- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

weet toch vaak nog niet het juiste naampje te geven aan een oefening!Bedoelen jullie niet gewoon dumbbell row als jullie het hebben met knie en hand op bankje.
Dumbbell bor is volgens mij gewoon met 2 dumbbells en staand.
Weet het niet zeker hoor, maar viel me ff op.
Thanks Marina! Grappig dezelfde vraag
En Feedback, ja zo bedoel ik het eigenlijk, Dumbbell Bor is voor mij dus ook staand met 2 dumbbells en dumbbell row met knie en hand op het bankje! Maar aangezien ik nog zeer regelmatig dingen door elkaar haalweet toch vaak nog niet het juiste naampje te geven aan een oefening!

zo ga ik kijken of ik die naam kan vinden...)
Morgen extra 20 minuutjes!
Begon heel fanatiek, maar even terug gekomen in gewichten hehehe....Maar fijn voor de afwisseling, ga ik er in houden!
(verder aan het zoeken...) maar eigenlijk soort smal bankdrukken en dan de hoogte van mijn navel ( Shiiit hahaha ) --> Goed, denk dat het een niet bestaande oefening is hahaha, dan zal er wel iets fout aan zijn. Maar ga het even vragen aan diegene van wie ik hem gekregen heb. Hij staat ook in mijn boekje als "en dan langs mijn lichaam richting navel", anders zou ik daarna niet meer weten hoe die moet
Hahaha, niet over dromen, ervoor trainenMooie training! die gewichten ga ik nog even verder over dromen oke?![]()

Sommige loop apparaten hier kunnen verder, niet allemaal ben ik achter gekomen) op 6 km/h. Al met al lekker gezweet!

Want nu wil ik natuurlijk ook 20% proberen! 
Zo das een behoorlijke shoulder press! Gewicht is per db toch? Anyway zeer nette training! Ik mag vandaag weer aan de schouders
Ik doe trouwens maar een schouder, dus niet twee tegelijk. Waarom weet ik eigenlijk niet, gister vroeg iemand dat. Ik weet niet wat beter is, tegelijk zal wel zwaarder zijn. Even kijken voor de volgende keer.