Fitness Seller

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training.
Toch hoop ik voor je dat je ega nog een keer omslaat.

Ergens hoop ik het ook MAAR zou jij je qua gewichten aanpassen als je weet dat je sommige dingen zwaarder kunt? Of een training aanpassen omdat eega altijd max 7 reps doet? Want ik weet als ik mij net als anders inzet ik beter train. Hij zegt zelf ook door of dankzij zijn sportmaat nooit echt flink te trainen. Mja, ik ben niet van het halve werk en zeker niet van kwekken.

Maar ik train ook geregeld samen met Tom. En ik ga binnenkort naar een vriend en aan de bak. En heb nog iemand die ook pro is waar ik mee kan trainen. Allemaal mannen dat dan weer wel maar is zo goed. Hoef ik niet te kiezen of ik gewicht naar zijn maatstaven voor vrouwen aanpas of niet.

Laatst bewerkt:
Maar waarom zou jij je inhouden als hij erbij zou zijn? Gewicht is iets wat per persoon scheelt. De een traint goed met minder gewicht als de ander. Oke.. er zijn mannen die het absoluut niet fijn vinden als een vrouw meer lift... Maar ik zou eerder zeggen wees er dan trots op dat het jouw vrouw is! Maar goed.. helaas zijn er dus mannen die dat niet kunnen hebben. Jammer...

Maar waarom zou jij je inhouden als hij erbij zou zijn? Gewicht is iets wat per persoon scheelt. De een traint goed met minder gewicht als de ander. Oke.. er zijn mannen die het absoluut niet fijn vinden als een vrouw meer lift... Maar ik zou eerder zeggen wees er dan trots op dat het jouw vrouw is! Maar goed.. helaas zijn er dus mannen die dat niet kunnen hebben. Jammer...

Klopt Marina, voor sommige mannen werkt het niet zo.

Zo, vandaag alleen maar roeiles gedaan want cardio-day. Is altijd interval de les. Na benen van afgelopen vrijdag is het roeien wel zo fijn om spierpijn eruit te roeien en spieren op te rekken.

Morgen borst.

Pfff, liep onwijs vol vandaag. Nu vind ik dat stiekem ook lekker maar zo snel als nu maakte het geheel wel erg zwaar. Want voor piepen is uiteraard geen begrip (van mijzelf wel te verstaan)

Omdat het een hoop wat vandaag postbik training vannacht op werk.

---------- Toegevoegd 17 December 2013 om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 December 2013 om 19:14 ----------

Buik

Abdominal crunch machine
superset (8xkort/8xlang/8xkort)

3x10x35kg

Zijwaards crunch non-stop
3x20x26kg

Borst

Bench
1x15x40kg (hoogtempo)
1x10x50kg (vollopen)
1x5x70kg
1 minuut rust
2x12x40kg

Pec Deck
4x14x20kg

Dumbell pullover
4x12x12kg

Dumbell flyes
4x12x10kg

Cable crossover
4x12x10kg

Incline bench
1x15x30kg
1x8x40kg (alles zat zo vol en loei hard dat het niet meer ging hoger qua gewicht0
2x12x30kg

Triceps

“Tower of terror”
mega superset (elk onderdeel 10hh non-stop is 1 set)

Reverse Grip Triceps Pushdown (stang) 7,5kg
Triceps pushdown (touw) 10kg
Pushdown (kabelmachine)7,5 kig
Triceps pushdown (stang) 10kg

2x het rondje (totaal 80reps)
10 tellen rust
2x het rondje
10 tellen rust
2 x het rondje
Klaar

30min steppen

Ik heb het vandaag als zeer matig ervaren de training. Ik liep al vol als ik al naar een spier keek.
Tom kijkt altijd of we kunnen toppen. Zodra het kan doet hij het ook want ik let op het moment zelf niet op de gewichten bewust.. Nu in de nachtdienst en keiharde bovenarmen. Zal ook wel psychisch zijn dat ik het als matig heb ervaren want alle reps in hoog tempo gedaan en niet of nauwelijks rust tussen de sets door.

Je zit toch op var nog steeds? daar loop je snel van vol, is een bekende 'bijwerking' en heeft weinig met je psyche te maken.

Even een vraagje hoor, wat bedoelen jullie nu precies met 'vollopen'? :)

Ga volgende week weer trainingen posten. Heb mij 3 slagen in de rondte getraind maar samen met werk en paar dagen weg niet tot uitvoerig posten toegekomen. Op de var voel ik mij echt top dus gaat blijver worden voor mij. Over 2 weken pas uitvoerige meting. Wel zie ik vooral tijdens trainingen dat spieren weer voller zijn i.t.t. vorige x.

Vandaag een heel nieuwe soort training gehad. Hieruit bleek dat spierconditie prima was als in het feit dat ik het volhield. Niet overgeven, geen duizelingen. Hooguit een tergende en pijnlijke spierpomp. Hierdoor een laatste oefening niet helemaal toto op de laatste tel volgehouden. Desondanks als ik medesporter mag geloven mocht ik tevree zijn.

Over een maand zal ook mijn huidige training gaan veranderen en heel voorzichtig durf ik te geloven dat hetgeen ik wil gaat lukken.

Als je iets echt wil en je zet je er vol voor in lukt het je ook!
Gewoon geloven dat het gaat lukken! Dat maakt al een heel groot stuk van de haalbaarheid uit!

Benchpress
1x20x20
1x15x60kg
1x7x80kg
1x2x90kg
1x15x60kg
1x20x20kg

Incline dumbell press (14kg per hand)
1x20
1x15
1x10
1x8
1x5

Small machine press (small en breed superset)
eerst een setje van 20hh smal en breed. Daarna
Small 3x12x42
Breed 3x12x38

Cable fly
1x20x10kg
4x14x8kg

Dumbell pullover
1x5x30kg
2x12x25kg
1x12x20kg
1x8x20kg

Triceps

“Tower of terror”
mega superset (elk onderdeel 12hh non-stop is 1 set) Herhalingen iets omhoog gegaan.

Reverse Grip Triceps Pushdown (stang) 10kgkg Iets omhoog gegaan)
Triceps pushdown (touw) 10kg
Pushdown (kabelmachine)7,5 kig
Triceps pushdown (stang) 10kg

2x het rondje (totaal 80reps)
10 tellen rust
2x het rondje
10 tellen rust
2 x het rondje

Kon echt niet meer. Afgelopen zaterdag een traing gehad waar triceps van volliep en schouders dus ging er nu stuk op. Wel afgemaakt

Training net als vorige x gehanteerd. Aangezien ik alles bijhoud dit dus kunnen handhaven.

Leg press panatta superset 3x50kg
Normaal 15x
Hoek bovenin 15x
Smal midden 15x
smal onder 15x
midden 15x
Is 1 keer bij elkaar

Legraise per been om en om non-stop
4x15x10kg

Deze iets anders qua reps i.v.m vorige keer.
Dropset addutor
1x8x70
1x10x60
1x12x50
1x15x40
1x18x30
1x20x20
Na rust nog een keer

Ook deze dan iets anders qua reps
Dropset Abductor
1x10x60
1x12x50
1x15x40
1x18x30
1x20x20
1x30x10
Na rust nog een keer

Goodmornings dumbells
2x14x10kg per arm
1x10x12kg per arm

Superset
Dumbel front raise
3x14x8kg
Dumbel side raise
3x14x6kg

Military press
1x27x20kg

Morgen cardio

Waarom een set van 27 reps op de MP? Is dat een methodiek van je trainer?

Was omdat ik het toen een x met verzuren wilde afsluiten. Dat verzuren en ook volgelopen bevalt prima dus vandaar weer. Was vandaag in upje aan het spugen en zweten in "my zone"

Hey kitten, een heel fijn 2014
Ik hoop dat je de weg die je hebt ingezet in 2013 blijft volgen en dat je aan het eind van die weg je doel hebt bereikt
Volhouden dus en lekker je best blijven doen, volgens mij gaat het lekker ;)

Hey kitten, een heel fijn 2014
Ik hoop dat je de weg die je hebt ingezet in 2013 blijft volgen en dat je aan het eind van die weg je doel hebt bereikt
Volhouden dus en lekker je best blijven doen, volgens mij gaat het lekker ;)

Ahhhhhh, jij ook Haagse Harry! Dat je maar een nog mooiere adonis mag worden dan je al bent en vooral een gezond 2014.

Vandaag met betonboor in de weer geweest. Het geklus nam hele ochtend in beslag. Als ik voor 13u klaar zou zijn zou ik nog ff cardio gaan doen. En zo ging truus naar sportschool want was 12:45 klaar. Op ontbijt na niks gegeten dus uiteindelijk 15u weer gegeten.
In dat opzicht dus knap waardeloos. Qua activiteit heeeeeel veel gedaan

Adonis hahaha oude man bedoel je
Maar bedankt voor het compliment altijd leuk om te horen

Van het trillen van de boor krijg je trouwens ook spieren

spugen en zweten in je zone: klinkt heavy haha
Ging de cardio wel lekker (ondanks enkel ontbijt?)

spugen en zweten in je zone: klinkt heavy haha
Ging de cardio wel lekker (ondanks enkel ontbijt?)
In upje is het of het bijbelse alfabet zo nu en dan opzeggen ( niet te hard) of focus dus in zone om bewust elke beweging te voelen en of ik het goed doe etc.
Ging trouwens goed die cardio maar het hoort niet op die manier.

Nu nuchtere cardio vandaag!

Yeahhhhhhh, borst vandaag. En helemaal zin in. Top Tom zei te willen gaan toppen en Truus onzeker werd. Dus boos gemaakt en mijzelf wijgemaakt dat ik wel wat kan.

10min cardio

Van alles en nog wat buik

Bench (toppen)

1x20x40kg opwarmen
1x12x60kg
1x7x80kg
2x2x100kg
1x7x80kg
1x12x60kg

Incline (toppen)

1x20x30kg opwarmen
1x12x40kg
1x7x50kg
2x2x70kg (max en onzeker)
1x7x50kg
1x12x40kg

Dumbell fly
1x12x10kg
1x10x10kg
1x8x10kg

Dumbell flat chest press
1x12x10kg
1x10x12kg
1x8x12kg
1x3x14kg

Biceps:
Superset curl 45-en (15L/15M/15H) EZ-stang
3x20kg

Superset non-stop

Bicep curl touw met superset
4x12x15kg
Bicep curl one handed
1x12x10kg
3x12x7,5kg

30min steppen

uhm die nuchtere cardio was toch niet na 17.00 uur he?
Ik lig al te tollen als ik er aan denk.....

wijsmaken gelukt en lekker getraind? ziet er wel uit als een flinke sessie!

Goed getraind! en die bench van 10kg. TOP hoor!

Terug
Naar boven