kitten
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 83kg
Afgelopen maandag was borst en biceps aan de beurt. Had een zeer matige training. Voelde in hele lijf dat het hem niet ging worden. Dus gewichten laag gehouden en alles gegeven wat ik had. Baalde wel maar ach, zit zo in goede ritme dat een matige traing best mag want inzet was er gewoon.
Beetje druk gehad het weekeinde en slecht geslapen ( geiser deed heel raar dus vlam uit en ontsteker had geen zin, thermostaat deed wat hij wilde en stookte eerder die dag door leuk op tot wel 27 graden ipv 20. En dan was dat ding van plan naar 33 graden te gaan verwarmen. Kinder wilde douchen mja, water werd niet warm dus bij broer badderen, GEWOON k*t).
Dinsdag nuchter op stepper thuis gestaan.
Sinterklaas gevierd. Jaarlijkse bende pepernoten in bed ouders gedaan. Deze keer geen 1 kg maar 5 kg. En alle schoenen en jaszakken gevuld als verrassings element want anders zijn broer en ik zo voorspelbaar na al die jaren.
Pa werd 65 dus 65 rode rozen gekocht. En nu nachtdienst
Beetje druk gehad het weekeinde en slecht geslapen ( geiser deed heel raar dus vlam uit en ontsteker had geen zin, thermostaat deed wat hij wilde en stookte eerder die dag door leuk op tot wel 27 graden ipv 20. En dan was dat ding van plan naar 33 graden te gaan verwarmen. Kinder wilde douchen mja, water werd niet warm dus bij broer badderen, GEWOON k*t).
Dinsdag nuchter op stepper thuis gestaan.
Sinterklaas gevierd. Jaarlijkse bende pepernoten in bed ouders gedaan. Deze keer geen 1 kg maar 5 kg. En alle schoenen en jaszakken gevuld als verrassings element want anders zijn broer en ik zo voorspelbaar na al die jaren.
Pa werd 65 dus 65 rode rozen gekocht. En nu nachtdienst
Laatst bewerkt: