MuscleMeat

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Afgelopen maandag was borst en biceps aan de beurt. Had een zeer matige training. Voelde in hele lijf dat het hem niet ging worden. Dus gewichten laag gehouden en alles gegeven wat ik had. Baalde wel maar ach, zit zo in goede ritme dat een matige traing best mag want inzet was er gewoon.

Beetje druk gehad het weekeinde en slecht geslapen ( geiser deed heel raar dus vlam uit en ontsteker had geen zin, thermostaat deed wat hij wilde en stookte eerder die dag door leuk op tot wel 27 graden ipv 20. En dan was dat ding van plan naar 33 graden te gaan verwarmen. Kinder wilde douchen mja, water werd niet warm dus bij broer badderen, GEWOON k*t).

Dinsdag nuchter op stepper thuis gestaan.

Sinterklaas gevierd. Jaarlijkse bende pepernoten in bed ouders gedaan. Deze keer geen 1 kg maar 5 kg. En alle schoenen en jaszakken gevuld als verrassings element want anders zijn broer en ik zo voorspelbaar na al die jaren.

Pa werd 65 dus 65 rode rozen gekocht. En nu nachtdienst

image.jpg

Laatst bewerkt:
De boog kan niet altijd gespannen staan, dat je toch je training afgewerkt hebt is alleen maar goed.
Welja, 5kg pepernoten in bed, hm..;-)

Vandaag rug geweldig als je uit de nacht komt (not) en bizar nat pak haalt wachtende voor het stoplicht.
Anyway.......alles aan gewichten omlaag gegooid bij last pees/ aanhechtingspier. Bij draaien om eigen as onderarm last dus wil dan oppassen. Baal wel onwijs.
Uiteindelijk maar 3 kwartier cardio gaan doen. Morgen benen!

Balen dat het niet zo lekker gaat. Beetje overbelast misschien?
Hoop dat het snel herstelt allemaal.
succes morgen.

Even wat minder geeft niet. Zat bergen verzet en kracht isbprima toegenomen. Conditie lichaam en spier is zelfs beter dan voor ik ziek werd. Ben gelukkig bewust van de winst. Maar dank je!!!!

Bij mijn "oude sportschool" geweest. Tijdens Interval les in 38min 376kc mogen verbranden en iets meer dan 7,5 km op de roeiert. En dan met 2 vingers in mijn neus ondanks dat ik al half jaar hier niet meer kwam. Conditie is zelfs beter dan toen ik alleen ooit lessen en een beetje kracht deed.

Vandaag voor mijzelf besloten bij oude sportschool de lessen te gaan doen als het goed bevonden wordt. En max 3x p/w en vrijblijvend want ik ken mijzelf.

Onwijs veel complimenten gekregen van mensen die er waren (ik heb eeuwen daar gesport dus viel onder categorie "meubilair") over armen, borst en algehele fysiek dat dit best groot is.

Afgelopen week week eigenlijk elke dag gesport. Van nuchtere cardio dagelijks tot de gebruikelijke 3 x kracht.

Benen gingen top afgelopen vrijdag.

In tegenstelling tot borst vorige week vandaag super. Training post ik vannacht op werk. Voor nu is de bench 100kg gewoon diep dus niet bovenin wat ik vorige x aangaf gehaald. Omdat 2x lukte plan gevat 110 te gaan proberen. Ik heb nog tot einde februari.

Nice BP! gaat goed zo te horen!

Incline leglift
4x10

Abdominal crunch
Crunch 12xkort,12xlang,12xkort=1x
1x30
1x30
1x30
1x30

Fitnessbal (plank en bal met voeten naar je toe halen)
3x20

Benchpress
1x12x20
1x8x60kg
1x3x80kg
1x3x90kg
1x2x100kg nette uitvoering en diep ( rug heeeeeel licht gebogen maar mag geen naam hebben.)
1x4x70kg
1x4x50kg
Helemaal leeg en volgelopen

Vanaf hier steeds 5 sec rust tussen sets en uitvoering hoog tempo

Incline dumbell press (14kg per hand)
1x12
1x10
2x8
1x20

Small machine press (small en breed superset)
Small 4x12x42
Breed 4x12x38

Cable fly
1x10x10kg
4x14x8kg

Dumbell pullover

3x12x25kg
1x12x20kg
1x8x20kg

Biceps:

BB curl 42-en (14 L/14M/14H)
4x14x 20kg

Bijna huilen want onderarmen weer vol

Superset non-stop

Bicep curl touw met superset
4x9x11,25kg
Bicep curl one handed
4x12x7,25kg

30min crosstrainer

105 moet lukken

Dank marina.

Tjonge je bent echt een sterke dame met je Bench ;)
Ik doe je dat niet na

10min steppen

Rug:

Lat pulldown
4x12x45kg

Cable row
4x12x47kg

High pulley
3x12x50kg
1x12x40kg

Bent over row
4x12x25kg

Triceps
Superset

Small bankdruk
1x20x40kg
3x14x30kg

Triceps extension ez
4x14x15kg

Triceps kickback
4x8x10kg

20min crosstrainer

Nieuwe Var. Is beduidend anders die ik eerste x had. Maar voelt wel goed. Ondanks nachtdienst lekker mogen sporten

Wat is de reden dat je oefeningen op betrekkelijk laag gewicht doet; die best wel handig zijn. zoals een bor bijv, pulls en rows? In verhouding tot je stats, zijn je gewichten echt bijzonder laag namelijk.
Ik bedoel, het zijn goede backbuilders en je wilde strakker worden, dus dan is massa wel welkom toch?
Zeker nu je var hebt kun je hiervan profiteren..ik snap de strategie niet zo goed, kun je daar iets over vertellen?

Wat is de reden dat je oefeningen op betrekkelijk laag gewicht doet; die best wel handig zijn. zoals een bor bijv, pulls en rows? In verhouding tot je stats, zijn je gewichten echt bijzonder laag namelijk.
Ik bedoel, het zijn goede backbuilders en je wilde strakker worden, dus dan is massa wel welkom toch?
Zeker nu je var hebt kun je hiervan profiteren..ik snap de strategie niet zo goed, kun je daar iets over vertellen?

Ik wil met liefde een passende reactie geven maar weet nu even niet goed wat en hoe.

Mijn stats hebben betrekking tot toppen. Dat supersets wel degelijk progressie in krachttoename opleveren. Dat is met minimaal 12 herhalingen niet te doen. Buitendat wil ik absoluut niet constant zwaar (meer) trainen. Ik word enorm massief wat ik absoluut niet wil. Niet meer dan nu want word ik somber anders van spiegelbeeld.

Afgelopen half jaar is het constant puzzelen en zoeken geweest wat wel of niet werkt. Nu is het helder dat supersets met zo nu en dan wat zwaarder gaan goed werkt. net als de frequentie van krachtrainen. Binnen half jaar bepaalde gewichten verdubbelt (zoals alles in stats).

Voeding heeft aanpassingen gekregen en loopt lekker.

var is omdat het lekker is. En serieus omdat van iemand van ander merk heb gekregen. Is beduidend "sterker"en voel verschil met vorige x. Vorige x deed het al wat dus zal mij benieuwen hoe dalen vet nu gaat en hoe spieren gaan ogen.

Sorry als reactie niet helemaal helder is maar ben op werk dus vandaar.

Laatste nacht gelukkig. Net wakker en straks benen. Lekker!!!!!!

Ega zei zowaar "volgens mij ben je afgevallen want voel minder vetjes"

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Vandaar op verzuring en pomp gericht. Is nu helemaal weinig voor nodig.
Gevloekt en randje van huilen soms want deed best wat zeer. Al zal ik never piepen want blijf het geweldig vinden!

Abdominal crunch
superset
(8xkort, 8xlang, 8xkort is 1x)
3x35kg

Fitnessbal (plank en bal met voeten naar je toe halen)
3x20

Leg press panatta superset 3x50kg
Normaal 15x
Hoek bovenin 15x
Smal midden 15x
smal onder 15x
midden 15x
Is 1 keer bij elkaar

Legraise per been om en om non-stop
4x15x10kg

Dropset addutor
1x10x70kg
1x10x60
1x12x50
1x12x40
1x15x30
1x20x20
Na rust nog een keer

Dropset Abductor
1x10x60kg
1x12x50
1x12x40
1x15x30
1x20x20
1x30x10
Na rust nog een keer

Goodmornings dumbells
2x14x10kg per arm
1x10x12kg per arm

Superset
Dumbel front raise
3x14x8kg
Dumbel side raise
3x14x6kg

Als toetje verzuring
Military press
1x27x20kg

Leuk toch?
Misschien gaat hij je nu wat meer waarderen en steunen met sporten!

Wellicht. Of niet...........maar kan ik niet meer mee zitten want voel mij goed!!!!!

---------- Toegevoegd om 05:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

Kom ik dit tegen op tjoetjoe http://youtu.be/Ep8MhDQduIY
Zinvol of niet zijn tips daar gaat het mij niet om maar wat een kipje

Lekkere training.
Toch hoop ik voor je dat je ega nog een keer omslaat.

Terug
Naar boven