Fitness Seller

Tams log

Ziet er super uit hoor! Je gaat lekker!

• Topic Starter Topic Starter
Ben er weer!

Zo na een week gehad te hebben van dagen waar ik te veel heb gegeten, helemaal niet heb gegeten, te veel gedronken, te veel gespuugd, en gebroken tenen ben ik weer terug!
Heel braaf vorige week wel getraind, maar die waren zo slecht (in de zin van als ik te veel deed ging ik gewoon weer over mijn nek), dat die het niet waard zijn om hier te vermelden :p

Maar gister merkte ik dat ik me weer 100% kan geven zonder spontaan ziek te worden :D
Cardio is nu een beetje een probleem, aangezien ik iets wat moeilijk loop ivm mijn teen, vanavond ga ik een uurtje spinning proberen, kijken of dat beter gaat!

Ik vermoed dat die gebroken tenen en het teveel gedronken in relatie tot elkaar staan? :P

Nou, het allerleukste is dat dat op ongeveer de enige nuchtere avond is gebeurd :rolleyes:
Gewoon super stom tegen een krukje dat al jaren in mijn slaapkamer staat.....

Ohhh, dat zou ook iets voor mij zijn :rolleyes:

Sterkte met de voet!

Dat zijn dus juist de momenten dat dat gebeurt...
Hoop dat het snel hersteld. :)
succes vanavond met spinnen

Borst tricep

BP
12x20
8x30
8x35
8x40
6x45 met spot

Schuin BP
8x30
8x35
6x37,5
6x40 met spot

Flyes ss DB press
8x8
8x8
8x8
7x8

DB press in ss
8x12
8x12
6x12
7x12

Skull crusher + smal drukken
8x10 + 10x10
8x10 + 10x10
6x12,5 + 8x12,5
6x12,5 + 8x12,5

Kick back
, voor het eerst gedaan, geen idee qua gewicht
12x3
10x4
8x5
8x5

En toen toch even gelopen, 25 minuutjes interval. Die gewone fietsen zijn leuk hoor, maar lopen geeft mij meer een voldaan gevoel. Was wel erg warm en benauwd binnen, dat was een beetje jammer, maar ging wel lekker snel zweten!
Gisteravond had ik nog een uurtje gespind en buik gedaan.

Begin nu weer een beetje goed terug te komen :D Overigens wel leuk, afgelopen dagen veel mensen tegen gekomen die ik een tijdje niet had gezien, en veel opmerkingen gekregen over mijn lijf, dat ik ben afgevallen en er beter uit zie. Dat geeft wel weer even een boost!

Je schuine press gaat aardig gelijk op met flat!

Wat vind je van kickbacks? like/dislike?

Ja dat zei die gene die me hielp bij de laatste ook al, geen idee hoe dat komt. Ik hou maar in mijn hoofd dat de schuine goed is voor mijn borsten, misschien dat ik daar extra kracht vandaag haal ;)

Ik vond de kickbacks wel oke, leuk voor de afwisseling, maar niet fantastisch. Bedenk me nu dat ik de bench dips vergeten ben! Beetje stom, had al het gevoel dat ik miste hahaha!

Ja dat zei die gene die me hielp bij de laatste ook al, geen idee hoe dat komt. Ik hou maar in mijn hoofd dat de schuine goed is voor mijn borsten, misschien dat ik daar extra kracht vandaag haal ;)

Ik vond de kickbacks wel oke, leuk voor de afwisseling, maar niet fantastisch. Bedenk me nu dat ik de bench dips vergeten ben! Beetje stom, had al het gevoel dat ik miste hahaha!

Kan wel dat je incline gelijk loopt;) Ken ook mensen waarbij de incline voorliep op de flat.
Mooie training hoor! En je teen iets beter al? Hoe ging het met de spinning?

Ow dan ben ik dus niet zo raar ;)

Teen is nog wel pijnlijk. Spinning ging wel goed, alleen als we licht staan moesten fietsen deed het wat pijn, dus dan ging ik gewoon even zitten of ging zwaarder. Beter dan lopen in elk geval. Misschien dat ik van de week wel zelf even op een spinning fiets ga zitten na kracht, en niet een les af ga wachten, dan ben ik ook wat flexibeler!

Ow dan ben ik dus niet zo raar ;)

Teen is nog wel pijnlijk. Spinning ging wel goed, alleen als we licht staan moesten fietsen deed het wat pijn, dus dan ging ik gewoon even zitten of ging zwaarder. Beter dan lopen in elk geval. Misschien dat ik van de week wel zelf even op een spinning fiets ga zitten na kracht, en niet een les af ga wachten, dan ben ik ook wat flexibeler!

Nee hoor;)

Die spinning fietsen lijken me inderdaad vervelend voor je teen omdat die in de trapper zitten. Maar na je kt kun je het inderdaad ook even doen ipv zo'n zware les mee te doen. Dat kun je nog wel als je beter bent.

Ja het nadeel is dat bij zo een gewone fiets dat ik gewoon toch minder hard mijn best doe. Geen idee waarom, dat zal tussen mijn oren zitten, maar je kan er minder los op gaan dan met rennen of spinnen. Ach hopelijk gaat het snel weer beter, maar het gaat met training nu net zo lekker dat ik ook echt wel cardio wil blijven doen!

Ja het nadeel is dat bij zo een gewone fiets dat ik gewoon toch minder hard mijn best doe. Geen idee waarom, dat zal tussen mijn oren zitten, maar je kan er minder los op gaan dan met rennen of spinnen. Ach hopelijk gaat het snel weer beter, maar het gaat met training nu net zo lekker dat ik ook echt wel cardio wil blijven doen!

Klopt zeker, heb ik ook last van. Doe mij ook maar spinning fiets. Hardlopen is niet voor mij weggelegd. :D

Ik ben niet weggelegd voor alle cardio ;) hahaha, nee de laatste tijd gaat het beter. Moet het gewoon niet te lang doen, en veel afwisselen. Lopen met 13% helling vind ik nu wel leuk, en soms 20 minuten interval, dat lukt ook nog wel. Maar ook daarvan moet ik niet twee dagen achter elkaar het zelfde doen. En heb ook niet de bouw om lang te rennen, soms probeer ik het weer eens, maar nee toch niet!

Leuk he om te horen dat je ook echt ziet dat het vooruit gaat! :D

hoop dat je teen snel beterder gaat worden.
Tja Cardio.. is aan mij niet echt besteedt. :P... wil niet afvallen maar gewicht erbij hebben.
Omgekeerde wereld soms he. hahaha

fijne avond.

Joeee!

Kleine up-date tussendoor, ik leef nog en de trainingen gaan nog lekker! Privé loopt het alleen even niet zo top, dus soms even niet de energie om hier mijn trainingen te plaatsen!
Hopelijk snel alles weer een beetje op orde en kan ik weer alles plaatsen :D

Sterkte!

Sterkte meid.
Kan ook veel energie vergen.

Terug
Naar boven