XXL Nutrition

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Jaaaaa je had een date he? Ben wel benieuwd of het heeeel toevallig iemand van het forum is, of iemand je toch zo gek heeft gekregen hier haha! Wel kicken inderdaad dat je meer dan hem pakte!

als het iemand is van het forum denk ik wel niet dat hij dit bekend zal maken
zeker niet aangezien ze meer nam dan hem :D

Of hij moet vent genoeg zijn om het juist wel te melden! ;)

Was niemand van het forum hoor haha, gelukkig :p
Haha nee doe maar niet, hij had al teveel vermeld op fb. (is er nu af gelukkig)

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Ik probeer je trainingen en beetje te volgen maar dat is echt geen doen hier.
Vind wel dat je veel tricep werkt doet. Aangezien je aangeeft dat je armen al helemaal op waren tijdens het opdrukken.

Normaal doe ik ook geen 3 spiergroepen, vind het ook echt niet fijn. Dus deze week weer wat beter gepland allemaal.
En dat klopt ja, heel veel off topic haha

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Minder gewicht duwen dan een meisje van 16:roflol:

Laat staan wat ik doe qua gewicht als ik zijn leeftijd ben haha

Laatst bewerkt:
:roflol: hoe oud IS die gast dan? Nu goed?:D

Balans?Oke, bedankt voor deze uitleg, ook weer wat geleerd, dat de borstspier die opzich best klein is zoveel oefeningen nodig heeft.
Dankjewel :)

Volgensmij pakt ze elke spiergroep aardig wat oefeningen. 5 voor borst, 4 voor schouders (ook al belast bij borst) en 3 voor triceps.
Zou misschien minder kunnen, maar het lijkt me niet nodig om specifiek borst minder te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Volgensmij pakt ze elke spiergroep aardig wat oefeningen. 5 voor borst, 4 voor schouders (ook al belast bij borst) en 3 voor triceps.
Zou misschien minder kunnen, maar het lijkt me niet nodig om specifiek borst minder te trainen.

Normaal doe ik ook geen 3 spiergroepen, werkt niet fijn maar kwam even niet anders uit.

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Bij nader inzien vind ik 22 en 16 jaar toch wel kunnen

:roflol:

Haha nee joh, heb nog medelijden met die andere jongen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven