Fitness Seller

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heeft alleen blessures als je hem vanuit je schouders trekt, is juist een heerlijke en geweldige oefening.

Als je niet flexibel bent in je schoudergewricht zou ik hem nooit achter doen, en met front kun je in veel meer hoeken zoeken om bepaalde delen beter aan te spreken.
Je kan alleen maar weefsel beknellen ivm met je acromion, om nu die oefening te blijven doen en uiteindelijk er last van te krijgen terwijl front in feite beter is is onnodig.
Ik adviseer hem altijd af.
Overigens knap als jij je schouder er niet bij betrekt, leg dat eens uit?

Ja dat is ook zo hoor, maar ivm werk dacht ik... dan vermijd ik die oefening maar :p
Heb al een keer mijn schouder goed geblesseerd met een dumbell military press... wordt je niet vrolijk van.

Als je m geblesseerd hebt is het te zwaar of de uitvoering is niet goed lijkt mij toch? Als ik de uitvoering nog niet goed kan, pak ik altijd een licht gewicht, net zolang tot ik m kan

Als je m geblesseerd hebt is het te zwaar of de uitvoering is niet goed lijkt mij toch? Als ik de uitvoering nog niet goed kan, pak ik altijd een licht gewicht, net zolang tot ik m kan

Kan ook komen doordat de spieren niet goed zijn opgewarmd, hoeft niet perse door verkeerde uitvoering te komen.. alhoewel dat meestal wel t geval is lol

Als je niet flexibel bent in je schoudergewricht zou ik hem nooit achter doen, en met front kun je in veel meer hoeken zoeken om bepaalde delen beter aan te spreken.
Je kan alleen maar weefsel beknellen ivm met je acromion, om nu die oefening te blijven doen en uiteindelijk er last van te krijgen terwijl front in feite beter is is onnodig.
Ik raad hem altijd af.
Overigens knap als jij je schouder er niet bij betrekt, leg dat eens uit?

Fixed ;)
Snap wel wat hij bedoelt met 'niet vanuit je schouders trekken'. Bij benchpress kan je toch ook de focus op borst of (front) delts leggen door andere houding?

Lat pull achter?

Not even once

• Topic Starter Topic Starter
2e benen dag:
8 minuten warming up
Squats: 4x12 60kg
atg squats: 1x15 20kg, 1x15 25kg 2x15 30kg
sumo squats: 4x15 16kg
legpress: 1x15 100kg, 3x12 130kg (pr)
calf raises: 3x12 1x20 25kg
side cable leg lifts: 2x8 10kg 2x12 5kg (pr)
side inner cable lef lifts: 3x12 1x20 5kg (pr)
heel lifts bench: 4x30 + 2,5kg elke voet (pr)
jump lunges: 4x30 (pr)

Ik hoef niet eens te vragen of iemand wil helpen, ze vragen gewoon hoeveel gewicht en hangen het er aan :)
Ik kreeg ook weer een leuke opmerking. Ik kwam bij de balie aangelopen en ze hadden het net over mij, dus zei die vrouw: dat is dat ene kleine meisje dat zich al kan optrekken. En schijnbaar zagen ze dat ik op turnen had gezeten, geen idee hoe je dat aan iemand ziet. Maar altijd leuk zo'n opmerking :D

2e benen dag:
8 minuten warming up
Squats: 4x12 60kg
atg squats: 1x15 20kg, 1x15 25kg 2x15 30kg
sumo squats: 4x15 16kg
legpress: 1x15 100kg, 3x12 130kg (pr)
calf raises: 3x12 1x20 25kg
side cable leg lifts: 2x8 10kg 2x12 5kg (pr)
side inner cable lef lifts: 3x12 1x20 5kg (pr)
heel lifts bench: 4x30 + 2,5kg elke voet (pr)
jump lunges: 4x30 (pr)

Ik hoef niet eens te vragen of iemand wil helpen, ze vragen gewoon hoeveel gewicht en hangen het er aan :)
Ik kreeg ook weer een leuke opmerking. Ik kwam bij de balie aangelopen en ze hadden het net over mij, dus zei die vrouw: dat is dat ene kleine meisje dat zich al kan optrekken. En schijnbaar zagen ze dat ik op turnen had gezeten, geen idee hoe je dat aan iemand ziet. Maar altijd leuk zo'n opmerking :D

:roflol::roflol: wat

Creepy shit :roflol:

Het is Chrisje123.
Hoog volume joh, kun jij nog lopen morgen :o?

En de WK award van vandaag gaat naar .....
Tromgeroffel

Arnodsi!

hoeft niet altijd daardoor te zijn hoor
heb ook ooit eens mijn schouder geblesseerd door die press... verloor gewoon even kort mijn balans en dumbell ging richting grond, spotter stond door het raam te gapen :rolleyes:
mijn natuurlijk (en eigenlijk idiote) reactie was om die dumbell nog te proberen 'tegen houden' maar lukt je toch sowieso nooit en doe je meer kwaad dan goed mee uiteindelijk

Ik ben echt niet lui ofzo maar doet hoeft ook weer niet. Is al een oudere man (+- 40jaar), niks creepy ofzo hij zei gewoon dat hij me goed bezig vond voor me leeftijd.

uhu :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven