XXL Nutrition

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
uhm die nuchtere cardio was toch niet na 17.00 uur he?
Ik lig al te tollen als ik er aan denk.....

wijsmaken gelukt en lekker getraind? ziet er wel uit als een flinke sessie!

Een normaal mens doet dat wat jij zegt tollen. Ik had braaf eiwitshake op om 8u die ochtend. En toen zo druk met boren en spullen omruilen en kind even aandacht geven dat ik wederom eigen inwendig mens vergat.
Inmiddels doe ik Tom elke x dat ik moet eten Appen. Beloftes verbreek ik never dus moest beloven hem te appen elke x als ik at.
Wellicht dat ik dan niet vergeet te eten

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Goed getraind! en die bench van 10kg. TOP hoor!
:) bedankt. Ging super die 100

Lekker met de kettlebell in de weer. Voor echt een prikkie ding gekocht en zo zo blij mee. Is namelijke puntgaaf ding (en dat voor 5eu)

wow, goede koop!
jammer dat je bij kettlebells niet ff wat gewicht eraf en eraan kunt hangen met bepaalde oefeningen, ook weer zo wat om een hele voorraad te hebben staan, maar anders....;)

wow, goede koop!
jammer dat je bij kettlebells niet ff wat gewicht eraf en eraan kunt hangen met bepaalde oefeningen, ook weer zo wat om een hele voorraad te hebben staan, maar anders....;)

Eerlijke reactie?:o ik wil graag een zwik. En liefst tot 16kg in 2-tallen.

Eerlijke reactie?:o ik wil graag een zwik. En liefst tot 16kg in 2-tallen.

Zoiets als blije ikke... ;)

KBs.JPG

jaloers!!

wow, goede koop!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven