MuscleMeat

kitchen nightmares

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.662
Massa
100kg
hallo iedereen,

normaal haat ik reality tv-shows maar er was er toch eentje die ik vandaag toevallig zag die ik echt super vond.
Kitchen nightmares: s16e16. Amy's baling company.

Echt gestoord.
[Link niet meer beschikbaar]

Check it out.

ZIjn er nog mensen die dit volgen en zijn er afleveringen die er uitspringen?
Zo zag ik er ook eentje met een griekse familie waarvan één der dochters zeer makkelijk begon te huilen. Was zo schattig en aandoenlijk.

Ik had het programma nog nooit gekeken, maar een vriend van me postte die aflevering op zijn facebookwall. ****ing hell, dat was echt één van de beste stukjes televisie die ik ooit heb gekeken. Die vrouw is echt gestoord. Ik snap niet hoe je op zo'n manier je eigen tekortkomingen kan blijven goedpraten.

Jezus, Amerikanen en hun "reality" shit.. wat overdreven allemaal. Ook al is het zo gespeeld, die oude kerel had echt een paar klappen verdiend.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had op google wat gezocht naar het authenticiteitsgehalte van dit programma en blijkt dat het toch redelijk koosjer is.
En ik denk ook dat mensen onmogelijk zo goed kunnen acteren.
Er zijn kleine details die een duidelijke aanwijzing zijn dat het echt wel echte relaties, echte emoties zijn. Natuurlijjk zal Ramsey wat harder schreeuwen en uitschelden als hij ziet dat zijn slachtoffer zich niks aantrekt van zijn geschreeuw, maar hij slaagt er toch in de boel om te draaien.

Maat van mij linkte deze aflevering een paar dagen geleden, echt prachtig. Loco, die zijn echt loco.

Ik had op google wat gezocht naar het authenticiteitsgehalte van dit programma en blijkt dat het toch redelijk koosjer is.
En ik denk ook dat mensen onmogelijk zo goed kunnen acteren.
Er zijn kleine details die een duidelijke aanwijzing zijn dat het echt wel echte relaties, echte emoties zijn. Natuurlijjk zal Ramsey wat harder schreeuwen en uitschelden als hij ziet dat zijn slachtoffer zich niks aantrekt van zijn geschreeuw, maar hij slaagt er toch in de boel om te draaien.

Het zijn gewoon die kleine dingetjes die opvallen dat het allemaal nep is.

Zoals op 30:50. Rond die tijd dat die kerel voor gesloten deuren staat, maar er is toch om de een of andere reden een camera ploeg binnen in het restaurant. Zullen vast wel meer dingen zijn, maar dat was 1 van de dingen die me het meest op viel.

Is het zelfde bij dat nieuwe programma op RTL.. "ik heb het nog nooit gedaan". Staan ze in een club en die Avithal zegt dat ze frisse lucht wilt, en zodra ze naar buiten komt staat er al een cameraploeg te wachten op haar.

Misschien is het wel heel erg verklaarbaar, maar ik vind het programma dan meteen nep.

Het zijn gewoon die kleine dingetjes die opvallen dat het allemaal nep is.

Zoals op 30:50. Rond die tijd dat die kerel voor gesloten deuren staat, maar er is toch om de een of andere reden een camera ploeg binnen in het restaurant. Zullen vast wel meer dingen zijn, maar dat was 1 van de dingen die me het meest op viel.

Is het zelfde bij dat nieuwe programma op RTL.. "ik heb het nog nooit gedaan". Staan ze in een club en die Avithal zegt dat ze frisse lucht wilt, en zodra ze naar buiten komt staat er al een cameraploeg te wachten op haar.

Misschien is het wel heel erg verklaarbaar, maar ik vind het programma dan meteen nep.

Het is een programma die gefilmd wordt, en er kan altijd wel iets gebeuren dus natuurljk zijn er dan camera's. Het is ook niet de bedoeling dat deze niet zichtbaar zijn of zo.

ik keek naar die 30:50 denk ik wel dat ze soms zaken achteraf filmen die niet gefilmd werden. Bijv bij dit zou het kunnenn zijn dat dit wel was gebeurd, dat er geen camera's waren en dat ze toen zeiden: "we kunnen straks eens filmen hoe je aan de deur staat te trekken". Niet 100% real dan maar ook niet echt fake.

Het is een programma die gefilmd wordt, en er kan altijd wel iets gebeuren dus natuurljk zijn er dan camera's. Het is ook niet de bedoeling dat deze niet zichtbaar zijn of zo.

Dus jij denkt dat er een camera ploeg overnacht in het restaurant terwijl die Ramsay, de eigenaren en het personeel allemaal thuis zijn. Wat als er brand was en die lui zaten daar in het restaurant opgesloten?

Maar om mijn theorie verder te verdedigen. Iets later dan 30:50 zie je vanuit een camera achterin het restaurant die daar opgehangen is Ramsay nog voor de deuren staan, maar opeens staat de cameraploeg die hem 2 seconde daarvoor gefilmd had er niet meer. Ik snap wel dat het niet de bedoeling is dat die camera's in beeld komen, maar het bewijst alleen maar hoe gespeeld het allemaal is.

In..! morgeneven kijken haha

Dus jij denkt dat er een camera ploeg overnacht in het restaurant terwijl die Ramsay, de eigenaren en het personeel allemaal thuis zijn. Wat als er brand was en die lui zaten daar in het restaurant opgesloten?

Maar om mijn theorie verder te verdedigen. Iets later dan 30:50 zie je vanuit een camera achterin het restaurant die daar opgehangen is Ramsay nog voor de deuren staan, maar opeens staat de cameraploeg die hem 2 seconde daarvoor gefilmd had er niet meer. Ik snap wel dat het niet de bedoeling is dat die camera's in beeld komen, maar het bewijst alleen maar hoe gespeeld het allemaal is.

Je moet wel mijn hele post lezen he!!!!

In de Britse versie was het allemaal veel gemoedelijker. Maar de Amerikaanse, dat is een ander paar mouwen. :roflol:

Er gaat ook een theorie rond dat het restaurant een front is voor witwaspraktijken. Die Amy heeft daarnaast ook al eens eerder vastgezeten om 30k aan fraude.. Enige wat er niet aan te verklaren is waarom ze het restaurant zo in de spotlight hebben gezet :o

Heb toch een beetje medelijden met die Samy. ALs ze dat meisje ontslaat zie je hem echt de stukken proberen lijmen, want hij beseft dat zijn vrouw weer eens zeer irrationeel doet; Maar om de één of andere reden blijft hij haar toch steunen en gaat hij er zelf door de stress kapot aan, en daarom ontploft hij tegen de klant wiens geld hij vroeg.

Terug
Naar boven