dus deed wat gewoon mee, weer wat oefeningen gedaan die ik nooit gedaan heb.
Maar ik trainde benen met meer dan hem :roflol: hij was heel wat groter natuurlijk

Laatste tijd niet veel tijd gehad voor internet, maar ik heb weer food foto's :D

Thanks!

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Dat geloof ik dan weer niet zo

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Vandaag met iemand getraind, niet veel gedaan want heb alles al gehad deze week. Dus deed wat gewoon mee, weer wat oefeningen gedaan die ik nooit gedaan heb.
Maar ik trainde benen met meer dan hem :roflol: hij was heel wat groter natuurlijk

Laatste tijd niet veel tijd gehad voor internet, maar ik heb weer food foto's :D

Leuk is dat he, dat je gewoon meer traint dan een jongen :D

Nette trainingen Kim! Nice dat je meer pakt dan die gast! Geeft wel een kick!

Dat het je borsten lift is wel degelijk zo, ze zijn bij mij zeker veranderd qua stevigheid ed.
Nu zal het misschien voor iedereen anders zijn, maar bij mij iig wel.

Nette trainingen Kim! Nice dat je meer pakt dan die gast! Geeft wel een kick!

Dat het je borsten lift is wel degelijk zo, ze zijn bij mij zeker veranderd qua stevigheid ed.
Nu zal het misschien voor iedereen anders zijn, maar bij mij iig wel.

Dat denk ik ook ja. Vrouwen verliezen meestal vet daar (door trainen), is bij mij ook alweer anders.

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Leuk is dat he, dat je gewoon meer traint dan een jongen :D

ja zeker, hij begon met 50kg (al smithmachine dus makkelijker) zegt hij soow die doe je laag haha

Hahahahah.. leuk toch dat jij meer pakt dan hem. :D

Lekker borst pakken hoor. Ik zie bij mezelf ook de vooruitgang daar wel in.. en ach qua borsten.. ik had al niets.. :( maar dat verandert ook echt niet door het bulken en chest trainen...:o

Netjes, goed bezig hoor Kim(mie)!

Jaaaaa je had een date he? Ben wel benieuwd of het heeeel toevallig iemand van het forum is, of iemand je toch zo gek heeft gekregen hier haha! Wel kicken inderdaad dat je meer dan hem pakte!

als het iemand is van het forum denk ik wel niet dat hij dit bekend zal maken
zeker niet aangezien ze meer nam dan hem :D

Minder gewicht duwen dan een meisje van 16:roflol:

Ik probeer je trainingen en beetje te volgen maar dat is echt geen doen hier.
Vind wel dat je veel tricep werkt doet. Aangezien je aangeeft dat je armen al helemaal op waren tijdens het opdrukken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven