MuscleMeat

Kim's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
hoeft niet altijd daardoor te zijn hoor
heb ook ooit eens mijn schouder geblesseerd door die press... verloor gewoon even kort mijn balans en dumbell ging richting grond, spotter stond door het raam te gapen :rolleyes:
mijn natuurlijk (en eigenlijk idiote) reactie was om die dumbell nog te proberen 'tegen houden' maar lukt je toch sowieso nooit en doe je meer kwaad dan goed mee uiteindelijk

uhu :roflol:

Ik weet echt wel het verschil tussen iemand die je leeftijd waarop je sport respecteert of alleen naar uiterlijk kijkt haha

2e benen dag:

Ik hoef niet eens te vragen of iemand wil helpen, ze vragen gewoon hoeveel gewicht en hangen het er aan :)
Ik kreeg ook weer een leuke opmerking. Ik kwam bij de balie aangelopen en ze hadden het net over mij, dus zei die vrouw: dat is dat ene kleine meisje dat zich al kan optrekken. En schijnbaar zagen ze dat ik op turnen had gezeten, geen idee hoe je dat aan iemand ziet. Maar altijd leuk zo'n opmerking :D

zeggen ze van mij ook als ik aan kom lopen
Daar heb je die ouwe lul die zich nog kan optrekken :)

Nee hoor dat zeggen ze niet, maar leuk dat ze het over je zeggen, toch een compliment die je in je zak kan steken;)

Nee hoor dat zeggen ze niet, maar leuk dat ze het over je zeggen, toch een compliment die je in je zak kan steken;)

Wel cool, op 50-jarige leeftijd nog liften! :)

zeggen ze van mij ook.

daar heb je die lul die zijn ouwe nog kan trekken..

..waitwat? :dunno:

Goed bezig Kim! Ik vond het eerst altijd ''eng'' om zomaar tussen al die mannen te gaan trainen en zocht dan een leeg plekje haha, maar het maakt me nu niks meer uit :)

Kim waar zijn je trainingen? :dunno:

Ik zie alleen maar slow chat...

Kim waar zijn je trainingen? :dunno:

Ik zie alleen maar slow chat...

Gisteren nog getraind hoor!
Nu even koken en erna ben ik weer weg naar de gym :D

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Goed bezig Kim! Ik vond het eerst altijd ''eng'' om zomaar tussen al die mannen te gaan trainen en zocht dan een leeg plekje haha, maar het maakt me nu niks meer uit :)

Dat had ik ook ja! Ik negeer het nu gewoon, je komt er toch voor jezelf.

Te druk met school, trainen en eten maken en opeten om te loggen he! ;)
Train ze vanaaf!

Train morgen met iemand, en volg zijn schema dus vandaag borst erbij gepakt aangezien ik verder geen tijd meer heb.
Chest, triceps & schouders.
Bench press incline: 2x12 20kg, 2x8 25kg (pr)
Deed daar 20 min over, 2 jongens begonnen een heel gesprek met me. Maar ken ik ook weer mensen daar, tussendoor kan kletsen best even :)
Cable flyes: 4x12 10kg
dumbell flyes incline: 8kg 4x12 (volgende keer verhogen)
dumbell press incline: 8kg 4x12 (volgende keer verhogen)
Push ups voeten hoog: 15 - 12 -12- 12 Me armen waren echt al op dus waren zwaar
Military press: 3x6 1x5 20kg Deze waren helemaal zwaar na borst trainen dus kon 8 reps niet halen
Side raises: 4kg 4x12
Front raises: 4x10 4kg
Seated bent over row side raises: 2x12 2x15 3kg, 4kg lukt nog net niet
cable kickback: 1x12 1x10 2x8 2,5kg
tricep extension: 10kg 4x12 (volgende keer verhogen)
Dips op bankje met 10kg: 4x15

Goed door getraind, deed er 1,5 uur over.

Nice train!
Je zal nu wel kapot zijn. :D
Het kan ook zeker geen kwaad om zo nu en dan even te praten. Je leert mensen kennen. Mijn ervaring is ook dat je met de tijd toch steeds dezelfde mensen weer ziet als je gaat trainen.

Kim, je gaat goed! En mooie foto op insta van je armen!

Train morgen met iemand, en volg zijn schema dus vandaag borst erbij gepakt aangezien ik verder geen tijd meer heb.
Chest, triceps & schouders.
Bench press incline: 2x12 20kg, 2x8 25kg (pr)
Deed daar 20 min over, 2 jongens begonnen een heel gesprek met me. Maar ken ik ook weer mensen daar, tussendoor kan kletsen best even :)
Cable flyes: 4x12 10kg
dumbell flyes incline: 8kg 4x12 (volgende keer verhogen)
dumbell press incline: 8kg 4x12 (volgende keer verhogen)
Push ups voeten hoog: 15 - 12 -12- 12 Me armen waren echt al op dus waren zwaar
Military press: 3x6 1x5 20kg Deze waren helemaal zwaar na borst trainen dus kon 8 reps niet halen
Side raises: 4kg 4x12
Front raises: 4x10 4kg
Seated bent over row side raises: 2x12 2x15 3kg, 4kg lukt nog net niet
cable kickback: 1x12 1x10 2x8 2,5kg
tricep extension: 10kg 4x12 (volgende keer verhogen)
Dips op bankje met 10kg: 4x15

Goed door getraind, deed er 1,5 uur over.

Waarom doe je als vrouw zoveel borstoefeningen?

Om dikke chest te kweken natuurlijk :p

Waarom doe je als vrouw zoveel borstoefeningen?

Omdat "wij vrouwen" misschien ook graag in balans blijven? Lijkt me geen goed idee om je rug hard te trainen en je borst te verwaarlozen. Zo snel krijgen vrouwen geen mannelijke borst. En persoonlijk vind ik een beetje definitie daar bij vrouwen helemaal niet verkeerd. Kim draait wel graag hoog volume, maar het werkt goed voor haar, zo te zien :)

Sorry Kim, voor deze break-in :D

Omdat "wij vrouwen" misschien ook graag in balans blijven? Lijkt me geen goed idee om je rug hard te trainen en je borst te verwaarlozen. Zo snel krijgen vrouwen geen mannelijke borst. En persoonlijk vind ik een beetje definitie daar bij vrouwen helemaal niet verkeerd. Kim draait wel graag hoog volume, maar het werkt goed voor haar, zo te zien :)

Sorry Kim, voor deze break-in :D

ben ik het helemaal mee eens:D

Lekkere training!! En idd die foto van je armen is zeker nice!!:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven